Pystytkö nainen aistimaan suruni

Anonyymi

Nämä on olleet vaikeita päiviä, enkä voi ikävälleni mitään. Jotain hyvin merkittävää puuttuu elämästäni ja suru pitää minun mieleni maassa. Ole sinä onnellinen, edes.

45

1010

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä ainoastaan trollit ja stalkut aistivat heikkoutesi

• Anonyymi

Täällä sama olen surullinen.Kumpa näkisit minun kaipuuni,Tulin kotio olo on niin tyhjä.Tiedätkö haluan ja haluan.Koska tunnen rakkautta..

• Anonyymi

No mitä siitä puuttuu?

• Anonyymi

Oli suru mutta uuteen nousuun

• Anonyymi

Huomasin tietenkin että jotain on. Ikävää että olet surullinen, voisinkohan auttaa jotenkin...

• Anonyymi

Hän voisi auttaa. Pelkkä näkeminenkin ilahduttaisi, jos se häntäkin ilahduttaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän voisi auttaa. Pelkkä näkeminenkin ilahduttaisi, jos se häntäkin ilahduttaisi.

Voithan ottaa yhteyttä häneen...Ilahtuisi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tietenkin ilahduttaisi minua. Meidän pitäisi nyt sitten vaan nähdä... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tietenkin ilahduttaisi minua. Meidän pitäisi nyt sitten vaan nähdä... :)

No koska nähdään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No koska nähdään?

Laita viestiä koska haluat nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No koska nähdään?

Me nähdään varmaan sitten kun minä teen jotain. Lähetän viestin tai tuun sun luo. En tiedä koska se tapahtuu... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me nähdään varmaan sitten kun minä teen jotain. Lähetän viestin tai tuun sun luo. En tiedä koska se tapahtuu... :)

Mehän nähdään ensi viikolla, sovitaan silloin tarkempi aika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mehän nähdään ensi viikolla, sovitaan silloin tarkempi aika.

Missä me muka ensi viikolla nähdään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä me muka ensi viikolla nähdään?

No siellä missä aina nähdään säännöllisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siellä missä aina nähdään säännöllisesti.

Jaa no ei ollut mulle sitten.

• Anonyymi

Juttele tai viestittele oikeassa elämässä, eikö se olisi hyvä idea.

• Anonyymi

Miksi juuri nyt on ollut vaikeeta, onko tapahtunut jotakin erityistä?

• Anonyymi

Koko ajan tässä on kärvistelty. Hänen poissaolonsa muistuttaa joka tilanteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko ajan tässä on kärvistelty. Hänen poissaolonsa muistuttaa joka tilanteessa.

Jaa

• Anonyymi

Jos olisit hän, niin ajattelen sinua ja tunnen myös surua ja pohjatonta ikävää.
      Tuntuu välillä, että en jaksa askelta ottaa. En voi mitenkään olla onnellinen, mieli on maassa. n>m

• Anonyymi

Piti sanoa myös, että aistin, sillä esim. nyt, kun todennäköisesti et ole yksin, paha olo ei tunnu samalla lailla, yhtä pahana, kuin keskellä arkipäivää, tai yöllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti sanoa myös, että aistin, sillä esim. nyt, kun todennäköisesti et ole yksin, paha olo ei tunnu samalla lailla, yhtä pahana, kuin keskellä arkipäivää, tai yöllä.

Sulla on herkkä ja vastaanottavainen sydän. Tiedä vaikka...

• Anonyymi

En pysty mutta sinä varmasti tunnet minun suruni? Ojennat auttavaa kättä sieltä täydellisyyden linnastasi.

• Anonyymi

En ole tietoinen siitä, että hänellä olisi syytä suruun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tietoinen siitä, että hänellä olisi syytä suruun.

Hän minun kuvitelmissa ojenti minulle kättään ja apuaan. Voi olla että kuvittelin kaiken.

• Anonyymi

Naisena voisin kirjoittaa täysin saman viestin miehelle.
      Ei olisi pitänyt nähdä, taas valuu kyyneleet.

• Anonyymi

Tuskin minulle tämä. Päivä kerrallaan koetetan pitää itseäni ja elämää kasassa. Toivon että en häviä tätä taistelua, sillä elämässäni on niin paljon minusta riippuvaisia lähimmäisiä. En juhli täällä.

• Anonyymi

Minulla myös joku apeusjakso menossa. Olen viettänyt nelisen päivää omaehtoista retriittiä puhumatta oikeastaan kenellekään. Olen miettinyt asioita ihan vuosien takaa ja tällaisen hiljaien jakson aikana pintaan on tullut väkisinkin surumielisyyskin. En ole juurikaan käyttänyt edes nettiä vaan lukenut ja ratkonut paperiristikoita.
      Aamulla herätessä olen tavoista poiketen jäänyt vuoteeseen makoilemaan jolloin kyyneletkään ei ole olleet kaukana.

• Anonyymi

Tiedän tunteen apeana mieli täälläkin , aamulla saa pakottaa itsensä ylös taas samanlaiseen päivään kun kaikki muutkin päivät . Kaipaus toisesta ihmisestä ei vissiin hellitä koskaan , mieleen tulee yhteisiä matkoja , ja kaikkia asioita mitä yhdessä tehtiin .
        Mut vaan tyhjä talo ja hiljaista kun huopatossu tehtaalla.
        Kapinoin jotenkin mielessäni tilannetta vaikka tiedän ettei se mihinkään johda .
        Kissa seurana johon olen kiintynyt . Joten luulen että maailmassa on paljon alakuloisia ihmisiä
        Mitenköhän niillä on elämä.
        Joskus olen vihainen itselleni ja yritän itselleni sanoa että maailmassa soditaan on , luonnonkatastrofia ja vähättelen siten jotenkin omaa apeuttani . Joten kaikkea apeus laittaa ihmisen ajattelemaan . Mutta sanotaan että aurinko paistaa joskus risukasaankin , sitähän sitä odotetaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän tunteen apeana mieli täälläkin , aamulla saa pakottaa itsensä ylös taas samanlaiseen päivään kun kaikki muutkin päivät . Kaipaus toisesta ihmisestä ei vissiin hellitä koskaan , mieleen tulee yhteisiä matkoja , ja kaikkia asioita mitä yhdessä tehtiin .
        Mut vaan tyhjä talo ja hiljaista kun huopatossu tehtaalla.
        Kapinoin jotenkin mielessäni tilannetta vaikka tiedän ettei se mihinkään johda .
        Kissa seurana johon olen kiintynyt . Joten luulen että maailmassa on paljon alakuloisia ihmisiä
        Mitenköhän niillä on elämä.
        Joskus olen vihainen itselleni ja yritän itselleni sanoa että maailmassa soditaan on , luonnonkatastrofia ja vähättelen siten jotenkin omaa apeuttani . Joten kaikkea apeus laittaa ihmisen ajattelemaan . Mutta sanotaan että aurinko paistaa joskus risukasaankin , sitähän sitä odotetaan

Toivoa ei kannata heittää, vaikka itse toisinaan niin teenkin. Välillä oma toivomiseni menee liian pitkälle, mutta ehkä sekin parempi kuin ei mitään. Ehkä edessä on vielä yllätyksiä.

• Anonyymi

Pystyin kyllä, en vain tiedä syytä siihen.
      Itselläni myös suru, mahdoitko huomata.
      Sinulta en sitä pysty peittämään.
      Muuten yritän olla huoleton pelle ja kätkeä sisimpäni.
      Muiden ihmisten ei tarvitse tietää.
      Se on joskus rankkaa ja kun pääsen kotiin annan sen tulla.
      Näin ei vain voi kovin kauan jatkua.

• Anonyymi

Millon näit viimeksi?

• Anonyymi

Oot jo pitkään näyttänyt väsyneeltä. Oon miettinytkin onko sulla jotain murheita, silmissäsi ei ole samanlaista pilkettä kuin ennen. Toivon, että oltaisiin sellaisissa väleissä, että voisit kertoa mulle. Toivon, että nähdään pian.

• Anonyymi

Mulla tämän surumielisyysjakson syy ei ole selvinnyt, vaikka olen retriisissäni analysoinut asiaa. Sen tiedän kuitenkin ettei se johdu mistään romanttisesta suhteesta tai sen puutteesta.
      Muuta en toivo kuin että olotilani normalisoituisi mahdollisimman pian, ennenkuin päätän tehdä jotain oloni helpottamiseksi.

• Anonyymi

En osaa olla onnellinen, kun mietin sinua ja sitä, jos tuo aloituksen teksti olisikin totta ja kaipaisit epätoivoisena. Mitä olisinkaan sinulle aiheuttanut. Myös se, että pysyt etäällä tekee minut onnettomaksi, tarvitsisin sinua, vaikka et ehkä sitä uskoisi.

• Anonyymi

En pysy tarkoituksella etäällä. Nyt vain ei ole edellytyksiä muuhun. Olisi unelmaa viettää edes päivä hänen seurassaan, ihan missä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pysy tarkoituksella etäällä. Nyt vain ei ole edellytyksiä muuhun. Olisi unelmaa viettää edes päivä hänen seurassaan, ihan missä tahansa.

Niin olisi, mutta et taida haluta edes nähdä. Jätät tilaisuudet siihen käyttämättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olisi, mutta et taida haluta edes nähdä. Jätät tilaisuudet siihen käyttämättä.

Voihan olla, että en ole hän.

• Anonyymi

Samankaltaisin sanoin sanoisin miehelle. Ikävä on ollut niin pitkään.

• Anonyymi

Surun aistii näkemättäkin. Jossain menee raja, mikä on jokaiselle tarkoitettu ja se on otettava vastaan. Onnellisuutta ei oteta pyynnöstä koska se ei tule olemaan silloin aitoa onnellisuutta. Ole sinä kärsivällinen. Elämän puutteellisuus pitää toiveitä yllä.

• Anonyymi

Samaistun aloittajan tunteisiin. Viime perjantaina näin viimeksi sen miehen, ja siitä lähtien joka päivä on ollu yhtä tuskaa. Olemme me ennenkin olleet näkemättä joitakin ajanjaksoja, mutta ikävä on erilaista, kun tietää näkevänsä toisen taas aikanaan. Nyt kun menetin hänet kokonaan, olotila vaihtelee vain alakuloisen ja lohduttoman välillä.

• Anonyymi

Kirjoitat exälles?

• Anonyymi

Pystyn.

• Anonyymi

Anna antenni J. Terkuin pieni höpsö

• Anonyymi

En voi kukaan ei voi Astia toisen tunteita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi nainen lyö leikiksi

Olen mies ja kiinnostunut eräästä naisesta. Ollaan juteltu ja tavattukin, ja mielestäni meillä osuu kemiat hyvin yksiin. Nainen osoittaa kyllä kiinnos
      Tunteet
      210
      6365
    2. VTV:n exjohtaja Tytti Yli-Viikari haastoi oikeuteen

entisen työantajansa VTV:n koskien irtisanomistaan. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/da065296-dc16-4395-8a57-082d4408a32f
      Maailman menoa
      89
      2002
    3. Oma kansa ensin?

Mitä tarkoittaa oma kansa ensin? Mihin verrattuna. Muitten kustannuksella? Miten voisimme olla erillään maailmasta? Mikä on se kansa, joka on vauras
      Maailman menoa
      429
      1510
    4. Selviytyjät: Niko Saarinen avautuu yön piinasta: "Kukaan suomalainen ei ole nähnyt niin paljon..."

Hui, kuulostaa aika ankealta… Nyt oli Nikon vuoro tippua kisasta, mutta hyvin hän veti! Lue Nikon tunnelmat kuvausten jälkeen: https://www.suomi24.
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1376
    5. Sanna otti 5236 euroa suomalaista kohden uutta velkaa koronan varjolla

https://yle.fi/ Sossujen politiikka. Ruotsi velkaantui 1 670 euroa/per nuppi. Ruotsissa kuollut 20 000, Suomessa 6 000. Ruotsin väkiluku on k
      Maailman menoa
      280
      1332
    6. Yllätys! Maajussille morsian -sarjan maajussi ja tangokuningatar v. 2019 Temptation Islandissa!

Oooo, Maajussille morsian kohtaa Tempparit… Aika villiä. Mitä tunteita herättää, aiotko katsoa nyt Temptation Islandia, jos olet katsonut Maajussill
      Tv-sarjat
      10
      1058
    7. Naton kannatus Suomessa on hiipunut olemattomiin.

Ovatko aiemmin fanaattisesti natoa kannattaneet tajunneet, että sotajärjestöön liittyminen onkin täysin turhaa, kun itänaapurista ei mitään uhkaa ole?
      Maailman menoa
      251
      970
    8. Martina menestyi Barcelonassa

Martina kävi kisaamassa Espanjan Barcelonassa ja sijoittui hienosti sijalle 7. Pyöräilyssä Martina oli 2 nopein.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      920
    9. Aiotteko tehdä mitään saadaksenne kohteenne

Aiotteko tehdä mitään oikeassa elämässä saadaksenne henkilön jonka perään täällä haikailette vai aiotteko vain ikuisesti kirjoitella tänne?
      Ikävä
      61
      850
    Aihe