Tämmösen tein: vaihdoin 1.8 golf iii:n sytytystylpiksi Denso TT joka tarkoittaa twintip joka tarkoittaa että siinä on vain 1 maaelektrodi, eikä kolmea kuten orignal tulpissa, mutta ikäänkuin pieni lisäkärki siinä elektrodin päässä. Denson mukaan twintip vähentää kipinän syttymiseen tarvittavaa virrantarvetta ja vähentää jäämien kertymistä tulpan kärjen pinnoille. Heti vaihdon jälkeen starttasin golfin ja ihan tasaisestihan tuo kävi eri kaasuilla.
Huomasin myös että kärkiväli oli densolla 0.8mm eikä 1mm kuten kai original tulpissa.
Olikohan vaihdo hyvä idea vai huono idea. Korvattiin alkuperäiset tulpat vain 1-maalektrodin twintipillä :)
Golf III sytytystulpaksi Denso TT twin tip
8
1273
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä kaasuja käytitte?
- Anonyymi
Miksi pitää lähteä kikkailemaan tuollaisten asioitten kanssa? Auton valmistaja on suunnitellut sen toimivan tietyillä tulpilla ja mainosten perään on ihan turha lähteä ymmärtämättä asiaa.
- Anonyymi
ja varaosamyymälän mukaan tuo Denson tulppa sopii. Ei toki ollut VW merkkiliike.
- Anonyymi
Tuohon kysymykseen ei näillä palstoilla ole parempaa tietoa kuin sullakaan !!
- Anonyymi
Vaihto Denso ihmetulppiin oli turha. Riittää kun vaihtaa tulpat.
Ei ole olemassa mitään välivaihtoehtoa, että auto käy huonommin tai paremmin eri tulpilla, vaan auto röpöttää, käy huonosti tai toimii normaalisti.
Oikeilla tulpilla auto käy normaalisti. - Anonyymi
Ainoa erikois sytytystulppa on Iridium.
Sen vaihtoväli on 100 000 - 120 000 km.
Normaali tulpan vaihtoväli max 60 000 km. - Anonyymi
No ny oon ajellu 1000km noilla. Tasaisesti kone pyörii ja liikkuu motarilla ym. Heti asennukse jälkeen huomasin et kun kaasua painoi ja sitten hölläsi niin jäi kierrokset hetkeksi ylös. Mutta ei sitten enää ollu mitään erikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391