Olen hakenut opiskelemaan ammattikorkeakoulu XAMKiin. Jos pääsen sisään niin minulla on edessä muutto Savonlinnaan. Kaupunkia en tunne laisinkaan. Mitkä alueet ovat kävelymatkan päässä kampukselta ja opiskelijabudjettiin sopivia vuokratasolta? Entä millainen julkinen liikenne Savonlinnassa on? Pääsenkö vähän syrjemmältä esim iltaisin keskustaan ja/tai kampuksen alueelle (ja takaisin kotiin)?
Mihin muuttaa Savonlinnassa opintojen perässä?
5
70
Vastaukset
- Anonyymi
Julkinen liikenne toimii vain arkisin ja pääasiassa päivällä eli keskustan alueelta asunto.
Ei siltojen toiselta puolelta, koska talvella kylmää kyytiä kulkea niitten yli. - Anonyymi
Viiskulman ja Heikinpohjan väliltä kämppä.
Yksiö maksaa n. 400€/kk ja kaksi 450-500€/kk
Hyviä alueita on Savonniemi ja Linnankadun alue. - Anonyymi
Suosittelen Heikinpohjaa vahvasti, olisi ainakin lähellä.
- Anonyymi
Savonniemi on paljon lähempänä...
- Anonyymi
Hernemäessä on ihan SAO:n opiskelija-asuntojakin. Joku talo taitaa olla keskustassa linja-autoaseman vieressä. Hernemäestä käppäsee keskustaan ihan kohtuuajassa. Eikä tarvitse olla siltojen toisilla puolilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1204019
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413203- 2372902
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?412426- 361704
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241506Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411486- 141381
- 181345
- 221281