Lidl Raisio lasku väärin

Anonyymi

Onkohan jollain muulla käynyt niin, että Raision LIdl laskuttaa mitä sattuu? Mies kävi siellä ja ostokset oikeasti olivat n.30€. Kun katsoin pankin kautta mitä olivat laskuttaneet niin summa olikin n.80€! Täällä kotona ei ole mitään tuolle tehtävissä mutta luotto koko p...kauppaan meni. Jälkiviisas olisi tarkistanut kassalla mitä oikein laskutettiin mutta kun oli kiire ja luottamus ettei tuollainen ole mahdollista.

12

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tuosta tulee reklamaatio tehdä.

      On sen verran isosta summasta kysymys että kannattaa valittaa ja vaatia rahojaan takaisin.

      Minulle on tehty kassalla tahallaan/vahingossa irtotuotteiden väärin laskuttaminen.
      Tietenkin vahinkoja sattuu kaikille, mutta se ihmetyttää, että AINA on laskutettu kalliimpi Viineri tai liian monta Viineriä!
      Tuo onnistuu, kun itse pyrin kassalla olemaan mahdollisimman vähän muiden tiellä, enkä ole heti tarkastanut kuittia.

      Myös alennus - 30 % on jätetty huomioimatta - nämä on helppo osoittaa kutilla väärin laskutetuksi ja olen aina käynyt hakemassa rahani pois, että huomaavat jatkossa olla tarkempia.

      • Anonyymi

        Mullakin kassa aina tayaaln ottaa väärin ja kun jos huomaan jo kaupassa niin ei koskaan edes pahoittele birhetttäån. Ilmeisesti on suunnitelmallista kuntapahtuu kerran viikossa tai kuukaudessa


      • Anonyymi

        Lidlissä ei reklamaatioita käsitellä, nimim yli 2 vuoden Lidl plus bonukset saamatta ja appi ei toimi


    • Anonyymi

      Ostin kerran ulkomaisia tomatteja, kassalla ilmoitin tomaattien olevan ulkolaisia, johon nero kassaneiti alkoi väittämään, että tomaatit ovat kotimaisia. Kehoitin neitiä menemään tarkastamaan valvontakamerasta mistä tomaatit otin, ja sen jälkeen vaihtamaan ammattia. Siihen loppui väärä väittämä. Kerran kysyin miksi liitereissä ei ole vaakoja vastaus kassaneidiltä oli, että asiakkaat voivat yritttää huijata, nyt onkin käynyt toisinpäin.

    • Anonyymi

      Millainen mies sulla on jos maksaa mutisematta 80 euroa 30 euron ostoksista?! Ja miksi ylipäätään katsoit miehesi nettipankista paljonko olivat veloittaneet.

      Ai niin, keksit koko jutun. Huh

    • Anonyymi

      Liiteristä kun on kyse, niin ei tarvitse keksiä. Appelsiinit muuttuvat kassalla mandariineiksi lista on loputon. Ainut kauppaketju joka saa toimia omilla ehdoillaan. Rehellinen kauppa laittaa vaakoja käyttöön. Ärsyttävä kysymys tarviitko kuitin? kuitti pitää asiakkaalle antaa automaattisesti, ja varsikin lidlissä hinnat muuttuvat ylöspäin kassalla.

      • Anonyymi

        Johtuu siitä että kassa punnitsee tuotteet ja kiire on kova. Verratkaa Liidelin kassa vauhtia cittarin tai prisman kassaan. Liidelissä kassan tahti 2-3 kertainen. Erotatko itse ulkomaiset ja kotimaiset tomaatit ja varsinkin kun asiakkaat koittavat kusettaa minkä ehtivät….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuu siitä että kassa punnitsee tuotteet ja kiire on kova. Verratkaa Liidelin kassa vauhtia cittarin tai prisman kassaan. Liidelissä kassan tahti 2-3 kertainen. Erotatko itse ulkomaiset ja kotimaiset tomaatit ja varsinkin kun asiakkaat koittavat kusettaa minkä ehtivät….

        Siinäpä se, en erota juurikin siksi vaakoja on oltava lidlissä,kuten muissakin kaupoissa on. Mitä sitten tulee huijauksiin, niin kyllä liiterissä on tarkka kameravalvonta, on meinaan tietoa miten homma toimii. Aukoton ei ole mikään järjestelmä siksi määrätty varkauslisä on laitettu hintoihin automaattisesti.


    • Anonyymi

      Myllyn Prismassa ollut Juhla Mokka eilen 3,95 euroa paketilta. Ei rajoitusta. Vanhempi naishenkilö osti 70 pakettia, kirjoittaja väittää.

      • Anonyymi

        Mä maksoin 2,95 ja ostin 60 pkt


    • Anonyymi

      Muista luetaan isien väärin ja ei paljon pyydellä anteeksi koskaan ei ole

    • Anonyymi

      Myös Vantaalla otetaan väärin eikä anteekiesedmpyydeooå
      Tahallista vahingontekoa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe