hifki voitti kerhon 4-1 tänään :)
hifki voitti :)
3
270
Vastaukset
- Anonyymi
Ja siinä on tämän alkukauden kohokohta ! Olen ollut Hifk:n kannattaja vuosisata 68-69
lähtien, enkä koskaan aikaisemmin ole nähnyt Joukkuettani sarjan viimeisenä, nyt olen!
En epäile hetkeäkään Ville Peltosen tahtoa opettaa joukkueelle mitä tarkoittaa olla Ifk-perheen jäsen, mutta onko se nykyaikaa? Kelpaako yhteisöllemme että voitamme mestaruuden ehkä kerran 15 vuoteen? En usko.
Onko Tobias Salmelainen oikea henkilö rakentamaan tulevaisuuden IFK:ta, itse en usko
siihen. Katsotaan vaikka nykyistä maalivahtiosastoa..Halosen ja Taposen varaan ei voi uskottavaa mestarijoukkuetta rakentaa. Iskikö sillä osastolla sokeus Husson ja Lankisen jälkeen, vaikka molempien loistavien veskareitten avulla ei mestaruutta tullut??
Puolustus piti olla kunnossa, mutta ei..
Hyökkäys..niin mikä? Yhdellä ketjulla ei ole Suomessakaan pärjännyt sitten 80-luvun..miksi sitä yhä uudelleen yritetään Ifk:ssa?
Olisiko Salmelaisen astuttava sivuun ja annettavan paremman miehen yritää? - Anonyymi
Jep.. johan ilmalan Naurettavat Narrit kohta nauravat meille, vaikka oma touhu on halpis teeveen tuotantoa :))
- Anonyymi
Peltonen on surkea. Ulos ja äkkiä. Maalivahti tarvitaan myös ja yksi maalintekijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1436082Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843734- 292693
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4692674- 2012335
- 1841978
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291479- 581284
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056