Yhtenäpäivänä ymmärrät et olet saavuttanut kaikki unelmasi.
Mitä sinä teet jos
23
<50
Vastaukset
Laitan simmut kii ja unelmoin vähän lisää, kyllä sieltä jotain uutta putkahtaa.
- Anonyymi
Vielä on matkaa, unelmoin monesta. Ihan hyvästä. En kostosta vaan rauhasta.
- Anonyymi
Mulle oot kostanut joka päivä ja edelleen kostat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle oot kostanut joka päivä ja edelleen kostat.
En se minä ole. Minä elän elämääni, "käväiset meillä" aina "hakemassa" milloin mitäkin. Teen samalla töitä, ei ne minuun vaikuta, mutta jos tulet väärään aikaan niin sinuun kyllä. Ei minulla ole syytä kostaa, elämäni on hyvää, minulla on kaikkea mahdollista, tulossa uusiakin hyviä juttuja. Teidän pitäisi jättää minut rauhaan ja hyväksyä että minulla on oikeus elää hyvin ilman teitä. Jos väkisin tulette "minuun" niin teitä poistetaan. Minullakin on yhteyksiä eri tavoin, olemme erilaisia. En ole osa teidän ryhmää, en edes omien sukulaisten. Minulla on omat jutut. Lopeta se riitely ja keskity omaan elämääsi. En minä ole vihollinen, olen neutraali, ja voihan olla että "käväisette" muuallakin. Teidän pitää tietää mitä teette ja missä.
- Anonyymi
Ei se ole enää mahdollista.
- Anonyymi
Ei se ole mahdollista kun en saanut sinua.
- Anonyymi
Unelmani on taivaassa, siellä missä Jeesus on. Sen täytyy olla jotain käsittämättömän ihmeellistä. Siellä ei ole mitään pahaa, eikä kipua eikä murhetta.
Yksi nainen oli vaimonani unessa, mutta en tee siitä mitään enneunea omalla päätökselläni. Mutta hassua se on kun ei olla tekemisissä enkä edes ajattele häntä mitenkään pakkomielteisesti.- Anonyymi
....
Siis hassua se että näin unta hänestä ja että rakasti minua siinä unessa.
- Anonyymi
Mitä unelmia tässä pitäisi vielä olla?
- Anonyymi
Kuuntelisin rakkauslevyjä enimmäkseen https://youtu.be/WT5_jzlB0VM
- Anonyymi
Ei se ole mahdollista, koska tärkein haaveeni pariinkymmeneen vuote.n jäi toteutumatta. Kauheat kahdeksan vuotta olleet sen jälkeen.
- Anonyymi
Huudan jeeeeee
- Anonyymi
Ettei ystävä satu friendzonelle? :)
- Anonyymi
Kuolen.
- Anonyymi
No sitten heti seuraavana päivänä keksisin uutta tavoiteltavaa.
- Anonyymi
Kaikki on saatu lisää en kaipaa.
- Anonyymi
Unelmat on saavutettu tärkein on vapaus
- Anonyymi
Unelmat
Niitä halajan
Ens viikolla sieneen
Ne ovat vieläkin kalleempia, kun odotuttavat
Tulisilla hiilillä
- Anonyymi
Onko elämä vain unelmien saavuttamista? Näin ei puhu aidosti onnellinen ihminen.
- Anonyymi
Puhuu kai ihminen kenellä ei ole ikinä ollu unelmia ja kuvittelee olevansa terve?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuu kai ihminen kenellä ei ole ikinä ollu unelmia ja kuvittelee olevansa terve?
Elämässä tärkeintä on matka kohti tavoitteita, ei unelmien saavuttaminen. Oikeasti onnellisena ihmisenä tietäisit tämän.
- Anonyymi
Nautin
- Anonyymi
Aina voi löytää uusia unelmia, kun saavuttaa jotain, mitä on halunnut aikaisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657