Täysi kaaos!
Esimies ihan kaaos!
Hoitajia ei ole !
Osaamista ei ole!
Niin sekava ja sumea!
Aina on se "musta" päivä!
Villi länsi vai villi itä?
Virtain kotihoito .... ihan kuraa
11
2188
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt laki kotihoitoon kanteluita aviin ja oikeuslaitoksiin,kunnalla on rahaa hoitaa asiat kuntoon.
- Anonyymi
Ei oo halua hoitaa,ymmärrän omaisten tuskan ja huolen. Rahaa on kunnassa kyllä palkata väkeä.
- Anonyymi
Kyllä kelpaa olla virroilta.
- Anonyymi
Valehoitajiakin on että saadaan muka hoitajamitoitus täyteen.
- Anonyymi
Otetaan Miljardeja velkaa.. Ja sitten lähetetään ne Miljardit lähi-itään ja Afrikkaan. Näin saadaan ilmeisesti suomi nousuun..?
- Anonyymi
Loput rahat katalysaattorivarkaille Ukrainaan.
- Anonyymi
5 tuntia aikaa 17 paikkaa.
- Anonyymi
Turpa kiinni. Kotihoidossa on akuutti hoitajapula ja laaja-alue( 1200! km2) hoidettavanaan joka päivä ja syrjäkylilläkin. Ja palkkaus on naurettavan alkainen,
- Anonyymi
Haistakaa nyt paska te kotihoidon arvostelijat. Onko teillä edes onakohtaista kokemusta kotihoidosta? Se. on ainutlaatuisen hyvää ja ihmettelen kuinka pienillä resurseila he hoitavat Virtain kokoisen alueen ( 1299 km2) . He tekevät töitä vuoden jokainen päivä ja ajavat asiakkaan luo kurjia sivuteitä kesät talvet. Palvelu on moitteetonta ja he tekevät asioita jotka eivät kuulu heidän toimenkuvaansa ( he eivät ole kodinhoitajia).
Palkkauskin lienee kehno ja vajaus henkilökunnassa ei näy heidän työssään. Valittajat menköön vaikka Tampereelle niin ehkä se avaisi silmänne ja kuinka onnekkaita me virtolaisetj olemme omasta kotihoidostamme. - Anonyymi
Kun tämän päivän lehdessä Keiturin Soten tj. kertoo laitoshoitoa ja tehostettua palveluasumista ajettavan voimakkaasti alas, niin mihin ne huonokuntoiset hmiset noista laitoksista laitetaan. Kotiinko? Kotihoitohan on nytkin täysin ylikuormitettu ja työtekijät väsyksissä. Minnuu kyll ny vähä ihmetyttää 😮. Tai aika paljonkin ihmetyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460