Rohkealle luvassa ainakin 0,50e pikavoitto per osake

Anonyymi

Inderesin suositus on myy Lifa Airille. Voittosen listan mukaan eli minun suositus on, osta hitosti. Lifa osake keikkuu 0,50-0,60 välissä. 26.9.2022 on yhtiöllä kokous, jossa valitaan uusi hallitus. Koska Lifan toiminta ei ole riipouvainen juuri lainkaan Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan ja osake on laskenut nopeasti isosti, ampaisee se todennäköisesti hetkellisesti myös nopeasti ylös. Uskon vähintään 0,50 € voiton saatavan piankin per osake, mikäli nyt ostaa alle 60centin hintaan Lifaa. Jos ostaa paljon siitä saa iha muhkean voiton. Tämä vaatii toki oikea aikaisen myynnin pois.

Moni myy Lifaa paniikissa pois, vaikka on ostajan markkinat.

9

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitten ehkä kannattaa kokeilla, kun osakkeen arvo mitataan yksittäisissä senteissä eli ei ole hirveästi menetettävää. Taitaa olla jo nyt tehnyt historiaa kankkulan kaivoon verrattavana sijoituskohteena.

      • Anonyymi

        Miksipä siis et poimisi voittoja. Lifalle tulee todennäköisesti käymään varmahko nousupiikki, jääkö sen jälkeen kasvu-uralle vai kyykähtääkö alas. Sitä on paha arvioida. Nousua pitäisin lähesvarmana. Eli näillä hinnoilla ja oikeaikaisella myynnillä nettoaa jos uskaltaa ostaa reilusti osakkeita.


      • Anonyymi

        Kerro lisää.


    • Anonyymi

      Lifa on jo nyt ponkaissut jotain 20centtiä korkeammalle. Kyllä Lifalla voiton todennäköisesti tekee, mikäli uskaltaa ostaa paljon. Itse pitäisin tätä 60 centtiä toistaiseksi rajahintana. Sillä vielä saattaa voiton tehdä, mutta nyt pitää uskaltaa tankata isosti ja sitten myydä kun on oikea aika.

    • Anonyymi

      Osake varovaisessa nousussa yhtiökokouspäivän alla. Tänään 14.15 alkaen.

    • Anonyymi

      Suurin osa osakkeista laskee, mutta Lifa Air vajaa 9% plussalla kirjoitushetkellä. Nousu kiidossa.

    • Anonyymi

      Eikös tuo lifa ollut parhaimmillaan jossain 0,457 alimmillaan eli jos meno jatkuu tätä vauhtia pian tuo helpot 50centtiä voitto toteutuu. Kuinka moni uskalsi tarttua aloittajan vinkiin?

      Ois kannattanu tankata.

    • Anonyymi

      Osake on kohta jo euron hinnassa. Ei nyt ihan mennytkään kuten moni arveli. Kuinka kauan piristyminen jatkuu??? Jos ostit muutaman viikon takaisilla hinnoilla paljon tienaat kohta jo yli tion 50centtiä per osake. Joa uskaltaa pitää salkussa, voi saada vielä muhkeamman voiton. Toki osake voi myös kääntyä takaisin laskuun, mutta itse uskon nousun jatkuvan ainakim toistaiseksi.

    • Anonyymi

      Nyt on halpaa. Kuten toisessa ketjussa sanoin. Nyt kannattaa ostaa ja niin perkuleesti. 1-2kk sisällä saa sitten myydä 1.10-1.30 hintaan vähintään pois. Saa huonoimmillaankin helpolla vaikka tuo ei toteutuisi 50 centtiä voittoa per osake. Jos ostaa 1000 ja vain 50 centtiä toteutuu se on jo 500 euroa.

      Lifa airhan sakkaa nyt, mutta nousee tammi-helmi 2023 taas päälle euron. Sitä kuinka paljon en osaa ennustaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe