Kerrokaa viisaammat

Anonyymi

Onko oulun rauhanyhdistys ajautumassa jumalan valtakunnan ulkopuolelle kun se pitää edelleen puhujina timo ahoa ja erkki piriä?

8

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ympäri Suomea on aika paljoki puhujia jotka sais laittaa pois puhujan tehtävistä.

• Anonyymi

No ketä nuorempia ehdotat tilalle? Onko halukkaita matkasaarnaajia, käsi pystyyn? Aloittaja voisi itse ryhtyä saarnaajaksi.

• Anonyymi

Tämä on totta. Seurailmoituksen mukaan taas tänä viikonloppuna puhuu hyvin tuntemani henkilö, joka ei ole kehotuksista huolimatta korjannut jälkiään/törkeää käytöstään liittyen "hoitovääryyksiin". Jumala ei unohda korjaamattomia tekoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ketä nuorempia ehdotat tilalle? Onko halukkaita matkasaarnaajia, käsi pystyyn? Aloittaja voisi itse ryhtyä saarnaajaksi.

Jos on sitä mieltä että hoitokokousvetäjä ja naispappeuden kannattaja ei voi toimia puhujana vl liikkeen rauhanyhdistyksessä ni sekö tarkoittaa että pitäis sitte ite ryhtyä. On niitä ennenki eroteltu puhujan hommista ja vielå hyvästä syystä. Taitaa oulun rauhanyhdistyksellä tosiaan olla eri käsitys opillisista asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"No ketä nuorempia ehdotat tilalle? Onko halukkaita matkasaarnaajia, käsi pystyyn? Aloittaja voisi itse ryhtyä saarnaajaksi."

Ei se määrä vaan se laatu - pätee tässäkin. Huonot esimerkit tulisi välittömästi karsia. Kauan sitten puhujia oli vain pari sataa ja tällä hetkellä niitä on lähes tuhat eli karsintavaraa on. Myrskyjen keskellä -kirjassa kerrotaan monista eri perusteilla tapahtuneista puhujan tehtävistä vapauttamistapauksista.

Oletteko muuten koskaan kuulleet puhuttavan puhujan arvovallasta? Kuulin termin ensimmäistä kertaa muutama vuosi sitten ja olin todella hämmästynyt, koska en ole missään elämäni vaiheessa tiedostanut puhujilla mitään"arvovaltaa". Tarkoittaako se sitä, että samaan väärään tekoon syyllistyneen puhujan ei tarvitse korjata tekojaan, mutta tavallinen rivijäsen joutuu korjaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta. Seurailmoituksen mukaan taas tänä viikonloppuna puhuu hyvin tuntemani henkilö, joka ei ole kehotuksista huolimatta korjannut jälkiään/törkeää käytöstään liittyen "hoitovääryyksiin". Jumala ei unohda korjaamattomia tekoja.

Lestat on myllynkivi kaulassa helvetissä jo nyt. Tervemenoa kristittyjen kiroajat.

• Anonyymi

Aito eksytys.

• Anonyymi

Olavi Voittonen taitaa olla vieläkin Oulun ry:n johdossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Siivooja Auri Kananen ei hätkähdä "mörskäkoteja": Tuhohyönteisiä, tiskit likoamassa pari vuotta...

Kananen siivoaa järkyttävään kuntoon päässeitä koteja - ja elättää itsensä somesisällöillä. Vastaan on tullut kaikkea maan ja taivaan väliltä: vuosien
      Maailman menoa
      41
      2419
    2. Ok. Hyvä sait mut vihaamaan itseäsi

Oletko nyt tyytyväinen . Hyvästi
      Ikävä
      313
      2362
    3. Nyt ei enää kantaverkon siirtokyky kestä tuulivoiman lisäystä

Uudet tuulivoimalat joutuvat seisomaan tyhjän panttina. Tuliko ongelma taas yllättäen ja pyytämättä. Mitä siellä Fingridissä on nämä vuodet puuhailtu,
      Maailman menoa
      155
      2100
    4. En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä

Mies, auttaisitko minua? Sinä olet ihana, mutta toisinaan aiheutat minulle ahdistusta. Olen niin sekaisin ja se on sun syy. Miksi tämä on niin vaikeet
      Ikävä
      116
      1777
    5. Ensitreffit alttarilla: Otto ja Assi hörppivät viiniä - Otto harmistuu Assin reaktiosta: "Mikä..."

Otto ja Assi viettävät ekaa juhannusta yhdessä. Yhteinen viinihetki ei suju ihan kuin strömsössä… Tsemii Otolle, oot symppis! Varo juonipaljastuksi
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    6. Onko sinulla ja hänellä

kuinka paljon ikäeroa?
      Ikävä
      103
      1669
    7. Persut erotti rokotekriitikon

Turun ”korona­paasaaja” heitettiin ulos perus­suomalaisten ryhmästä: https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009111451.html?share=b969f2bb00583cc8f0a2
      Maailman menoa
      235
      1522
    8. Mitä luulet muiden ajattelevan jos näkisi

käsipuolessas hänen, sen ihmisen jota täällä ikävöit?
      Ikävä
      112
      1325
    9. Se on mies nyt niin, että sydämeni ei kestä tätä

Kaipuuta, eikä tätä radiohiljaisuutta. Voitko tehdä jotain?
      Ikävä
      72
      1101
    Aihe