Olen nyt käynyt melkein puolisen vuotta yhden miespuolisen luona reikienergia hoidoissa, koska koen siitä olevan suurta apua niin fyysisesti kuin henkisentien kulkemiseen. Hoitosuhteemme ajautui nopeasti suhteellisen intiimiksi ja hän sai minut rakastumaan häneen. Hoidot ovat menneet syvälle tunteisiin suuteluiden ja alastomien kehojen kosketuksesta. (Hän hoitaa minua täysin alasti ja itse pidän vielä alusvaatteet yllä) Jätin parisuhteeni koska en voinut enään olla mieheni kanssa. Hoitajani on alkanut hieman painostamaan seksiin, koska haluaisi avata kundaliinienergioissa olevan lukkoni. Olemme jo kosketelleet toistemme intiimejä paikkoja. Sisälläni on alkanut herätä halu kokeilla kundaliinin hoitoa seksin avulla, mutta samalla myös pelko mahdollisesta hyväksikäytöstä. Hän on naimisissa oleva ammattihieroja ja näistä asioista ei saisi puhua kenellekkään. Ensiviikolla minulla olisi seuraava hoitoaika ja nyt hieman alkanut epäröimään. Miten tähän pitäisi sihtautua että kykenisin seksiin hänen kanssaan?
Intiinihoitosuhde
Anonyymi
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot953761Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe453103- 793017
- 192825
- 282724
- 522432
- 192177
- 602108
- 581896
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121858