http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000005178682
Ironista, eikö vain ruskeepää?
Kommunismi
5
455
Vastaukset
- t.i.ruskeepaa
Asiaton.
- Kalle
Paraskin arvostelija.
Onko mielestäsi asiallista nimitellä muita keskustelijoita tolloiksi jos he eivät ole kanssasi samaa mieltä??
Taidat olla oikea pikku diktaattori, jolla valta on kihahtanut päähän??
Tämä viesti lähtee kohta mutta ei se mitään sillä se vain todistaa Kallen epäilyt oikeiksi.
/Kalle, joka ei pidä diktaattoreista, ei suurista ekä pienistä Kalle kirjoitti:
Paraskin arvostelija.
Onko mielestäsi asiallista nimitellä muita keskustelijoita tolloiksi jos he eivät ole kanssasi samaa mieltä??
Taidat olla oikea pikku diktaattori, jolla valta on kihahtanut päähän??
Tämä viesti lähtee kohta mutta ei se mitään sillä se vain todistaa Kallen epäilyt oikeiksi.
/Kalle, joka ei pidä diktaattoreista, ei suurista ekä pienistäKalle ystäväiseni, minua on alkanut kiehtoa Sinun opportunistinen asenteesi kaikkiin kir-
joituksiin. Kerrotko " Sedälle" lapsuudestasi, vai kerronko minä?
vom- t.i.ruskeepaa
Kalle kirjoitti:
Paraskin arvostelija.
Onko mielestäsi asiallista nimitellä muita keskustelijoita tolloiksi jos he eivät ole kanssasi samaa mieltä??
Taidat olla oikea pikku diktaattori, jolla valta on kihahtanut päähän??
Tämä viesti lähtee kohta mutta ei se mitään sillä se vain todistaa Kallen epäilyt oikeiksi.
/Kalle, joka ei pidä diktaattoreista, ei suurista ekä pienistäNimitin ihmistä tällä palstalla tolloksi joskus tammikuussa viimeksi. Se ei ollut asiallista ja pyydän anteeksi. Minulla oli tuolloin vaikeuksia esittää toisen epäasiallinen käytös asiallisella tavalla hänelle. Eikä tuo poistovaroitus ole arvostelua. Se on sääntöjen turvaamista ja sen perustelua.
- Kalle
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Nimitin ihmistä tällä palstalla tolloksi joskus tammikuussa viimeksi. Se ei ollut asiallista ja pyydän anteeksi. Minulla oli tuolloin vaikeuksia esittää toisen epäasiallinen käytös asiallisella tavalla hänelle. Eikä tuo poistovaroitus ole arvostelua. Se on sääntöjen turvaamista ja sen perustelua.
Anteeksipyyntö hyväksytty.
/Kalle, joka on vihdoinkin unohtanut koko jutun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511