Onko BMW 5 F10 sarjan 6WA mittariston väri vaihdettavissa?
Olen nähnyt myynti-ilmoituksia joissa on vuorotellen punainen mittariston väri ja joissakin sininen väri.
Tämä siis mittariversio merkiltään 6WA jossa analogiset viisarit, toisin kuin mittariversio 6WB joka on kokonaan digitaalinen black panel mittaristo jonka väriä voi vaihtaa.
Ja mitenkä tämä väri vaihdetaan jos se on vaihdettavissa? Sininen kun on omaan silmääni paremman näköinen.
BMW 5 F10 mittariston väri
8
576
Vastaukset
- Anonyymi
Lue nyt auton käyttöohjetta, hyvä mies!
Sieltä valikoista se löytyy!- Anonyymi
Ei ole autoa vielä ostettu.
- Anonyymi
Ainakin minulla F45:ssa mittariston väri vaihtuu valaisuksen mukaan. Valoisassa valkoinen ja pimeässä punainen. Olisokohan tuo samanlainen tapaus.
- Anonyymi
Aika moni myyntikuva on otettu kirkkaasti valaistussa autoliikkeen hallissa. Jos mittariston automatiikka luulee tätä yöksi, niin jotakin on vialla.
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä.
No one knows. - Anonyymi
Jos se ei ole vielä ostettu, ota koeajoon ja kokeile. Valoisassa ja hämärässä. Sitten tiedät.
- Anonyymi
Tässä saattaa olla vähän selvennystä. Väreistä tämäkään ei täysin selvyyttä anna.
F10 BMW 5 sarjassa on kolmea mittarityyppiä. Analoginen, puolidigitaalinen 6WA ja täysin digitaalinen 6WB. Analogisessa numerot ja viisarit näkyvät auton ollessa sammuksissa. Puolidigitaalisessa numerot tulevat käynnistettäessä näkyviin ja analogiset viisarit ovat jatkuvasti näkyvissä ja täysin digitaalisessa numerot ja myös viisarit tulevat käynnistettäessä näkyviin. Myös mittarin hopeinen metallikehys on alalaidasta avoin 6WA mallissa. Analogisessa kehys kiertää koko mittarin.
Täällä on kuvia analogisen ja puolidigitaalisen 6WA:n välillä. https://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=500027 - Anonyymi
Tällä videolla vaihdetaan analoginen mittaristo puolidigitaaliseen.
GETTING A NEW INSTRUMENT CLUSTER FOR THE F10 !!! (6WA CLUSTER RETROFIT) https://www.youtube.com/watch?v=cWIDh_hphzA&t=4s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888