Toisemme sattumalta kohdattiin ja pian jo rakastuttiin
Aikamme kaivattiin kunnes toisemme taas löydettiin
Eräänä päivänä palsta jätettiin ja yhdessä paettiin
Suihkuun hypättiin ja kiinni jäätiin toistemme sydämiin
Hehkuvalle tähtisilmälle
65
689
Vastaukset
- Anonyymi
Toisessa virkkeessä vain 6 sanaa ja se pilaa rytmin. Ei muutenkaan kovin kummoista taitoa vaativa runon irvikuva
Kyllä vain. Tää tarina on tosi ja noin se päättyy.. tai ei pääty vaan jatkuu.
Oot mulle rakas mun oma runoilija nalle :)- Anonyymi
Ei vaan se oli juuri hänelle. Eikä kelleen muulle
On mulla oma runoilija nalle
Tahdon pian sen runoilijan alle :)
(Tää oli sen randomtyypin sanaleikki kerran, lainasin vähän)- Anonyymi
Rakastan olla sun runonalle :) Tai ihan sama mikä kunhan ollaa: :)
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan olla sun runonalle :) Tai ihan sama mikä kunhan ollaa: :)
Ollaan me ja rakastan sitä mitä me ollaan ja sua :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
On mulla oma runoilija nalle
Tahdon pian sen runoilijan alle :)
(Tää oli sen randomtyypin sanaleikki kerran, lainasin vähän)Toi on kyllä hauska :) Mut ei se ois runoilijanallella huono olla kirkkaana loistavan hehkulampun alla... Sillon ois runoilijanalle päätynyt toisen runoilijan alle :)
Anonyymi kirjoitti:
Toi on kyllä hauska :) Mut ei se ois runoilijanallella huono olla kirkkaana loistavan hehkulampun alla... Sillon ois runoilijanalle päätynyt toisen runoilijan alle :)
Siitä tulee kaunista kun se tapahtuu :) Runoilija nalle runoilijan alle ja äkkiä :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Siitä tulee kaunista kun se tapahtuu :) Runoilija nalle runoilijan alle ja äkkiä :)
Kohta tuun ku haluan sut niin kovasti :) Ja niin toivottavasti pian tuun sinne sun luokseskii... Väsyneen juttu multa tällä kertaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta tuun ku haluan sut niin kovasti :) Ja niin toivottavasti pian tuun sinne sun luokseskii... Väsyneen juttu multa tällä kertaa :)
Ja tiedät missä tämä hehkulamppu asuu?
Et taida tietää edes kuka hän on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida tietää edes kuka hän on.Ei kuulu sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sulle
Kaksi toiselle tuntematonta tunnustaa rakkauttaan toisilleen. Rakkaus menee hukkaan. Surullista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi toiselle tuntematonta tunnustaa rakkauttaan toisilleen. Rakkaus menee hukkaan. Surullista..
Miks pitää tulla kiusaamaan aina illalla? Tulee paha mieli. Tunnetaan kyllä ja voitashan me siltikin rakastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks pitää tulla kiusaamaan aina illalla? Tulee paha mieli. Tunnetaan kyllä ja voitashan me siltikin rakastaa.
En kiusaa, sanon vaan totuuden.
Anonyymi kirjoitti:
Tuu vaan pian ja tännekin :) Muakin väsyttää ja silti haluan sut ja sua :)
Anonyymi kirjoitti:
Älä pahoita mieltäsi noista. Ei ole sen arvoinen tuo kommentoija, että mielesi pahoitat. Mullekin tulee paha mieli, jos sullekin :( Ei välitetä, ei ne tiedä meistä mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä meidän totuuden tiedät? Kehtaatkin kiusata toisia noin paha ihminen. Tule sitten sanomaan kun sulla on jotain tietoa asiasta. Sinä et tiedä mikä on totuus.
Anonyymi kirjoitti:
Mennäänkö me jo pois täältä? Mulla on se blogi missä voidaan kirjoitella ilman häntä.
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuo on tosiaan vasta alkua. Me lähdetään täältä palstalta. Aion toimia myös irl mutta en ole vielä varma miten :)
Hehkulamppusi kirjoitti:
Ja tuo on tosiaan vasta alkua. Me lähdetään täältä palstalta. Aion toimia myös irl mutta en ole vielä varma miten :)
En oo varma miten koska oikeasti jännitän sua irl. Oon niin rakastunut :) Mutta sietoraja täällä palstalla on tullut vastaan.. pois on päästävä.
Anonyymi kirjoitti:
Kohta ei mene hukkaan kun siirrytään intiimimpään paikkaan täältä. Ei tarvitse sinunkaan enää meitä kytätä ja surra meidän rakkautta yhtään. Toivottavasti sulle ei tuu ikävä meitä. Mulle ei tuu sua.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
En oo varma miten koska oikeasti jännitän sua irl. Oon niin rakastunut :) Mutta sietoraja täällä palstalla on tullut vastaan.. pois on päästävä.
Niin minäkin jännitän sua :)
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin jännitän sua :)
Kyllä minä sen tiedän. Oon nyt viimeistään tajunnut miten samanlaisia me ollaan :) Kaks rakastunutta etanaa..
- Anonyymi
Vois olla hyvä, mut en nyt jaksa tehdä tiliä :)
Anonyymi kirjoitti:
Vois olla hyvä, mut en nyt jaksa tehdä tiliä :)
Idea ei välttämättä oo edes hyvä :) Se johtaa vaan anonyymiin kirjoitteluun sähköpostissa. Koska siellä pitää olla yhtä varovainen kuin tässä. En vaan kestä sitä enää, että joku ihminen joka ei tiedä meistä mitään, ilmoittaa totuutena, että ette te tosianne rakasta. En hyväksy sitä. En vaan hyväksy enkä voi jäädä tänne. Hän kuvittelee, että sun rakkaus on hänelle oletan, ei muuten puuttuisi tähän. Ja se on niin väärin. Haluan noista sun kyttääjistä eroon jo.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Idea ei välttämättä oo edes hyvä :) Se johtaa vaan anonyymiin kirjoitteluun sähköpostissa. Koska siellä pitää olla yhtä varovainen kuin tässä. En vaan kestä sitä enää, että joku ihminen joka ei tiedä meistä mitään, ilmoittaa totuutena, että ette te tosianne rakasta. En hyväksy sitä. En vaan hyväksy enkä voi jäädä tänne. Hän kuvittelee, että sun rakkaus on hänelle oletan, ei muuten puuttuisi tähän. Ja se on niin väärin. Haluan noista sun kyttääjistä eroon jo.
Kyl me jotain keksitään :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Tarkotin siis et en jaksa nyt siis niin nimenomaan nyt tähän aikaan yöstä en jaksais tehdä tiliä :)
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotin siis et en jaksa nyt siis niin nimenomaan nyt tähän aikaan yöstä en jaksais tehdä tiliä :)
Joo ei nyt yöllä ja mulle tuli nyt sellainen olo ykskaks, että jospa tästä päästäs etenemään oikeasti. Kyllä tuosta sivusta epäilijästä oli nyt hyötyä. Tajusin että ei me voida jatkaa tätä ikuisesti. Haluun sut :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Joo ei nyt yöllä ja mulle tuli nyt sellainen olo ykskaks, että jospa tästä päästäs etenemään oikeasti. Kyllä tuosta sivusta epäilijästä oli nyt hyötyä. Tajusin että ei me voida jatkaa tätä ikuisesti. Haluun sut :)
Mikä sai sut tuntemaan niin juuri nyt? Kun tollasta kuitenkin tulee lähes jokaseen meidän alotukseen. Toki jo mitta tuli täyteen kuten sanoit, mut jotaa muuta?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sai sut tuntemaan niin juuri nyt? Kun tollasta kuitenkin tulee lähes jokaseen meidän alotukseen. Toki jo mitta tuli täyteen kuten sanoit, mut jotaa muuta?
En edes tiedä. Tuo vaan ärsytti, kun niin omahyväisesti kertoi totuutena asian, jota hän ei voi tietää. Sattui vaan tarpeeksi ärsyttävä kommentoija. Eikä tämä palstakirjoittelu ole se itsetarkoitus vaan sä olet se tarkoitus. Tää on vaan välivaihe. On se jo pitkään kytenyt että täältä pitäs päästä pois. Tuo sähköposti on tehty viikkoja sitten, jos muistat kun kerroin. Ja se blogi myös odottelee tyhjänä :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
En edes tiedä. Tuo vaan ärsytti, kun niin omahyväisesti kertoi totuutena asian, jota hän ei voi tietää. Sattui vaan tarpeeksi ärsyttävä kommentoija. Eikä tämä palstakirjoittelu ole se itsetarkoitus vaan sä olet se tarkoitus. Tää on vaan välivaihe. On se jo pitkään kytenyt että täältä pitäs päästä pois. Tuo sähköposti on tehty viikkoja sitten, jos muistat kun kerroin. Ja se blogi myös odottelee tyhjänä :)
Muistan kyllä, tietysti. Muistan sen oikeastaan elävästi hyvin elävästi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä mitään totuutta julista, vaan elämöit jatkuvasti nimenomaan tuohon naispuoliseen provohahmoon ripustautuen kuin tuntisit hänet oikeasti, ota huomioon etttä yksi ja sama satusetä voi kirjoittaa ja kirjoittaa monena hahmona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida tietää edes kuka hän on.Sehän on elämän perimmäinen kysymys missä joku fiktiivinen hahmo netistä asuu. Et taida olla kovin perillä siitä mitä on trollaus. Asiasta voi tehdä googlehaun jos on epäselvää
Muuten se yks mistä kirjoitit tänään, että et uskalla sanoa.. niin voiko sitä mitenkään ees vihjaista, että pääsisin kärryille mitä tarkoitat? Jos pääsisin. Paljon kiinnostaa se.
Mulle tuli ykskaks sellanen joku kiukkupuuska kun tuo nainen kirjoitti noin.. että nyt täältä muuten lähdetään. Miten joku sivullinen voi tulla sanomaan, että meidän rakkaus ei oo totta. Se ei käy. Minä rakastan sua ihan oikeasti.- Anonyymi
Sinun ja hänen rakkaus varmasti on totta, mutta oletko nyt varma onko hän se oikea kenen kanssa kirjoitat täällä?
Anonyymi kirjoitti:
Sinun ja hänen rakkaus varmasti on totta, mutta oletko nyt varma onko hän se oikea kenen kanssa kirjoitat täällä?
Olen varma että rakastan juuri tuota ihmistä kenen kanssa kirjoitan täällä.
- Anonyymi
Miten sen nyt sanoisin. Se vaan on yks palstan ulkopuoleinen asia/tekl/valinta joka osottaa et uskon meihin ja haluan just sut
Anonyymi kirjoitti:
Miten sen nyt sanoisin. Se vaan on yks palstan ulkopuoleinen asia/tekl/valinta joka osottaa et uskon meihin ja haluan just sut
Kuulostaa lupaavalle. On tää välillä kamalaa. Unohdetaan tuo sähköposti toistaiseksi. Katsotaan jos päästäisiin ihan oikeasti etenemään. Mutta jos ei niin sitten se posti ehkä? Ei voida jäädä tänne ikuisesti. Rakastan sua :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Kuulostaa lupaavalle. On tää välillä kamalaa. Unohdetaan tuo sähköposti toistaiseksi. Katsotaan jos päästäisiin ihan oikeasti etenemään. Mutta jos ei niin sitten se posti ehkä? Ei voida jäädä tänne ikuisesti. Rakastan sua :)
Joo, ei se huono idea ole. Mutta jos teen tilin niin kerron siitä kyllä. Eli ilman että olen sanonut täällä ni ainakaan multa sinne ei ole tullut mitään
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Rakastan sua myös ja olen samaa mieltä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koski asia mitä tahansa, niin voin sanoa että väärin päätetty. Keskity oikeaan elämään, älä tähän leikkiin
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei se huono idea ole. Mutta jos teen tilin niin kerron siitä kyllä. Eli ilman että olen sanonut täällä ni ainakaan multa sinne ei ole tullut mitään
Joo, näin oletinkin että kysyn sulta täällä ensin.
Anonyymi kirjoitti:
Koski asia mitä tahansa, niin voin sanoa että väärin päätetty. Keskity oikeaan elämään, älä tähän leikkiin
Et voi sanoa. Asia ei kuulu sulle millään tapaa. Kyse on meistä kahdesta, ei sinusta.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Et voi sanoa. Asia ei kuulu sulle millään tapaa. Kyse on meistä kahdesta, ei sinusta.
Kahdesta täysin tuntemattomasta. En halua olla ilkeä. Asia vaan on niin. Toinen teistä voi olla 20 ja toinen 60.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahdesta täysin tuntemattomasta. En halua olla ilkeä. Asia vaan on niin. Toinen teistä voi olla 20 ja toinen 60.
Miksi vaan jatkat josset muka kiusaa?
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä ollaanko me tuntemattomia vai ei. Eikä kuulu sulle pätkääkään. Saat mun puolesta vaikka tukehtua mustasukkaisuuteesi tai mikä motiivisi onkin.
Ja muutenkin... jos kaksi tuntematonta haluaisi selvittää onko toisilleen sopivia vai ei, niin sekään ei kuulu sulle. Sulla ei vaan ole tässä mitään sananvaltaa vaikka luulet täällä kaikki omistavasi ja kaiken liittyvän itseesi.Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sua myös ja olen samaa mieltä :)
Pitäisikö tehdä uus aloitus missä toivotellaan hyvää yötä. Ei tule noita lukukertoja niin paljon tähän missä tuo sähköposti on :) Annetaan tän tippua pois.. ota se posti talteen jos tarvitaan :) Muut unohtaa sen..
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tuli tuosta jotain ajatuksia ja siksi sanoin että kuulostaa lupaavalta.
Kuolisin onnesta jos osuisin lähellekään arvauksissa. Kumpi tekee uuden vai joko menit nukkuun?- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Pitäisikö tehdä uus aloitus missä toivotellaan hyvää yötä. Ei tule noita lukukertoja niin paljon tähän missä tuo sähköposti on :) Annetaan tän tippua pois.. ota se posti talteen jos tarvitaan :) Muut unohtaa sen..
Otan talteen ja tehdään niin. Saiskohan tätä poistettua mitenkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tallessa nyt ja yritin jos ton ilmota napin kautta tää menis poistoon? Laitoin myös siihen sun kommenttiin
Anonyymi kirjoitti:
Yritän pyytää poistoa tälle.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Mulle tuli tuosta jotain ajatuksia ja siksi sanoin että kuulostaa lupaavalta.
Kuolisin onnesta jos osuisin lähellekään arvauksissa. Kumpi tekee uuden vai joko menit nukkuun?No sano mitä arvaat? :)
Anonyymi kirjoitti:
Se on tallessa nyt ja yritin jos ton ilmota napin kautta tää menis poistoon? Laitoin myös siihen sun kommenttiin
ja mä otin sun runon talteen :) oon muuten valinnut lempirunoni sun runoista, kerron joskus :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
ja mä otin sun runon talteen :) oon muuten valinnut lempirunoni sun runoista, kerron joskus :)
Voi miten ihana olet. Ja se vaan ilmenee kokoajan paremmin:)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Tai ehkä voi myös yrittää arvata :)
Anonyymi kirjoitti:
No sano mitä arvaat? :)
Arvaillaan toisena iltana kun on näin myöhä jo.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ehkä voit mutta jatketaan toisessa. Toivotan sulle hyvää yötä uudessa ilman nikkiä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täs linkki rakas :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17561146/vihaan-sinua tässä siis ihana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mikä linkki :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Arvaillaan toisena iltana kun on näin myöhä jo.
Okei
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17561146/vihaan-sinua tässä siis ihana
En avaa, ei liity meihin. Sinä et oo terve eikä linkkisi kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua (haluan) olla ilkeä, mutta käytät epäilyttävän paljon aikaa trollimiehen luoman fantasian tyrmäämiseen. Tässä ei ole kahta kirjoittajaa, etkä sinä tiedä heistä kumpaakaan ja se ei muutu muuksi siirtymällä aina seuraavaan feikkidialogiin katkeroimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi juttelet trollimiehen luomalle hahmolle kuin lähemmällekin tuttavalle? Miksi et usko, että kyseessä on palstasatu/fiktio eli mitä saat tästä hommasta? Herää todellisuuteen jo tänään
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591618
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671591Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1641370Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661237Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2791195Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1061191- 601059
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611056KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin91982Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57960