Ambulanssikyydit lisääntyneet?

Anonyymi

Olen aika paljon pihalla keskustan alueella, jotenkin tuntuu että ambulansseilla on tässä viimeisen parin kuukauden aikana todella paljon hälytysajoja, ehkä enemmänkin aikaa mutta pari kuukautta sitten havahduin asiaan.
Haluaisiko ambulanssiporukka kommentoida asiaa? Olen myös kiinnostunut jos jostain löytyy tilastoja lähtöjen määrästä.

14

499

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mihinkä tälläistä tietoa tarvitsee.

• Anonyymi

Oletko kyttäämässä,,,,painu kämppääsi, olet utelias,,

• Anonyymi

Tottahan nuo ovat lisääntyneet, johtuen uuden koronarokotteen antamisesta.

• Anonyymi

Thl mukaan 100 ihmistä kuolee joka viikko tällähetkellä suomessa koronaan.

• Anonyymi

THL tilastoineen saa haistaa pitkän paskan, Tanskakin jo lopetti alle 50 vuotiaiden rokotukset vallan. Itsellä on lähipiiristä jo riittävästi dataa, rokotteet ei estä saamasta koronaa, eivätkä kyllä muuta oireitakaan mitenkään lievemmiksi. Omilla tutuilla pääsääntöisesti koronasta pari päivää kuumetta vuodepotilaana ja viikon verran parantelua, oli rokotettu tai ei. Luulen että ambulanssit vie urakalla rokotteen haittavaikutuspotilaita, sydänoireita yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

THL tilastoineen saa haistaa pitkän paskan, Tanskakin jo lopetti alle 50 vuotiaiden rokotukset vallan. Itsellä on lähipiiristä jo riittävästi dataa, rokotteet ei estä saamasta koronaa, eivätkä kyllä muuta oireitakaan mitenkään lievemmiksi. Omilla tutuilla pääsääntöisesti koronasta pari päivää kuumetta vuodepotilaana ja viikon verran parantelua, oli rokotettu tai ei. Luulen että ambulanssit vie urakalla rokotteen haittavaikutuspotilaita, sydänoireita yms.

Asiaa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotteen ottaneet joutaisikin kuolla, karsiutuisi tyhmin aines pois.

• Anonyymi

Ambulanssi kyyti maksaa 29€, pääset heti tarkkailun kautta lääkäriin.
      Toinen vaihtoehto on että jonotan päivystykseen 3-6 tuntia terveyskeskuksen käytävällä..
      Eli jos on pienikin vaiva tilaa Ambulanssi.

• Anonyymi

Ei ota ambulanssi kyytiin pikkuvaivasta.

• Anonyymi

Älä sössötä! Ambulanssi jättää isovaivaisiakin vaikeroimaan ja odottamaan arvauskeskuksen aikaa.

• Anonyymi

Ei kaikki saa ambulanssia,, minäkin olisin tarvinnut, en saanut 🙉

• Anonyymi
    • Anonyymi

Koronarokote toimii

• Anonyymi

Lamppuanssit ajaa huumepsykoosiin joutuneita nuoria edestakaisin harjavallan ja keskussairaalan väliä, ja ihan turhaan.
      Jättäisivät hoitamatta, porttikielto kaikkiin hoitolaitoksiin koska itse aiheutettua. Kyllä luonto korjaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      378
      5125
    2. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      3269
    3. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
      Maailman menoa
      298
      2614
    4. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      2389
    5. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1866
    6. Kyllä minä ihan rakastan sinua

Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
      Ikävä
      60
      1285
    7. Anteeks rakas

Eihän liekkisi muhun sammu ikinä Olet mun ainut onnenkipinä Matka tää on joskus kivinen Ja osaan olla raskas ihminen On päivä tää pilvinen Kun painaa
      Romantiikka
      227
      1238
    8. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      54
      1050
    9. Paavo Väyrynen tietää mitä pitää nyt tehdä

Paavo Väyrynen on lopulta Keskustan pelastus - paluuna kotiin! ~ https://www.is.fi/politiikka/art-2000009092830.html - , näin Ilta-Sanomat otsikoi ai
      Maailman menoa
      496
      982
    10. Tunnistin sinut täällä

Jo aikaa sitten. Ensin vain ajattelin, että kuvittelen.
      Ikävä
      56
      898
    Aihe