Sulla on uskomattoman paljon virtaa

Anonyymi-ap

Sitä minä tässä, että ei sulla mitään sydänsuruja ainakaan ole, niin, onni elämässä antaa energiaa ja motivaatiota tehdä kaikkea ja yleensä haaveilla sekä toteuttaa unelmiaan. Hyvä niin. On hyvä, että on iloisia ihmisiä, jotka voivat piristää lähellä olevia ihmisiä. Minua et ikävöi, mutta mitä minä sille voin tehdä. Sulla on kokonaan oma elämäsi. Onnea!

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuliko mieleen että hukutan kaipuuni liikkeeseen. Pysähtyä en uskalla, sillä lyyhistyn😥

      • Anonyymi

        Olen kyllä kuullut, että jotkut purkavat murheitaan työntekoon ja aktiiviseen elämään. Itse en siihen pysty, ja siksi usein ihmettelen tuota taitoa tai keinoa, miksi sitä nyt haluaakaan kutsua. Minut masennus tai murhe lamaannuttaa.


      • Anonyymi

        Ihan samaa itsekin tehnyt. Lonkassa alkoi tuntua kolotusta viime talven liukkailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa itsekin tehnyt. Lonkassa alkoi tuntua kolotusta viime talven liukkailla.

        Ja tää oli siis sivusta, en ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa itsekin tehnyt. Lonkassa alkoi tuntua kolotusta viime talven liukkailla.

        Vitsikästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsikästä.

        Joo ja olisikin ollut vitsi :(


    • Anonyymi

      Onpahan taas tulkinta.
      Jostain ihmisestä.
      Ei hyvää päivää.
      Kyllä ainakin itse voin olla ilopilleri ulospäin töympäristössä.
      Minun sydänsuruni ei tarvitse näkyä kaikille.
      Ja jos osaa katsoa niin silmät ovat surulliset vaikka huumori ja hymy irtoaisikin.

      • Anonyymi

        Varmaan näin. Itsekin osaan teeskennellä hetken aikaa, jos sitä teeskentelyksi voi kutsua. Henkilöllä on hyvä elämä, jos hän jaksaa olla välillä aidosti iloinen, josta sitten saa motivaatiota tehdä kaikkea.


      • Anonyymi

        TuplaUuno


    • Anonyymi

      No, minussa ei ole tällä hetkellä virtaa. En jaksaisi yhtään mitään, mikään ei kiinnosta minua. Voisin vain nukkua. Ei entiset sodan tai sairauden pelot voisi vähempää kiinnostaa. Oikeastaan toivoisin, että jotain radikaalia tapahtuisi, että pääsisin pois täältä. ja tällainen ajatus on ihan uusi, koskaan aiemmin en olisi voinut kuvitella että voisn sanoa jotain tällaista.

    • Anonyymi

      Virtaa on kyllä ollut omasta takaa, ja kiirettä pitänyt että välillä hyvä vetää henkeä. Ja pitää pieni breikki, ja lopettaa nuo enemmät matkustelut sinne tänne. No onneksi saa nyt viikonlopun huilata, ja nukkuu univelat pois. Ei, ole hyvä tää jatkuva kiire, voi tulla vaikka sydäri. Kun ei tässä olla enää mikään teini poika, ainakaan iän puolesta. Tieysti hyvä fyysinen kunto auttaa jaksamaann tiettyyn pisteeseen asti. Mutta kaikille hyvää viikonloppua, älkää sitten dokatko liikaa, se ei ole terveellistä.

    • Anonyymi

      Jatkan tuohon äskeiseen sen verran, että kyllä on sydän suruja. Mutta kun peitän ne tällä jatkuvalla menolla, jos jään kotiin istumaan ja miettimään menee daiju sekaisin kokonaan. Jatkuva kova tahti ja kiireinen elämä sotkee vähän ikävän tunnetta. Ja olen oikeasti tehnyt suunnitelmia, miten saisin elämästä oikein hyvän ja nautinnollisen elää. Koska tiedän sen että minulla on edessä vähemmän kilometrejä kuin takana. Nyt kun olen elänyt näin kauan yksin, kun aikuinen lapseni asuu omillaan. Eli olen nyt vain itseni huoltaja, en ole enää yksin huoltaja, niinkuin olin joskus muinoin. Nyt kun pysähtyy on aikaa suunnitella eteenpäin, ei ole pois suljettu ajatus että muutan paikkakuntaa johonkin päin suomen maata. Tai sitten lähden asumaan ulkomaille vierahille, en tiedä mitä teen. Aika näyttää, onhan nuo jalat jotenkin niin levottomat taas kerran.

      • Anonyymi

        Sulla on hyvä asenne elämään. Täytyy antaa tunnustusta. Aika hienoa, että saat hälvennettyä raskaat ajatukset puuhastelulla. Menestystä elämääsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on hyvä asenne elämään. Täytyy antaa tunnustusta. Aika hienoa, että saat hälvennettyä raskaat ajatukset puuhastelulla. Menestystä elämääsi!

        Lycka kommer inifrån en person, vet inte skönheten det.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on hyvä asenne elämään. Täytyy antaa tunnustusta. Aika hienoa, että saat hälvennettyä raskaat ajatukset puuhastelulla. Menestystä elämääsi!

        Nu tar jag upp gitarren och spelar för mig själv. På en akustisk gitarr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nu tar jag upp gitarren och spelar för mig själv. På en akustisk gitarr.

        Också sjunga?


    • Siksi syön nyt lääkettä, että jaksan.

      • Anonyymi

        Piristeitä voi ottaa, esim. kahvia. Eikö se toimi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Piristeitä voi ottaa, esim. kahvia. Eikö se toimi?

        Toimii, mutta masennukseen on nyt lääke.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Toimii, mutta masennukseen on nyt lääke.

        No hyvä, jos se toimii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä, jos se toimii.

        Juu. En ajatellut kuitenkaan kovin pitkään käyttää.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Juu. En ajatellut kuitenkaan kovin pitkään käyttää.

        Käytin 6v 4 eri valmistetta päivittäin. Vieroitusoireet kestivät 1.5v. Ymmärsin, että he halusivat tappaa minut.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Toimii, mutta masennukseen on nyt lääke.

        Esso on paras lääke masennukseenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esso on paras lääke masennukseenkin.

        Ei ole. Omat kokemukset sitä, että on ollut aivan voimaton seuraavana päivänä. Onpa tullut tuotakin testattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Omat kokemukset sitä, että on ollut aivan voimaton seuraavana päivänä. Onpa tullut tuotakin testattua.

        Se on vain alle vuorokauden estävä hassu olo ja kun sitä tietää että se on ohimenevää.
        Se on terapeuttista. https://yle.fi/uutiset/3-9867747


    • Anonyymi

      Minä olen ollut vetämätön ja surullinen, mutten rakkaudellisista syistä. Jos tuntemukseni johtuisivat näin yksinkertaisesta ja selitettävästä syystä niin olisin onnellinen.
      Vaikeinta on juuri se, kun et tarkkaan tiedä, mistä surumielisyytesi ja itkuisuutesi johtuu.

      • Anonyymi

        olen päätellyt, että pahoinvoinnillani voisi olla jotain tekemistä sijaintini suhteen. Olisiko minun helpompi olla nyt jossain muualla kuin Suomessa? Sitäkin mietin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen päätellyt, että pahoinvoinnillani voisi olla jotain tekemistä sijaintini suhteen. Olisiko minun helpompi olla nyt jossain muualla kuin Suomessa? Sitäkin mietin..

        Etäisyyden ottaminen voi olla hyvä idea. Ei pahoinvoinnin silti tarvi olla olipaikasta kiinni. Etäältä näkee eri tavalla asioita.


    • Anonyymi

      Syön monia lääkkeitä, että kestän päivän.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lääkecannabis oikealla suhteella on turvallisin lääke.

      • Anonyymi

        Minä en ole ikinä käuttänyt mitään lääkkeitä, vain paracetamolia äärimmäiseen kipuun. siksi en ole nytkään valmis ottamaan mitään lääkekuuria vaikka olo on ollut muutaman päivän alavireinen. Odottelen ja katson, jos menisi ohitse.


    • Anonyymi

      Mä en syö mitään lääkkeitä.
      Mä katson Demoneita ja Saatanoita silmästä silmään.
      En pidä niitä minään nollaa suurempana.
      Näin se menee ja näin se on.

    • Anonyymi

      Mitä enemmän sydämeen sattuu, sitä kovemmin sen yrittää peittää. Sitä joutuu muuten paljastamaan jotain sellaista jolla toinen voi tarkoituksella tai vahingossa murentaa loputkin siitä arpisesta sydämeksi kutsutusta elimestä.

      • Anonyymi

        Tuo on totta. Sitä kutsutaan ehkä itsesuojeluvaistoksi. Niin taitaa enin osa ihmisistä tehdä. Eroa voi silti olla aktiivisuustasossa vaikka ihmisten keskuudessa pinnistelee ulkokuorensa kasassapysymiseksi. Toiset lyyhistyy kuorman alle ja passivoituvat, toiset peittävät haavoitetun sisimpänsä puuhastelulla.

        En silti usko, että kaikki ovat yhtä herkkiä, tai toisaalta, kaikkia elämä ei kolhi yhtä kovaa.


    • Anonyymi

      Kyllä ikävöin mutta enhän ole taikuri että heilautan taikasauvaa, ja kaikki on hyvin. En vain voi mitään asioille, ne on miten on. En, voi ketään pakottaa rakastaan itseäni, enkä muutakaan. En, ole koskaan pakottanut ketään mihinkään, se ei kuulu minun tapoihini.

      • Anonyymi

        Aamuihin satsataan


        Aamu iltaa viisaampi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamuihin satsataan


        Aamu iltaa viisaampi

        Siä annat mulle virtaa

        Halutessasi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe