Olen 45v mies ja normaali painoinen. Urheilen ja liikun monipuolisesti sekä syön 2/3 osan ravinnosta pelkkinä rehuina. Pidän niistä.
Tällä viikolla sain kolesterolitestin tulokset ja kyllä hieman hihitytti. 9,8. Lääkäri meinasi tippua tuolilta. Kuulemma yläkanttiin tulokset.
Onko ne nyt niin pahat? En ole ainakaan huomannut mitään olotiloja mutta kuulemma ei niitä huomaakaan.
Kokemuksia tai ehdotuksia.
Korkea kolesteroli?
5
599
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko tuo kokonaiskolesteroli? Sinulla saattaa olla poikkeuksellisen korkea HDL.
Kokonaiskolesterolia ei nykyään kai mitata, vaan mieluummin vain LDL. - Anonyymi
joko perintönä korkea kolestroli tai sitten syöt liikaa kananmunia!
- Anonyymi
Lopeta juuston syönti. Juustossa on kovaa pahaa rasvaa
- Anonyymi
Minun arvot laskivat aika äkkiä lopetin juuston ja leikkeleiden syönnin. Juustossa on pahaa kovaa rasvaa. Reilu 4 v on kulunut ja ei tee mieli leikkeleitää. Aamulla oma leipoma sämpylä ja ruuan kanssa aivan turhaan leikkeleitä. Makkarassa on paljon huonoja aineita nitriitti kaikista pahin. Nyt huomaan jos joskus syön makkaraa niin huh mikä olo tulee
- Anonyymi
Ap:lla lienee , Familiaalinen hyperkolesterolemia . Äläpä huoli, minulla oli kok kolestroli 5.4 ja suonia tukossa ,pallolaajennuksia, hoikka terveellisesti syövä, liikuntaa harrastava.
Se on sukuvika ,kun suksi ei luista😂
Okei Rosuvastatin 40 laski vasta LDL: n 2.6 : desta 1.4: n . Tuskin mitään auttaa ,kuolee ,kun sen aika on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856