Hyvä asiakas
Lähetämme tämän viestin kertoaksemme, että olemme keskeyttäneet työttömyysetuutesi maksamisen saamamme työvoimapoliittisen lausunnon perusteella 15.8.2022 alkaen. Lausunnon mukaan työvoimaviranomainen selvittää työnhakukeskusteluihin 11.7.2022, 1.8.2022 ja 15.8.2022 saapumatta jättämistäsi.
Työvoimaviranomainen tutkii, onko sinulla oikeus saada työttömyysetuutta, ja antaa siitä Kelalle uuden lausunnon. Jos sen mukaan oikeutta ei ole, Kela lakkauttaa työttömyysetuutesi. Jos lausunnon mukaan sinulla on oikeus työttömyysetuuteen, jatkamme etuuden maksamista. Saat tällöin takautuvasti etuuden siltä ajalta, jolta maksaminen on ollut keskeytetty.
Lisätietoa asiasta saat ottamalla yhteyttä TE-palveluihin t
Toivotteko todellakin seuraavanlaista kirjettä
Anonyymi
2
151
Vastaukset
- Anonyymi
Jari Aarnio, Turun puukkosurma...ei voi syyllistää muslimia koska ongelma ei ratkea yhdellä henkilöllä kun byrokratian rikkaat eivät ymmärryksessään siirry eteenpäin, mutta aiheuttavat kansalle väkivaltaa. Niin Turussa kärsineiden syyllisiä ovat Turun byrokratian laitoksen työntekijät ja todennäköisesti Turun Kyttistö itse ja tarkemmin joku yksilö kaiken takana.
- Anonyymi
Syksyn myötä on tullut aika VITTUILA toisilleen
Valtio lyö kansaa ja kansa lyö tänään valtiota
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914