Lieksalaiset puhuvat Lieksan Sokoksesta. Missä se on? Itse olen nähnyt vain S-Marketin. Pitänee jatkaa etsimistä.
Lieksan Sokos
19
757
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkään en ole vielä löytäny. Oisko Hatussa?
- Anonyymi
Kolilla on Sale.
- Anonyymi
Lieksan Sokos oli tavaratalo ja kaupungin maamerkki. S-market riittää nykyiselle väestömäärälle.
- Anonyymi
Sokoksella oli vaikka mitä ravintolatoimintaa 9-03, yödiskosta sai persettä ja viinaa uamulla rapulan mukaan joko härän sisäfilettä tai pizzaa. Olutta v.s.o.p konjakkiin asti.
- Anonyymi
Se oli silloin 80-luvulla, kun kaikki oli vielä hyvin.
- Anonyymi
Oiskoon se sokos uponna varpasessa?
- Anonyymi
Sarjahukuttaja asialla?
- Anonyymi
Olen pannut Sokoksessa 🧔🏻
- Anonyymi
Mielisairautesi vain pahenee!
- Anonyymi
niin siellähän oli jakaja-jaska antamassa halvalla. tuopillako ostit?
- Anonyymi
Simo Hurttakin oli kunnon ravintola. Tiloiltaan ehkä Joensuun Rossoa muistuttava. Ei mikään kellariloukko.
- Anonyymi
Puhekielessä S-Market on Sokos. Ihan sama ja se. Ei maailmaa kaada millä nimellä puhutaan. Hyvä tuotevalikoima ja tuoretta. Ystävällinen henkilökunta. Posti, Apteekki ja Parturi-Kampaamo saman katon alla.
- Anonyymi
Niin juuri. Ei nimi miestä pahenna eikä.kauppaa. Kaikki tietävät, mistä on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri. Ei nimi miestä pahenna eikä.kauppaa. Kaikki tietävät, mistä on kyse.
No mistä? S-Marketistako?
- Anonyymi
Tulin just lieksan sokkarilta, tule sinäkin!
- Anonyymi
Kyllä siellä yläpuolella lukee vieläkin SOKOS .
- Anonyymi
Ei lue
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627