Olen nyt käynyt melkein puolisen vuotta yhden miespuolisen luona reikienergia hoidoissa, koska koen siitä olevan suurta apua niin fyysisesti kuin henkisentien kulkemiseen. Hoitosuhteemme ajautui nopeasti suhteellisen intiimiksi ja hän sai minut rakastumaan häneen. Hoidot ovat menneet syvälle tunteisiin suuteluiden ja alastomien kehojen kosketuksesta. (Hän hoitaa minua täysin alasti ja itse pidän vielä alusvaatteet yllä) Jätin parisuhteeni koska en voinut enään olla mieheni kanssa. Hoitajani on alkanut hieman painostamaan seksiin, koska haluaisi avata kundaliinienergioissa olevan lukkoni. Olemme jo kosketelleet toistemme intiimejä paikkoja. Sisälläni on alkanut herätä halu kokeilla kundaliinin hoitoa seksin avulla, mutta samalla myös pelko mahdollisesta hyväksikäytöstä. Hän on naimisissa oleva ammattihieroja ja näistä asioista ei saisi puhua kenellekkään. Ensiviikolla minulla olisi seuraava hoitoaika ja nyt hieman alkanut epäröimään. Miten tähän pitäisi sihtautua että kykenisin seksiin hänen kanssaan?
Intiinihoitosuhde
Anonyymi
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722004
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101137Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391046Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 40842
- 94834
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765