Tässä tyyliä lasten käyttöytymisestä

Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-12616838

Pieksämäellä joskus havaittavissa samaa, minä en pelkästään tuossa tilanteessa lapsia ojentaisi puhumalla vaan suoraan kunnon avokämmen litsari naaman niin loppuu pelleily.

14

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lyöppä lapsia niin tiedät. Kylmä kyyti.

      • Anonyymi

        Ulkomailla se on yleensä ihan laillista, mutta Suomessa on kurinpitokielteinen ilmapiiri.


      • Anonyymi

        Kyllä se oli ennenkin paras opetus kunnon selkäsauna.


    • Anonyymi

      Totta..joka lastaan ei rankaise..Ei sitä rakasta.

    • Anonyymi

      Kunnolla kun hakkaa mustelmilla nii oppii

    • Anonyymi

      Aloittajaa voi äkäiset isät myös hakata.

      • Anonyymi

        Nämä äkäiset isät kyllä tiedetään. Oman lapsen käytös ei kiinnosta isää pätkän vertaa, mutta jos joku ulkopuolinen lapselle ärähtää niin isässä nousee pidäkkeetön viha. Esim. koulussa jos on kullannuppu joutunut jälki-istuntoon niin opettajalle lähtee heti äkäistä viestiä.


    • Anonyymi

      Voi olla tuotakin vaan ei koske minua. Lapsille kyllä opetetaan kuri ja asioiden oikea selvittäminen ja köytös. Mutta sinä et minun lasta tule kyllä lyömään. Etkä muidenkaan. Kurin tarvitset sinäkin.

    • Anonyymi

      Juurikin noin..Nämä isin kullannuput sit terrorisoivat kylällä paikat remonttiin ja sotkevat paikkoja..elävät kuin pellossa..Opit saatu kotona..

    • Anonyymi

      Juuri noiden lyöjien lapset on henkisesti turvattomia tuolla kylällä. Totuus postauksien takaa.

      • Anonyymi

        Ennen vanhaan kun kodeissa oli koivuniemenherra käytössä ja kouluissa karttakeppi oli paljon vähemmän kurinpito-ongelmia. Aikuisen sanaa kunnioitettiin ihan eri tavalla kuin nykyisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen vanhaan kun kodeissa oli koivuniemenherra käytössä ja kouluissa karttakeppi oli paljon vähemmän kurinpito-ongelmia. Aikuisen sanaa kunnioitettiin ihan eri tavalla kuin nykyisin.

        Uskon kyllä järjestykseen ja ennenkaikkea kasvatukseen ja lösnäoloon. Mutta kylläpä hakaten ennen aikaan on tullut tunne köyhiä, narsisteja jne. Ollaan ihan rikki oltu koko elämä. Tarvitaan vähän muutakin kun risua. Eipä ennen ole osattu. Ei oo niin yks selitteistä tää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon kyllä järjestykseen ja ennenkaikkea kasvatukseen ja lösnäoloon. Mutta kylläpä hakaten ennen aikaan on tullut tunne köyhiä, narsisteja jne. Ollaan ihan rikki oltu koko elämä. Tarvitaan vähän muutakin kun risua. Eipä ennen ole osattu. Ei oo niin yks selitteistä tää.

        Taitaa nykynuorilla kyllä olla ne pahimmat mielenterveysongelmat ihan tilastojenkin mukaan. Eikä se pidä paikkaansa että ennen olisi vain ollut se risu. Kyllä asiat puhuttiin läpi ja se risu oli vasta sitten jos ei uskonut selviä sääntöjä.


    • Anonyymi

      Itse olen saanut lapsena selkääni..ja ihan aiheesta kun sana ja käsky ei aina riittänyt..Opiksi olen ottanut.En kanna vanhemmille kaunaa .Päinvastoin opin asiat kantapään kautta siis..Omia lapsiani ei ole tarvinnut ojentaa kovalla kädellä..Siis omena pudonnut kauas puusta. Hyvä näin..Antakaa Rakkautta lapsillenne.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      8004
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4666
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3371
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2196
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1697
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1606
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1533
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1209
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1128
    Aihe