Naisten hiusten näprääminen

Anonyymi

Onko se joku alitajuinen juttu naisilla, että kun ovat kiinnostuneita/ihastuneita, he alkavat haroa hiuksiaan ihastuksensa edessä? Toki jotkut varmaan tekevät niin muutenkin, mutta eikö tuo ole myös jonkinlainen viesti naisen tunnetilasta?
Onko kellään kokemuksia asiasta?

15

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä kannata noille lehdistä, tai muualta kuulluille "merkeille" antaa liikaa painoarvoa. Ihmiset ovat yksilöitä, mikä pätee yhteen, ei välttämättä päde toiseen.

    • Aika moni nainen räplää hiuksiaan muistakin syistä, esimerkiksi jos on epävarma keskustellusta aiheesta, stressaantunut jne.

    • Anonyymi

      Ihan kosken hiuksiini jos ovat sekaisin ja suorin niitä

    • Anonyymi

      Ei ole viesti yhtään mistään. Tälläkin hetkellä pyörittelen pientä osaa hiuksista, vaikka olen yksin kotona.

    • Anonyymi

      Ei kai kaikilla. Osa tosin saatta näpertää mitä tahansa muutakin hiuksia tai heilutella vaikka jalkoja jos on hermostunut.

    • Anonyymi

      Luulen, että kiinnostunut nainen enemmänkin kohentaa hiuksiaan ja parantaa ryhtiään kiinnostavan miehen lähellä. Itsevarmat katsovat silmiin pitkään kasvot hieman kulmassa, ujommat vilkuilevat silmiin useammin, mutta lyhytaikaisesti. Pää kääntyy aina pois, kun mies kääntää pään. Naisen ja miksei miehenkin vartalo kääntyy automaattisesti kiinnostavaa kohdetta päin.
      Halukas nainen istuu jalat auki.

      Tässä minun havainnot

      • Anonyymi

        Ai, ai..
        Olenkohan katsonut sinua silmiin?


    • Anonyymi

      Kyllä se on

    • Anonyymi

      Ei ole. Näprään aina jotain, hiuksia, hieron otsaa, ym

    • Anonyymi

      Monilla naisilla on täitä ne siellä kutittaa. Joidenkin naisten päässä on niin paljon kaikkia tököttejä että alkavat muodostaa jotain erikoisia kemiallisia aineita jotka kutittaa.

    • Anonyymi

      Kyllä niin tekee ne miehetkin joilla on hiuksia!

    • Anonyymi

      En osaa sanoa. Itselläni ei tuollaista maneeria ole.

    • Anonyymi

      Haron hiuksia/näprään ihan vain syystä että päätä kutittaa päänahan kuivuuden takia, se helpottaa sen sijaan että suoranaisesti rapsuttelisi. 🙄 Samoin sillä saa käsilleen jotain tekemistä jos on tylsää tms.

    • Anonyymi

      On tiedostamaton reaktio tai tarkoituksellinen ele. Kumpiakin on varsin suuri joukko, ja on tutkittua tietoa.

    • Anonyymi
      UUSI

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://www.de4.fun/girl17564271mc

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe