Eivät uskalla edes yrittää, vaan siirtävät yrittäjävastuun ja asiakashankinna kuljettajille. Onnettomia laskutaidottomia nyyhkyjä kaikki.
Taksiyrittäjät ovat pullamössöväkeä
8
443
Vastaukset
- Anonyymi
Aina ne ovat kerjäämässä kuskeilta jotain.
- Anonyymi
Mitäpä muuta pullamössörengeistä tulisi kuin pullamössöisäntiä?
- Anonyymi
Paskapuhetta .Aloittaja ei ole ajanut taksia ,tuskin edes autoa.Kuljettajana minulla on isännän sopimia ajoja vuoro lähes täysi arkisin,tolpalle en ehdi mennä.Joten mikä oli tarkoitus aloittajan kirjoituksessa?Kaikki laskutaidottomia?Lopeta jonninjoutavat kirjoituksesi,ja jatka matkaasi linja-autolla,silloin kun sinulla on rahaa.
- Anonyymi
Pullamössö itse älähti ja sepittelee typeriä tarinoita.
- Anonyymi
LT:n kuskina voin todeta että hyvän isännän alaisuudessa tulot on ihan eri luokkaa. Tuttu ajelee Espoossa isännälle joka hankkinut paljon tavarakuljetuksia ja premium asiakkaita. Se kuski tienaa huomattavasti enemmän kuin minä kunnoma isäntä ei jaksa tehdä mitään keikkojen eteen. Kun V:lle aukeaa kuskin paikka niin aivan varmasti haen sinne töihin.
- Anonyymi
Eli Lähitaksi on sinun ja homokaverisi, jota kutsut isännäksi, jumala jonka renkejä olette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Lähitaksi on sinun ja homokaverisi, jota kutsut isännäksi, jumala jonka renkejä olette.
Kyllä, kumarran syvästi välitysyhtiötä kohtaan viidesti päivässä ja isäntä on takanani.
- Anonyymi
Sosialisoivat myös eläkkeidensä maksun veronmaksajille:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0370ccf0-3d28-480f-82d1-bb24ab3f9e99
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent812755Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks1812690Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär911952En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1111542Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa281475Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina1911230Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa62935viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu12930Ei rakennuslupaa
Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?83861- 106813