BMW 5 F10 mittariston väri

Anonyymi

Onko BMW 5 F10 sarjan 6WA mittariston väri vaihdettavissa?

Olen nähnyt myynti-ilmoituksia joissa on vuorotellen punainen mittariston väri ja joissakin sininen väri.

Tämä siis mittariversio merkiltään 6WA jossa analogiset viisarit, toisin kuin mittariversio 6WB joka on kokonaan digitaalinen black panel mittaristo jonka väriä voi vaihtaa.

Ja mitenkä tämä väri vaihdetaan jos se on vaihdettavissa? Sininen kun on omaan silmääni paremman näköinen.

8

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lue nyt auton käyttöohjetta, hyvä mies!
      Sieltä valikoista se löytyy!

• Anonyymi

Ei ole autoa vielä ostettu.

• Anonyymi

Ainakin minulla F45:ssa mittariston väri vaihtuu valaisuksen mukaan. Valoisassa valkoinen ja pimeässä punainen. Olisokohan tuo samanlainen tapaus.

• Anonyymi

Aika moni myyntikuva on otettu kirkkaasti valaistussa autoliikkeen hallissa. Jos mittariston automatiikka luulee tätä yöksi, niin jotakin on vialla.

• Anonyymi

Kukaan ei tiedä.

No one knows.

• Anonyymi

Jos se ei ole vielä ostettu, ota koeajoon ja kokeile. Valoisassa ja hämärässä. Sitten tiedät.

• Anonyymi

Tässä saattaa olla vähän selvennystä. Väreistä tämäkään ei täysin selvyyttä anna.

F10 BMW 5 sarjassa on kolmea mittarityyppiä. Analoginen, puolidigitaalinen 6WA ja täysin digitaalinen 6WB. Analogisessa numerot ja viisarit näkyvät auton ollessa sammuksissa. Puolidigitaalisessa numerot tulevat käynnistettäessä näkyviin ja analogiset viisarit ovat jatkuvasti näkyvissä ja täysin digitaalisessa numerot ja myös viisarit tulevat käynnistettäessä näkyviin. Myös mittarin hopeinen metallikehys on alalaidasta avoin 6WA mallissa. Analogisessa kehys kiertää koko mittarin.

Täällä on kuvia analogisen ja puolidigitaalisen 6WA:n välillä. https://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=500027

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      187
      3076
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2626
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1793
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1509
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe