Tuollaisen uutisen löysin netistä. En ole kuullut kenenkään muun kuin Mestarin ja Kankaanpään paikallisyhdistyksen sanotuvan irti Roskalan kommenteista!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/201809102201189918
Avioliitossa ei voi raiskata, väittää persupoliitikko Kankaanpäästä
47
675
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Roskala miksikään muutu, vaikka persujen paikallinen lafka kuinka antaisi varoituksia.
- Anonyymi
Islamissa ja persuilussa on niin paljon yhteistä.
- Anonyymi
Tietenkin jollekin ehkä persulle, joka on niin kännissä ettei edes seiso, raiskaaminen saattaa olla mahdotonta vaikka halua olisikin.
- Anonyymi
Purra vahvistaa henkilökohtaisesti asian.
- Anonyymi
Purran käyttämä burkha kertoo kaiken.
- Anonyymi
Kankaanpää onkin Suomen persuin kunta.
- Anonyymi
Ja ainoa, josta on tullut terroristeja maahamme.
- Anonyymi
Kankaanpää tuottaa maahamme suomalaisia terroristeja.
- Anonyymi
Purran aviolitossa voi siis raiskata Riikkaa eestä ja takaa. Ilmankos se kärsivä ilme!
- Anonyymi
Niin keskiverto Persulle avioliitto on kuin kauppasopimus jossa mies ostaa naisen itselleen.
- Anonyymi
Persuarvot ja islam - kuin veteen piiretty viiva.
- Anonyymi
20 lehmää on sopiva kauppahinta.
- Anonyymi
On sellaisia asioita, joihin ei ole syytä mitään noteerata. Tuo on yksi sellainen asia. Niin typerä ja absurdi, ettei siitä ole syytä mitään lausua.
- Anonyymi
Poliisi ja syyttäjä ovat eri mieltä kanssasi. Raiskaus avioliitossa on rikos, joten ...
- Anonyymi
Raiskausta ei todellakaan noteerata miksikään persujen keskuudessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kai työmies Putkonen kelpasikin persuksi saatuaan fudut demareista. Vähissä olivat Putkosen vaihtoehdot, koska muualle ei olisi huolittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi ja syyttäjä ovat eri mieltä kanssasi. Raiskaus avioliitossa on rikos, joten ...
Eivät ole eri mieltä kanssani. Enkä minä tuossa raiskaamisesta mitään kirjoittanutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä en tiedä, sellaisesta en mitään ole maininnutkaan.
- Anonyymi
Purran ilme paljastaa avauksen faktaksi.
- Anonyymi
Miten sen mies pystyy sen tekemään? Pussi päässä kummallakin?
- Anonyymi
Persujen osakkeet nousivat takuulla äärijihadistien silmissä Roskalan raiskauskommentilla.
- Anonyymi
Koti, uskonto ja isänmaa? Persujen "kristilliset arvot" joutuivat perin kummalliseen valoon tuon kankaanpääläispersun toimesta. Viittasi pikemminkin pohjautuvan erääseen toiseen uskonoppiin. Sieltä löytyy hyvinkin paljon yhteistä persujen kanssa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17500943/perussuomalaisuudessa-ja-islamissa-paljon-yhteista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koti, uskonto ja isänmaa? Persujen "kristilliset arvot" joutuivat perin kummalliseen valoon tuon kankaanpääläispersun toimesta. Viittasi pikemminkin pohjautuvan erääseen toiseen uskonoppiin. Sieltä löytyy hyvinkin paljon yhteistä persujen kanssa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17500943/perussuomalaisuudessa-ja-islamissa-paljon-yhteistaEi kai sentään minkään puolueen, mitkään arvot määräydy yksittäisten kylähullujen hpöttelyjen mukaan? Eivät he edusta puoluetta kommentoinneissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sentään minkään puolueen, mitkään arvot määräydy yksittäisten kylähullujen hpöttelyjen mukaan? Eivät he edusta puoluetta kommentoinneissaan.
Persut eivät edusta puoluettaan? Jopas on vastuunpakoilu viety uudelle asteelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut eivät edusta puoluettaan? Jopas on vastuunpakoilu viety uudelle asteelle.
Luetun ymnmärtäminen on edellenkin näköjään heikkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetun ymnmärtäminen on edellenkin näköjään heikkoa.
Tuo kirjoittamasi väittämä on ollut esillä useat kerrat, kun persut ovat selitelleet kannattajiensa edesottamuksia. Ja se puolustus on aina ollut, ettei edusta puoluetta.
- Anonyymi
No annetaan persujen hoitaa avio-onnensa miten tahtovat. Mitä se meille normaaleille ihmisille kuuluu?
- Anonyymi
Jeps. Antaa poliisin hoitaa ...
- Anonyymi
Persuthan nyt raiskaa ihan kaikkea liikkuvaa, ja vielä mieluummin liikkumatonta.
- Anonyymi
ja tajutonta
- Anonyymi
Tottakai raiskaukset ovat korkealla persujen puheenaiheina, olivathan he päästä suurimmaksi puolueeksi viime vaaleissa Oulun raiskausuutisten takia.
- Anonyymi
Uutta raiskaus-jytkyä odotellessa...
- Anonyymi
Persupoliitikko toimii ihan Koraaninsa mukaan.
- Anonyymi
Naisen puute ajaa epätoivoisiin tekoihin, kuten ryhtymään persuksi. Ja se näkyy sitten avioliitossa, jos sellaiseen joskus pääsevät.
- Anonyymi
Kyllä peruspersu-pankkopojuille riittää jytkytappi ilonpitoon.
- Anonyymi
Persujen mukaan vain musta mies voi raiskata naisen.
- Anonyymi
pystyy raiskaamaan...
- Anonyymi
Asia varmaan mainitaan persujen avioehdossa?
- Anonyymi
mikä se ehdollinen avio oikein o?
- Anonyymi
Niin, ja mitä sitten. Roskala ei siis ole selvästikään kovinkaan fiksu tyyppi. Mutta miksi sinä itset sitä täällä.
- Anonyymi
Unohdin, että täällä saa pelkästään kehua Mestaria...
- Anonyymi
Saako Tynkkynen (PS) myös tehdä niin aviopuolisolleen, vai kummin päin siellä taloudessa asiat hoidetaan?
- Anonyymi
ei taida siinä taloudessa olla isäntää lainkaan ... vaan pelkkiä neitejä
- Anonyymi
pääasiahan on että mustamakkara maistuu Sebbelle.. hehehehe
- Anonyymi
Eikö vielä shokeeraavampi otsikko olisi: Avioliitossa voi raiskata, väittää persupoliitikko.
- Anonyymi
tai:
Persu voi raiskata avioliitossa, väittää persupoliitikko. - Anonyymi
tai jopa ... "Raiskaako persu vain avioliitossa?"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161