Mitä raati on mieltä saako jouluvalot jo laittaa ulos?
Jouluvalot
14
673
Vastaukset
- Anonyymi
Ei. Nyt kuule säästetään sähköä. Ja kaikki osallistuu näihin talkoisiin.
- Anonyymi
Tottakai!
- Anonyymi
No ilman muuta!!
- Anonyymi
Ulosoton henkilökunnalle se on parempi.
- Anonyymi
Jos ne on pienivirtaiset ledivalot, niin totta kai. Edes vähän valoa maailmaan, kun katulamputkin kohta sammutetaan.
- Anonyymi
Juusonkujalla palanut siniset jouluvalot jo viime joulusta asti. Ei puutetta sähköstä tai rahasta näköjään.
- Anonyymi
Viime viikonloppuna tuotiin jo joulukuusi sisälle, ja kausivalot ripustettiin talojen räystäille koko talon ympäri. Turhaa kärvistellä täällä pimenevän syksyn kanssa, kun voi helpolla tuoda omalle tontillensa täyden joulun jo nyt.
Ensimmäinen kinkku paistetaan varmaan lauantain ja sunnuntain välisenä yönä, kun silloin sähkö on halvimmillansa. - Anonyymi
Jos ne toimii aurinko tai tuulisähköllä niin asia on ok. Mutta jos ne toimii ydin, vesi, hiili, öljy, puu tai vastaavalla energialla niin ei missään tapauksessa, siis ei MISSÄÄN TAPAUKSESSA.
- Anonyymi
Tuleeko huoneustoon joku aurinkosähkö INSPEKTOORI tarkistamaan sähkön alkuperät?
- Anonyymi
Nyt syksypimeinä iltoina ripustan jouluvalot polkupyörään ja ajelen ihmisten iloksi. Kyllä on naamat messingillä ja kovasti ovat kehuneet ja pyytäneet nimikirjoituksia.
- Anonyymi
jos maksaa sähkölaskunsa itse.
- Anonyymi
Laitoin ite jo....kela maksaa
- Anonyymi
Ehdottomasti Jouluvalot ulos mutta kytkeä ei saa🥸
Me ripusteltiin näitä ruskettavia lamppuja pihapuut täyteen, se on kiva kun lunta luodessa ruskettuu ja naapurit ihmettelee miten noi aina käy kanariansaarilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2051403Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.831273- 191069
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50968Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146904Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä73904Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka39896Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35862- 48810
- 49737