Kuningas Charlesin palvelija annostelee jopa hammastahnan monarkin harjalle.
Aamuisin Charlesin pyjamat silitetään ja viikataan tarkasti. Lisäksi hänen kengännauhansa suoristetaan silitysraudalla. Hänen kylpyvetensä on oltava tarkasti aina saman lämpöistä ja ammeen tulpan tietyssä asennossa.
Palvelijat annostelevat kylpeneelle kuninkaalle jopa hammastahnan hänen harjalleen.
Peseytymisen jälkeen Charles siirtyy aamiaiselle, joka sekin on tarkoin suunniteltu kokonaisuus, sillä hänen kerrotaan olevan hieman nirso: lautasella on itse leivottua leipää, kulhollinen tuoreita hedelmiä ja tuoreita hedelmämehuja.
Jos kuningas joutuu lähtemään maailmalle saa hän aamiaislaatikon mukaansa. Se sisältää kuutta erilaista hunajaa, muutamia erikoismyslejä, kuivattuja hedelmiä.
Kuningas toivoo myös hänelle tarjoiltujen keksien ja juustojensa olevan tietyn lämpöisiä.
Charles on New York Postin mukaan niin tarkka, että kuljettaa matkoille mukaansa jopa oman wc-istuimen. Hän on myös tarkka wc-paperinsa laadusta, joka on aina Kleenex Velvet -paperia. - Iltalehti-
Tässäpä olisi mielenkiinoinen työpaikka!
10
73
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea uskoa, tuohan on sellaista tietoa mikä olisi jopa vaarallista turvallisuutensa kannalta eli pelkkää paskapuhetta.
- Anonyymi
Oma miespuolinen sotilaspalvelija on jokaisen laatusotilaan tarvitsema peruspalvelu.
- Anonyymi
Mie voisin mennä silittelemään niitä kengännauhoja kunikaalle! ;)))Paljonkohan sais palkkaa?
- Anonyymi
pukeutuukohan se Charles itse, vai , palvelijako napittaa kauluspaidan napit ja gravatit , ja puvun takit "just eikä melkein" ??
- Anonyymi
Miten sitten tuo potalla käynti, hutaako että....pyyhkimään.....
- Anonyymi
Yksi kuningattaren arkkua vartioivista miehistä joko pyörtyi tai nukahti kesken vartioinnin. Kaatui ihan suorin jaloin nenälleen. Onneksi seisoi alimmalla rapulla. Näitä pökräämisiä tulee tasaisesti. Kuinkahan kauan he oikein joutuvat kerrallaan seisomaan paikallaan, kun noin rankkaa on?
- Anonyymi
20 minuuttia ja sitten vaihto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 minuuttia ja sitten vaihto.
Toissa päivänä kun se arkku oli laitettu näytille sinne kirkkoon, niin selostaja sanoi että vaito tapahtuu aina 6 tunnin päästä!!
6 tunita seisovat ja sitten vaihdetaan... heheee...
- Anonyymi
Itselleni oli yllätys ettei Charles ja Camilla asu yhdessä, eivät koskaan ole asuneet. Camillalla on oma pieni talo ja Charlesilla vähän isompi.
- Anonyymi
Voi heillä olla omiakin taloja, Camillallakin entisen ökyelämänsä kautta. Mutta yhdessä he kyllä asuvat Lontoossa, Clarence Housessa, joka on ihan Buckinghamin palatsin naapurissa. Siinä he ovat asuneet liki 20 vuotta. Lisäksi majailevat toisinaan Highgrove Housessa, Gloucestershiressä.
Brittilehtien mukaan he ovat ilmoittaneet, että eivät aio muuttaakaan kuninkuuden myötä Buckinghamin palatsiin, vaan jatkavat Clarence Housessa asumistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559