🤔🥪☕ voin vaan haaveilla siitä, että saisin kiikuttaa hänelle aamiaisen ja lehden sänkyyn. Hän lukisi uutiset ja kertoisi tärkeimmät mulle.
Kahvitunnilla tulisi töistä pieniä tekstareita missä hän ķysyisi kuinka voin ja olisi huolissaan siitä etten ikävöisi liikaa 😍
Voi pannahinen!
8
202
Vastaukset
Käyköhän tällekin sama?
Toivotasn, että pääset haaveilua pidemmälle. Mulla tää liian syksyinen sää sai alakulon putkahtamaan palstalle asti 🍃🍁🤔
lounas.ajatus kirjoitti:
Toivotasn, että pääset haaveilua pidemmälle. Mulla tää liian syksyinen sää sai alakulon putkahtamaan palstalle asti 🍃🍁🤔
Niin toivoa kai aina voi. Kyllä on jotenkin apea sää nyt.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin toivoa kai aina voi. Kyllä on jotenkin apea sää nyt.
Ihana sää
Sienet ovat juuri heränneet Anonyymi kirjoitti:
Ihana sää
Sienet ovat juuri heränneetTäällä ei ole edes sieniä. Taisi se taannoinen -6 asteen yöpakkanen viedä ne vähätkin rihmastot. Eilen just vedin vastahakoista koiraa metsässä kun kävin sienitarkastuksella. Koira ei halua kävellä metsässä, kun sen tassuja pistelee siellä havunneulaset.
- Anonyymi
Ap on todellinen tyhmyystiivistymä, voi voi. Osanotto läheisilleen, jotka joutuvat tuon aivopieruja kestämään.
- Anonyymi
Miksi pieni posiivinen pohjavire tuo esiin sisäisen apinan ja suuren katkeruuden ?
Ei se viisautta ainakaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429