Posse on ihan vitun hirveä ohjelma hahahaaaaaaaaaaaaaaaahhhh

Anonyymi

Hyi helvetti mitä paskaa, tätä paskaa on tehty jo 10 kautta saatana..hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      no onhan se HUONO.

    • Anonyymi

      Posse sopii mainiosti vajakeille ja muille vähä-älyisille...heh heh

    • Anonyymi

      Siinähän se kilpailee muun ohjelmatuotannon kanssa huonommuussijoista.

      Oon jokusen kerran, kun telkkari on ollut auki vilkaissut sivusilmällä pienen hetken kokonaista ohjelmaa en koskaan.

      No ei ummarra, kun telsu on täynnä joitain muka hauskoja klovneja. Suurin osa ohjelmista on pilattu alati vaihtuvilla juontajilla, osa joistain vähemmistöryhmistä joidenka touhua ei jaksa seurata, eli katsojat vaan vähenee.

      Nyt avasin telsun, kun katsoin Elisabettiä hetken, En enää seuraile kuninkaallisten häitä sun muita.

      Telsu on täynnä narsisteja, suurin osa samoja väkisten tehtyjä "julkkiksia". Monia heidän esittämiään asioita ei olisi tarvinnut telsussa edes näyttää vaan kuuluu ihan yksityiseen elämään. Sama meno kun jatkuu, niin pian vietetään telsun hautajaisia.

      • Anonyymi

        Huh, jo pelkkä Hirviniemen ja Pumpasen naaman näkeminen saa kanavan vaihtumaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh, jo pelkkä Hirviniemen ja Pumpasen naaman näkeminen saa kanavan vaihtumaan!!

        Mulle se riittää, kun kuulen Pumpasen kotkotuksen! 🐔


    • Anonyymi

      Possene pellet...ei vittu saatana..hahaha

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1686
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      748
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      727
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe