Pojat ryöstivät pankin eikä pankki edes huomannut

Anonyymi-ap

S-pankki kertoi tänään tietoturvamokasta, joka on periaatteellisella tasolla yhtä iso juttu kuin Vastaamon tietovuoto kaksi vuotta sitten. Kaksi nuorta poikaa varasti miljoona euroa ihmisten tileiltä.

Voiko joku oikeasti kuvitella, että siitä ei jää kiinni?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niimpä. Ja vielä vanhemmat mukana peittelemässä ja pistämässä näppinsä mukaan omien teini- ikäisten lastensa rikoksiin. Kyllä on uskomatonta touhua.

    • Anonyymi

      Rikolliset kuriin ja vastuuseen teoistaan

      • Anonyymi

        Rikolliset kaikki muuten espoolaisia, veikkaan linjalta Matinkylä- Leppävaara- Espoon keskus- Suvela. Vanhemmat mukana peittelemässä ja putsaamassa rahoja.
        Todella härskiä touhua ja kertoo paljon sekin, että vanhemmat ovat osallistuneet touhuun. Rikollista geeniperimää mukana vahvasti.
        Täysiä sikoja ksikki!


    • Anonyymi

      Olen yksi näistä, joille S-pankista soitettiin. Eihän tililläni näy mitään käyntejä, rahaa kun ei ole montaa eiroa siellä. Se mikä minua vituttaa, on se, että S-pankin mukaan tiedoillani on kirjauduttu ulkopuolisiin palveluihin.

      Ei se nyt maata kaada, jos joku sälli näkee että tekonivelleikkaus on tulossa tai että ainoa autoni on katsastamattomana käyttökiellossa. Se mikä ketuttaa on sähköinen tunnistautuminen. Oikein kiero voi nimittäin tehdä nimissäni todella paljon vahinkoa, minulla on nimenkirjoitusoikeuksia sekä yhdistyksissä että yrityksissä. Näiden käytöstä S-pankki ei ottanut mitään kantaa, sanoi vain että poliisi selvittää. Pahimmillaan puhutaan pelkästään minun sähköisellä allekirjotuksella miljoonista euroista.

      Opinpahan sen, että S-pankki -tili lopetetaan, kun sille ei ole käyttöä. Mielummin olen ilman bonuksia kaupassa kuin että pitää pelätä tämmöisten tietovarkauksien takia.

      • Anonyymi

        Otan osaa. Todella ikävä juttu.
        Kannattaa heti ensimmäisenä tehdä omaehtoinen luottokielto, osoitteenmuutoksen kielto postiin ja digi- ja väestökeskukseen kielto henkilötietojen antamisesta ja tietysti mitä nyt muuta ehdotetaan esim.rikosuhripäivystyksessä tekemään.
        Ota yhteyttä rikosuhripäivystykseen ja keskustele heidän kanssaan.
        Itsellä on takana älylaitteiden hakkerointi , haittaohjelman istuttaminen jne.ja näiden seurauksena keskivakava tietovuoto.
        Tämän seurauksena kaikki tuo edellämainittu tehty. Silti, koko ajan on pelko että jotain tapahtuu taas, päästään älylaitteisiin ja sähköpostiin käsiksi, lähetetään vaikka Googlen nimissä huijausvahvistuksia ja muuta.
        Omaehtoisen luottokiellon joutuu aina määräajoin uusimaan, se on se ikävä puoli.
        Todella järkyttävä kokemus joka jättää pysyvät jäljet ihmiseen . Luottamus menee täysin kaikkeen.


      • Anonyymi

        Olet siis vastuussa jopa miljoonien eurojen hallinnoinnista mutta autosi on katsastamattomana käyttökiellossa? Yeah right.


    • Anonyymi

      Miten ois kaksivaiheinen tunnistus? Ja luottokielto, sekä kortilla maksaminen verkossa? Mitä vähemmän tietoa itsestäsi annat, sen parempi.

    • Anonyymi

      S-pankki, ei jatkoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe