Eivät uskalla edes yrittää, vaan siirtävät yrittäjävastuun ja asiakashankinna kuljettajille. Onnettomia laskutaidottomia nyyhkyjä kaikki.
Taksiyrittäjät ovat pullamössöväkeä
8
399
Vastaukset
- Anonyymi
Aina ne ovat kerjäämässä kuskeilta jotain.
- Anonyymi
Mitäpä muuta pullamössörengeistä tulisi kuin pullamössöisäntiä?
- Anonyymi
Paskapuhetta .Aloittaja ei ole ajanut taksia ,tuskin edes autoa.Kuljettajana minulla on isännän sopimia ajoja vuoro lähes täysi arkisin,tolpalle en ehdi mennä.Joten mikä oli tarkoitus aloittajan kirjoituksessa?Kaikki laskutaidottomia?Lopeta jonninjoutavat kirjoituksesi,ja jatka matkaasi linja-autolla,silloin kun sinulla on rahaa.
- Anonyymi
Pullamössö itse älähti ja sepittelee typeriä tarinoita.
- Anonyymi
LT:n kuskina voin todeta että hyvän isännän alaisuudessa tulot on ihan eri luokkaa. Tuttu ajelee Espoossa isännälle joka hankkinut paljon tavarakuljetuksia ja premium asiakkaita. Se kuski tienaa huomattavasti enemmän kuin minä kunnoma isäntä ei jaksa tehdä mitään keikkojen eteen. Kun V:lle aukeaa kuskin paikka niin aivan varmasti haen sinne töihin.
- Anonyymi
Eli Lähitaksi on sinun ja homokaverisi, jota kutsut isännäksi, jumala jonka renkejä olette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Lähitaksi on sinun ja homokaverisi, jota kutsut isännäksi, jumala jonka renkejä olette.
Kyllä, kumarran syvästi välitysyhtiötä kohtaan viidesti päivässä ja isäntä on takanani.
- Anonyymi
Sosialisoivat myös eläkkeidensä maksun veronmaksajille:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0370ccf0-3d28-480f-82d1-bb24ab3f9e99
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....678810Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3086633Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995927- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1551977
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171786- 321468
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191236