Mitä sinä teet jos

Anonyymi

Yhtenäpäivänä ymmärrät et olet saavuttanut kaikki unelmasi.

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitan simmut kii ja unelmoin vähän lisää, kyllä sieltä jotain uutta putkahtaa.

• Anonyymi

Vielä on matkaa, unelmoin monesta. Ihan hyvästä. En kostosta vaan rauhasta.

• Anonyymi

Mulle oot kostanut joka päivä ja edelleen kostat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle oot kostanut joka päivä ja edelleen kostat.

En se minä ole. Minä elän elämääni, "käväiset meillä" aina "hakemassa" milloin mitäkin. Teen samalla töitä, ei ne minuun vaikuta, mutta jos tulet väärään aikaan niin sinuun kyllä. Ei minulla ole syytä kostaa, elämäni on hyvää, minulla on kaikkea mahdollista, tulossa uusiakin hyviä juttuja. Teidän pitäisi jättää minut rauhaan ja hyväksyä että minulla on oikeus elää hyvin ilman teitä. Jos väkisin tulette "minuun" niin teitä poistetaan. Minullakin on yhteyksiä eri tavoin, olemme erilaisia. En ole osa teidän ryhmää, en edes omien sukulaisten. Minulla on omat jutut. Lopeta se riitely ja keskity omaan elämääsi. En minä ole vihollinen, olen neutraali, ja voihan olla että "käväisette" muuallakin. Teidän pitää tietää mitä teette ja missä.

• Anonyymi

Ei se ole enää mahdollista.

• Anonyymi

Ei se ole mahdollista kun en saanut sinua.

• Anonyymi

Unelmani on taivaassa, siellä missä Jeesus on. Sen täytyy olla jotain käsittämättömän ihmeellistä. Siellä ei ole mitään pahaa, eikä kipua eikä murhetta.
      Yksi nainen oli vaimonani unessa, mutta en tee siitä mitään enneunea omalla päätökselläni. Mutta hassua se on kun ei olla tekemisissä enkä edes ajattele häntä mitenkään pakkomielteisesti.

• Anonyymi

....
        Siis hassua se että näin unta hänestä ja että rakasti minua siinä unessa.

• Anonyymi

Mitä unelmia tässä pitäisi vielä olla?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei se ole mahdollista, koska tärkein haaveeni pariinkymmeneen vuote.n jäi toteutumatta. Kauheat kahdeksan vuotta olleet sen jälkeen.

• Anonyymi

Huudan jeeeeee

• Anonyymi

Ettei ystävä satu friendzonelle? :)

• Anonyymi

Kuolen.

• Anonyymi

No sitten heti seuraavana päivänä keksisin uutta tavoiteltavaa.

• Anonyymi

Kaikki on saatu lisää en kaipaa.

• Anonyymi

Unelmat on saavutettu tärkein on vapaus

• Anonyymi

Unelmat

Niitä halajan

Ens viikolla sieneen

Ne ovat vieläkin kalleempia, kun odotuttavat

Tulisilla hiilillä

• Anonyymi

Onko elämä vain unelmien saavuttamista? Näin ei puhu aidosti onnellinen ihminen.

• Anonyymi

Puhuu kai ihminen kenellä ei ole ikinä ollu unelmia ja kuvittelee olevansa terve?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuu kai ihminen kenellä ei ole ikinä ollu unelmia ja kuvittelee olevansa terve?

Elämässä tärkeintä on matka kohti tavoitteita, ei unelmien saavuttaminen. Oikeasti onnellisena ihmisenä tietäisit tämän.

• Anonyymi

Nautin

• Anonyymi

Aina voi löytää uusia unelmia, kun saavuttaa jotain, mitä on halunnut aikaisemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60