Sastamalan kaupungin sivuilla on muiden paitsi Arto Satosen sidonnaisuudet.
Miksi niitä piilotellaan?
TÄSTÄ SYYSTÄ, JOS YMMÄRRÄTTE! KÖYHILTÄ VOI VIEDÄ ARTON MIELESTÄ VAIKKA ANSIOSIDONNAISESTA OSAN, LASKEA TYÖMARKKINATUKEA JA LÄHETTÄÄ VERONMAKSAJIEN RAHOJA EUROOPPAAN. ARTOA SE EI HETKAUTA, KUTEN HUOMAATTE,
SASTAMALAN KAUPUNGILLA ON KORRUPTIOTA JA VALTAVAN VAHVA HYVÄVELIKERHO. RAHA TULEE RAHAN LUO.
ARTO ITSE ANTAA ITSESTÄÄN KUVAN VAATIMATTOMANA KIKKARINOMISTAJANA. SITÄ HÄN EI TODELLAKAAN OLE.
TÄSSÄ TIETOA MITÄ SASTAMALAN KAUPUNGIN SIVUILTA PIMITETÄÄN. ARTO SATONEN ON SIELLÄ ERITYISSUOJELUSSA. KUINKA MONEEN PÄÄTÖKSEEN ARTO SATONEN ON OSALLISTUNUT JOHON HÄNELLÄ ON SISÄPIIRIN TIETOA EDUSKUNNASTA? ONKO JÄÄVÄNNYT ITSEÄÄN KERTAAKAAN?
ESIM. KOKOUSPALKKIOTA ARTO SATONEN SAA YLELTÄ SAMAN VERRAN KUN TYÖTÖN VUODESSA.
HUOM. TÄSTÄ PUUTTUU KANSANEDISTAJAN LIKSAT.
Hallinto- ja luottamustehtävät yksityisissä yrityksissä, yhteisöissä sekä julkisyhteisöissä ja niistä saadut tulot:
Sastamalan kaupunki, valtuuston jäsen 890 euroa
Opetus- ja kulttuuriministeriö, liikuntaneuvoston vj 90 euroa
Pirkanmaan liitto, maakuntahallituksen varapj 3 016 euroa
Yleisradio, hallintoneuvoston pj, 17 200 euroa
Liike- tai sijoitustoimintaa varten hankitut merkittävät välittömät ja välilliset omistukset:
Stalemate Oy 100 % omistus
Kiinteistö Oy Roismalan Risteys 50 % omistus
Sijoitusasunnot:
Sastamala 32 m2,
Sastamala 36 m2,
Sastamala 50 m2,
Sastamala 35 m2,
Sastamala 60 m2,
Sastamala 55 m2,
Sastamala liiketila 43 m2,
Rovaniemi 60,5 m2,
Helsinki 51 m2,
Helsinki 52,5 m2,
Helsinki 45 m2,
Helsinki 54 m2,
Tampere 78 m2,
Puerto de la Crutz 70 m2,
Kuopio 112 m2.
Metsäomaisuus:
Kokemäki 33,0 ha,
Sastamala 15,3 ha,
Sulkava 26,2 ha
Liike- tai sijoitustoimintaa varten otetut merkittävät velat sekä samassa tarkoituksessa annetut merkittävät takaukset tai muut vastuut
-EI VELKAA!!!!!
Nykyiset toimielinjäsenyydet ja tehtävät:
Maa- ja metsätalousvaliokunta (jäsen) 29.09.2021–
Työelämä- ja tasa-arvovaliokunta (jäsen) 18.06.2019–
Pohjoismaiden neuvoston Suomen valtuuskunta (varajäsen) 18.06.2019–
Yleisradio Oy:n hallintoneuvosto Puheenjohtaja 17.09.2019–, 7 x 950€ vuosi!
Arto Satosen sidonnaisuudet?
Anonyymi
3
368
Vastaukset
- Anonyymi
Voi harmi
- Anonyymi
Luottamustoimi äijänkiven perinne vetäjissä
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017562429wq
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569