Mikä olisi Nokialla tai Tampereella hyvä rengasliike uusien nastarenkaiden ostoon? Palvelu/hinta ja renkaat ei Venäjällä tai kiinassa valmistettuja, muuten käy normaalit ns. paremmat merkit.
Talvirenkaat, ostopaikat?
14
87
Vastaukset
- Anonyymi
Käy itte kyselemässä äläkä teetä hommia toisilla.
- Anonyymi
Jos ei ole asiasta mitään tietoa, kannattaa pitää turpansa kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole asiasta mitään tietoa, kannattaa pitää turpansa kiinni.
Pointtini oli, että jotkut yrittävät loisia toisten kustannuksella. Itse minäkin selvitän mikä missäkin maksaa.
- Anonyymi
Askosaari Oy:stä olen itse renkaat ostanut, lähinnä sen takia että se on työpaikan lähellä. Hintatasosta en osaa sanoa miten pärjää, mutta palvelusta olen aina tykännyt. Tuskin nyt kalleinkaan. Mahtaako Nokialla edes olla varsinaista rengas-liikettä? Renkaissa kannattaa muuten katsoa aina, että ne on tuoretta erää. Jotkut nettikaupat myy joskus tosi vanhoja, joissa ominaisuudet ei enää ole parasta.
- Anonyymi
Google osaa varmasti kertoa paikat. Sitten soittokierros ja hintatiedustelu liikkeistä. Ei ole rakettitiedettä.
- Anonyymi
Sama muuten pizzerioiden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama muuten pizzerioiden kanssa.
Jos kaipaat hintatietoa pizzoista, niin voit kyllä soittaa. Useilla pizzapaikoilla on toki hintatiedot netissä.
- Anonyymi
Euromaster Nokia.
- Anonyymi
J. Salo Oy on myös Rengascenter siinä Yrittäjänkadun päässä.
- Anonyymi
Pirkkalassa Rengaskauppa lentoasemantien varrella , nopea ja hyvä palvelu ja hinta kohdallaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirkkalassa Rengaskauppa lentoasemantien varrella , nopea ja hyvä palvelu ja hinta kohdallaan
Rengascenter sekin on, joten mieluummin suosisin nokialaista kun hinnat on käytännössä samat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rengascenter sekin on, joten mieluummin suosisin nokialaista kun hinnat on käytännössä samat.
No se kauppias Nokialainen ja puolet työväestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se kauppias Nokialainen ja puolet työväestä
Syytä huomioida firman sijaiti. Verot valuvat naapurikunnalle. Tietenkin kannattaa aina suosia oman pitäjän yrittäjiä, jos sama tuote löytyy sieltä.
- Anonyymi
Vai ei nokialaiset renkaat kelpaa? Onko se nyt riittävä syy boitotoida jos firma pikkuisen sponsoritoimintaa harjoittaa?
https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/4c2b3957a764dddd3b5469052f8ed133.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768