Tyhmän narsistin perhe

Anonyymi

Narsistien joukossa on älykkäitä sekä tyhmiä. Tyhmän narsistin perheessä puitteet voivat olla todella surkeat ja lapset elää niin huonoissa oloissa ettei isännät pidä edes sikojaan sellaisessa, mutta siellä häärii narsistivaimo joka häärää keittiössä patoineen ja kippoineen. Perhe pysyy tuossa jamassa koska narsisti ei ole perheensä takana eikä näe muuta tuollaisissa oloissa kuin sen että kenelle kuuluu valta ja kenen kuuluu määrätä ja se kenen on tietysti narsisti. Hän ei häpeä huonoja oloja, eikä katso että hän olisi mitenkään niistä vastuussa, hän katsoo niiden ohi ja tavoittelee vain valtaa ja elää suureellisissa kuvitelmissaan, ylpeilee suvullaan, joka sekin on valhetta ja kuvittelua.

Hän eikä näe että lapset elävät kuin kulkukoirat, eikä hän tunne sääliä, hän elää niin kuin hän vain kärsisi, mutta lapset eläisi yltäkylläisyydessä koska äiti antaa jotain makeaa tai kolikon jolla saa lapset ostettua luulemaan että kaikki olisi hyvin. Hän ei näe lapsiaan arvokkaina tai yksilöinä, lapset ovat sikoja joita täytyy ruokkia ja sitten häätää heidät pois jos he eivät ole hänelle hyödyksi.

Perheen kaikkien tarpeet ovat narsistin itsensä tarpeita, jos narsisti ei jotain halua sitä ei saa muu perhekään. Narsisti vastustaa henkeen ja vereen sitä että olot paranisivat, koska hän tietää että kunnia siitä olojen kohenemisesta menisi muille kuin hänelle. Hän on itse on nolla sekä luuseri mutta ei siedä että kukaan muu perheessä saisi parempaa aikaan kuin hän, hän tuhoaa toisten aikeet jos näyttää että hän jää niiden takia varjoon. Hän ei näe edes sitä, että hänenkin olot kohenisivat vaan näkee sen että hän joutuisi elämään häpeässä ja tunnustamaan että muut saivat sen aikaan, johon hän ei kyennyt lainkaan.

30

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyhmäksi nimittely on kiusaamista. Korjaa ensin oma käytöksesi tai saatat saada lähinnä vastaavaa älyn vähättelyä tai sitten alkaa mietityttää kirjoituksen motiivi. Haluat kunnian jonkun toisen työstä ja jättää jonkun varjoon? Et kyllä itsekkään kuulosta kovin vilpittömältä auttajalta joka haluaa jakaa "kunnian". Kokeile ystävällisempää lähestymistapaa.

      • Anonyymi

        Olisiko tietämättömän, kouluja käymättömän, sivistymättömän narsistin perhe parempi? Tuollaisia tapauksia nimittäin on.


      • Anonyymi

        Ihan niin tyhmäksi nimittely ei kuulu asiaan edes. Meillä ihmisiä on erinlaisia ja jos minä olen jossain asiassa viisas niin voin olla toisessa asiassa tyhmä ja en ymmärrä. Joten kaikilla on erinlaiset kyvyt , tavat, ja suunnitelmat elämästä ja tulevaisuudesta . Jos puhun vaikka matemaatikon kanssa niin en kertakaikkiaan pysy kärryillä , mutta jos taas otetaan minun vahvat tietoni niin matemaatikko ei voi ymmärtää vaikka miten selittäisi . Joten kumpiko on siinä sitten tyhmä.
        Ei kumpikaan ——- osataan ja arvostellaan asiat eri tavalla
        . Ja kaikki ihmiset eivät ole narsisteja , vaan näkevät myös lapsen kasvatuksen eri lailla riippuen lapsesta ja hänen iästään ymmärtää asioita .
        Se joka nimittelee toisia tyhmäksi omaa ainoastaan oman mallinsa elämässä ja luulee sen olevan se ainoa oikea, kaikille on tilaa maailmassa tasavertaisina ihmisinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin tyhmäksi nimittely ei kuulu asiaan edes. Meillä ihmisiä on erinlaisia ja jos minä olen jossain asiassa viisas niin voin olla toisessa asiassa tyhmä ja en ymmärrä. Joten kaikilla on erinlaiset kyvyt , tavat, ja suunnitelmat elämästä ja tulevaisuudesta . Jos puhun vaikka matemaatikon kanssa niin en kertakaikkiaan pysy kärryillä , mutta jos taas otetaan minun vahvat tietoni niin matemaatikko ei voi ymmärtää vaikka miten selittäisi . Joten kumpiko on siinä sitten tyhmä.
        Ei kumpikaan ——- osataan ja arvostellaan asiat eri tavalla
        . Ja kaikki ihmiset eivät ole narsisteja , vaan näkevät myös lapsen kasvatuksen eri lailla riippuen lapsesta ja hänen iästään ymmärtää asioita .
        Se joka nimittelee toisia tyhmäksi omaa ainoastaan oman mallinsa elämässä ja luulee sen olevan se ainoa oikea, kaikille on tilaa maailmassa tasavertaisina ihmisinä

        Hyvin sanottu!

        Saako tätä postausta lainata, kun joku seuraavan kerran haukkuu tällä foorumilla tyhmäksi, tai lukutaidottomaksi, vaikka on vain eri mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu!

        Saako tätä postausta lainata, kun joku seuraavan kerran haukkuu tällä foorumilla tyhmäksi, tai lukutaidottomaksi, vaikka on vain eri mieltä?

        Epäkypsää haukkua muita tyhmäksi. Olen ottanut tavaksi haukkua tyhmäksi takaisin vaikka ei kannattaisi ehkä. Määräilevä kiukku käytös on lapsen käytöstä. Aikuiset kypsät ihmiset suhtautuvat muihin tasavertaisesti. Mun mielestä kuulostaa nyt siltä, että tällä aloittajalla on vielä kasvamista tehtävänä. Terveissä ihmissuhteissa ei jätetä ketään varjoon ja syrjäytetä muutenkaan.


    • Anonyymi

      Ehkä siinä ketään ei kiusata jos henkilönnimeä ei kerran mainita. Narsisti on yleisnimitys tietyn tyyppiselle ihmisryhmälle.

    • Anonyymi

      Juu, kyl on tyhmii ja on myös niitä ÄLYKKÄITÄ. On ympäristötekijöitä ja on sairauksia ja on vaikka mitä.
      Mut ite olen tavannut elämäni aikana 5 narsistia. Eri ammattikuntia, eri ihmisiä.
      Viimeisimmän huomasin heti, koska oli herkkänahkaisin ja itsekkäin, sekä tyhmin narsisti noista aiemmin tapaamisistani.

      Silti.

      Kun olen lukenut hemmetin paljon kaikenmaailman mielenterveyden artikkeleita ja sairaudenkuvia. Lukenut liikaa.

      Tiedän sen, ettei kaikki 5 tapaamaani ole välttämättä narsisteja, vaikka sellaisen mangeentti olenkin.

      Mutta juu personallisuushäiriöitä on nykyään aika paljon. Kaikki eivät ole narsisteja, joita sellaiseksi tulkitset.

      Mutta juu on tyhmiä narsisteja.

      Mutta on myös, maanis-depressiivisiä alkoholisteja jotka puhuvat kaiken päälle. Olematta narsisteja.

      Eli lopputulos, tuo jonka heti tulkitsin narsistiksi on herkkänahkainen narsisti. Mies maanis-depressiivinen, ei narsku. Vaikkka vois tulkita. Molemmat tyhmiä, keräten tyhmiä ympärilleen. Isovanhemmat skitsofreenikko ja maanis-depressiivinen ja skitsofreenikko...Ihanat geenit, koko suku sairas..... Onneks ei mun ongelma.....


      Eikuhei, jos ja kun tuo yksi pariskunta on tyhmiä.
      Ne neljä muuta aiemmin tapaamaani ei olleet yhtä tyhmiä.

      Ja kuitenkin voin sanoa, ettei kaikki viisi edes ole narsisteja.
      Genetiikka, ympäristötekijät, ammatti, kaverit, lapsuus, jne....... Narskutkin on ihmisiä, joihin vaikuttaa moni asia.

      • Anonyymi

        Minusta on huvittavaa, että jos ei anna muiden koko ajan pompottaa, määräillä ja käydä valtataistelua luokitellaan heti tyhmäksi tai milloin miksikin. Skitrofreenikot tuskin ovat yhtään sen tyhmempiä kuin muutkaan. Jokainen on joskus tyhmä. Mutta jos haluaa auttaa jotakin ihmistä niin tuskin kannattaa lähestyä asiaa siten, että haluaa vain kunniaa ja mainetta itselleen jonkun toisten ongelmien kustannuksella. Näistäkin ihmisistä löytyy se herkkä puoli jos sama tehdään heille. Eli eivät sitten kuitenkaan halua paljastaa omia arkoja kohtiaan. Tuskin sellaista ihmistä onkaan kellä olisi niin kova kilpi ettei joskus olisi herkkää hetkeä. Mut muuten joo, ärsyttäähän sellaisen ihmisen välinpitämättömyys joka kohtelee lapsiaan kuin kulkukoiria. Jos kertoisin mitä mun päässä liikkuu elämäni sotkenutta Narsua kohtaan niin huh. Painokelvotonta. Mä pidin sitä Narsua vajaaälyisenä, mutta se keskustelu loppui siihen samantien kun annoin itseni ärsyynytyä. Olisi pitänyt osata lähestyä häntä ystävällisesti niin olisin saanut enemmän selville.


    • Anonyymi

      Kyllä kun oikein tyhmä ja mulkkuakin mulkumpi narsisti tekee tekojaan ei niin pahoihin pysty ilkeäkään. Tiedän erään sellaisenkin perheenäidin. Tyhmä ei näe tekojaan, vaan tekee ja tekee ja oikeuttaa vielä itsensä siihen. Rakentaa aasinsiltoja täysin toisiinsa kuulumattomien asioiden välillä että saa kunniaa itselleen.

      Ilkeä mutta ei tyhmä tulee joskus tajuihinsa ja lopettaa, mutta jos on tyhmä on kuin eläin hän ei koskaan lopeta vaan uutta tulee koko ajan. Tekee vaistoillaan ei älyllään. Mitä tyhmempi sen lähemmin toimii kuin eläin eikä eläimet mieti tekojensa seurauksia ne tekee mitä kuuluu tehdä, se pätee narsistienkin suhteen. Narsistille uhri on vain ruokaa joka pitää saalistaa, ja kun saa uhrinsa hän saa siitä elämälleen ravintoa,

    • Anonyymi

      Elikkäs jokainen köyhä tai köyhissä oloissa elävä on siis narsismihäiriöinen?

    • Anonyymi

      Jos neroja saa nimitellä hulluksi, niin kyllä älyllisesti kyvyttömiäkin niin kauan sopii sanoa tyhmiksi. Narsisti haluaa että vaikka hän olisi kuinka tyhmä hänestä pitää puhua silkkihansikkaat kädessä' samalla kun hän lietsoo ihmisiä nimittelemään älykästä hulluksi.

      • Anonyymi

        Ja itse kestin sen kun minun älyni mitätöitiin kokonaan, enkä siitä valittanut,
        vaan sinnikkäästi kehitin älyäni ja se kannatti ja siitäkös narsistit vasta "hyökkäyksen" tekivät.
        Ei tyhmäksi nimittäminen ole välttämättä' paha asia, se voi kannustaa kehittymään.
        Minä tein elämäni parhaan saavutuksen kun professori innostui laittamaan kaiken sisältöni niin lyttyyn kuin pystyy. Otin pilkkansa mukisematta vastaan ja se palkittiin minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itse kestin sen kun minun älyni mitätöitiin kokonaan, enkä siitä valittanut,
        vaan sinnikkäästi kehitin älyäni ja se kannatti ja siitäkös narsistit vasta "hyökkäyksen" tekivät.
        Ei tyhmäksi nimittäminen ole välttämättä' paha asia, se voi kannustaa kehittymään.
        Minä tein elämäni parhaan saavutuksen kun professori innostui laittamaan kaiken sisältöni niin lyttyyn kuin pystyy. Otin pilkkansa mukisematta vastaan ja se palkittiin minulle.

        Nyt joku saattaa jopa puolustaa minua että ompas loukkaavaa että professori avutonta oppimatonta vammaista (minua) niin sätti kertakaikkiaan. Ihmettelin suhteellisuuden tajun menettänyttä professoria, mutta nyt voisin sanoa, että hänen suhteellisuuden tajunsahan oli suorastaan nero.
        Hyvä kun sätti, niin minä opiskelin niin, että hujahdin kertaheitolla pohjimmaisesta niin äkkiä ylöspäin, että jotkut ei edes uskoneet todeksi. Professori varmaan jo säikähti että hujahdanko ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt joku saattaa jopa puolustaa minua että ompas loukkaavaa että professori avutonta oppimatonta vammaista (minua) niin sätti kertakaikkiaan. Ihmettelin suhteellisuuden tajun menettänyttä professoria, mutta nyt voisin sanoa, että hänen suhteellisuuden tajunsahan oli suorastaan nero.
        Hyvä kun sätti, niin minä opiskelin niin, että hujahdin kertaheitolla pohjimmaisesta niin äkkiä ylöspäin, että jotkut ei edes uskoneet todeksi. Professori varmaan jo säikähti että hujahdanko ohi.

        Miksi ihmisiä pitäisi suojella tajuamasta tyhmyyttään?
        Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmisiä pitäisi suojella tajuamasta tyhmyyttään?
        Miksi?

        Se saatetaan palkita kun ottaa tyhmäksi sättimisen lahjana vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se saatetaan palkita kun ottaa tyhmäksi sättimisen lahjana vastaan.

        Enkä ollut aivan tyhmä: tajusin tilaisuuteni tulleen, kun älyni sättijä oli professori.
        Ajattelin, että onhan se jo saavutus, että jos saa sättijäkseen oikein professoriluokan sättijän, joka sättii armotta maanrakoon, eikä mikään anteeksipyyntö eikä mikään "kumartelu" eikä neuvon pyytäminen auttanut millään. Yhtään neuvoa en saanut, pelkkää sättimistä oikein kunnolla. Ja tulos oli huippu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä ollut aivan tyhmä: tajusin tilaisuuteni tulleen, kun älyni sättijä oli professori.
        Ajattelin, että onhan se jo saavutus, että jos saa sättijäkseen oikein professoriluokan sättijän, joka sättii armotta maanrakoon, eikä mikään anteeksipyyntö eikä mikään "kumartelu" eikä neuvon pyytäminen auttanut millään. Yhtään neuvoa en saanut, pelkkää sättimistä oikein kunnolla. Ja tulos oli huippu.

        Mutta, sitten ilmestyikin muut lynttäililjät joukolla.
        Vielä älykkäämpiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, sitten ilmestyikin muut lynttäililjät joukolla.
        Vielä älykkäämpiä?

        Niin nää vielä älykkäämmät alkoi sitten tulkitsemaan minua hulluksi, kun olin pärjännyt älylläni professorille,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin nää vielä älykkäämmät alkoi sitten tulkitsemaan minua hulluksi, kun olin pärjännyt älylläni professorille,

        Mutta sitten oli vielä ne koko episodia edeltävät, jotka väitti ettei tämmönen olisi kenellekään oikeesti mahdollista.
        Mutta tapahtui kuitenkin vaikkei ollut mahdollista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sitten oli vielä ne koko episodia edeltävät, jotka väitti ettei tämmönen olisi kenellekään oikeesti mahdollista.
        Mutta tapahtui kuitenkin vaikkei ollut mahdollista?

        Olen aina sanonut että epätodennäköinen on todennäköistä.
        Katsokaa nyt koko maailmantilannetta, Eikö tällaisen juurikin pitänyt olla epätodennäköistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina sanonut että epätodennäköinen on todennäköistä.
        Katsokaa nyt koko maailmantilannetta, Eikö tällaisen juurikin pitänyt olla epätodennäköistä?

        Oletteko ihan varmoja että tyhmyyden hyssyttely on ihan oikeesti älykkäintä ja kehittävintä?
        Siis aidon tyhmyyden kohdalla, jota varmasti on paljon.

        Sanoihan Einstainkin sen noin reippaasti.


        “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”

        ― Albert Einstein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko ihan varmoja että tyhmyyden hyssyttely on ihan oikeesti älykkäintä ja kehittävintä?
        Siis aidon tyhmyyden kohdalla, jota varmasti on paljon.

        Sanoihan Einstainkin sen noin reippaasti.


        “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”

        ― Albert Einstein

        Kyllä mä haluan, että mulle kewrrotaan,. kun olen tyhmä-
        Minua loukkaa todella paljon, jos sitäå hyssytellään ihan kuin en kestäisi kuulla sitä jos olen ollut tyhmä. Mun mielestä älykäs on kiinnostunut kritiikistä itsestään jpos se on perusteltua,
        Perustelematon kritiikki on kiusaamista-.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä haluan, että mulle kewrrotaan,. kun olen tyhmä-
        Minua loukkaa todella paljon, jos sitäå hyssytellään ihan kuin en kestäisi kuulla sitä jos olen ollut tyhmä. Mun mielestä älykäs on kiinnostunut kritiikistä itsestään jpos se on perusteltua,
        Perustelematon kritiikki on kiusaamista-.

        Lapsia tosin en nimittelisi koskaan tyhmäksi.
        Vain sellaisia, jotka ovat kritiikin arvoisia,.
        Eihän professorit niitä säti, jotka ei ole sen arvoisia, tajusin sen sentään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsia tosin en nimittelisi koskaan tyhmäksi.
        Vain sellaisia, jotka ovat kritiikin arvoisia,.
        Eihän professorit niitä säti, jotka ei ole sen arvoisia, tajusin sen sentään..

        Miksi älystä ei voisi antaa rehellistä palautetta ?
        Ja rehellinen palaute on perusteltua.

        Minua loukkasi ihan hirveesti kun eräät pitivät minua hulluna mutta näyttelivät uskovansa.
        Hassua tosin on että puhuin todistettavasti totta, mutta he vaan näytteli uskovansa sitä.
        Ja sitten leimasi selän takaa hulluksi. Parempi olisi ollut suoraan sanoa hulluksi , niin asia olisi tullut selvitettyä saman tien-.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi älystä ei voisi antaa rehellistä palautetta ?
        Ja rehellinen palaute on perusteltua.

        Minua loukkasi ihan hirveesti kun eräät pitivät minua hulluna mutta näyttelivät uskovansa.
        Hassua tosin on että puhuin todistettavasti totta, mutta he vaan näytteli uskovansa sitä.
        Ja sitten leimasi selän takaa hulluksi. Parempi olisi ollut suoraan sanoa hulluksi , niin asia olisi tullut selvitettyä saman tien-.

        Kriisipuhelimessa oli kanssa ainakin ennen semmonen, että sanoivat kaikille että "Joo mä uskon, että sulle se on totta", Ja tolleen muka tasa-arvoisesti kohdeltiin kaikkia.
        Se ei ole mitään tasa-arvoa, että älykästä ja hullua puhetta pidetään samanarvoisina.
        Kaikkihan siitä tulee hulluksi, jos älykästä kohdellaan hulluna ja hullua älykkäänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kriisipuhelimessa oli kanssa ainakin ennen semmonen, että sanoivat kaikille että "Joo mä uskon, että sulle se on totta", Ja tolleen muka tasa-arvoisesti kohdeltiin kaikkia.
        Se ei ole mitään tasa-arvoa, että älykästä ja hullua puhetta pidetään samanarvoisina.
        Kaikkihan siitä tulee hulluksi, jos älykästä kohdellaan hulluna ja hullua älykkäänä.

        Mun mielestä hullulle pitää sanoa: "Toi ei ole totta ja nyt mä hyvin sulle perustelen miksi".
        Miksi sitä hulluutta pitäisi paapoa? Että se oikein kasvaisi päässä?
        Ja miksi tyhmyyttä pitäisi paapoa? Ettei tulisi mitään painetta kehittyä?

        Kokemukseni mukaan hirvee paine kehitti älyäni pikavauhtia, Se kun uhkana oli nolata
        ihan maan rakoon. Ja sitten ne lyttääjät on kateellisia kun älyni kehittyy heitä nopeemmin?
        Loogista? Kehittyisikö omakin, jos ottaisi kritiikin vastaan kehittävänä?
        Eikä vaan että "Kyllä mä oon hyvä ajattelemaan", eikä mitä perusteluja miten se ilmenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä hullulle pitää sanoa: "Toi ei ole totta ja nyt mä hyvin sulle perustelen miksi".
        Miksi sitä hulluutta pitäisi paapoa? Että se oikein kasvaisi päässä?
        Ja miksi tyhmyyttä pitäisi paapoa? Ettei tulisi mitään painetta kehittyä?

        Kokemukseni mukaan hirvee paine kehitti älyäni pikavauhtia, Se kun uhkana oli nolata
        ihan maan rakoon. Ja sitten ne lyttääjät on kateellisia kun älyni kehittyy heitä nopeemmin?
        Loogista? Kehittyisikö omakin, jos ottaisi kritiikin vastaan kehittävänä?
        Eikä vaan että "Kyllä mä oon hyvä ajattelemaan", eikä mitä perusteluja miten se ilmenee.

        Siellä sano yksi rouva mulle kriisipuhelimessa, että millä oikeudella niin kärjekkäästi kritisoin heidän kriisipuhelintaan. Sanoin, että jos on perusteltua kritiikkiä saahan sitä sanoa kun on palautelomakekin sitä varten. Ja pyysin häntä antamaan perusteltua kritiikkiäö kritiikistäni. Hän vastasi kiukkuisesti: "Minä en perustele mitään."
        Ja näitä minua perusteitta kritisoijia alkaa olla jo niin paljon.
        Olen pyytänyt perusteet minuun kohdistuneelle kritiikille, jotta voin korjata virheeni.
        YKSIKÄÄN henkilö ei ole suostunut perustelemaan edelleenkään. Mitä se kertoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä sano yksi rouva mulle kriisipuhelimessa, että millä oikeudella niin kärjekkäästi kritisoin heidän kriisipuhelintaan. Sanoin, että jos on perusteltua kritiikkiä saahan sitä sanoa kun on palautelomakekin sitä varten. Ja pyysin häntä antamaan perusteltua kritiikkiäö kritiikistäni. Hän vastasi kiukkuisesti: "Minä en perustele mitään."
        Ja näitä minua perusteitta kritisoijia alkaa olla jo niin paljon.
        Olen pyytänyt perusteet minuun kohdistuneelle kritiikille, jotta voin korjata virheeni.
        YKSIKÄÄN henkilö ei ole suostunut perustelemaan edelleenkään. Mitä se kertoo?

        Alan nyt vaatoa, että kanssani keskustellaan emotionaalisesti rauhallisesti ja johdonmukaisesti argumentoiden.
        Tämä on kuulemma liikaa vaadittu useimmille ihmisillä.
        Mutta heidän mielestään ei ole liikaa vaadittu minun hermostoltani ympärilläni satoja ihmisiä, jotka väittää suostumatta parustelemaan mitään, emotionaalisesti hyökkäilee perusteitta, ja ärsyntyy ehdotuksesta johdonmukaisesta ja rauhallisesta keskustelusta.
        Ja sitten minä olen se hullu, jos kaksi sekunttiakaan tulee minulle stressiä tuosta ryöpytyksestään niin että pyörryttää?


    • Anonyymi

      Demari on yleensä narsisti .

    • Anonyymi

      Tajuaako ketjun aloittaja omaavansa narsistisia piirteitä?

      Että silleen. Näin siinä käy kun kulkee joukon mukana ja vetää kaiken paskan sisäänsä ilman mitään suodattimia.

      https://www.youtube.com/watch?v=AtxX6qz0IcI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe