Miltei neitsyt???

Anonyymi-ap

Kaipaan vertaistukea. Onko teitä muita, jotka olette miltei neitsyitä? Itselläni on takana ehkä alle 200 yhdyntää kahden eri miehen kanssa ja ikää on jo yli 50. Elämäntilanne vaan on se mikä on. Olen kyllä avioliitossa, mutta miehelläni ei ole seksiä ainakaan minulle, eikä minullakaan enää hänelle. Yksi lapsi tosin on.

Päivittäin mietin sitä, miten ihanaa seksi olisi. Menneinä vuosina harrastin kyllä sooloseksiä, harrastan toisinaan nykyäänkin.

Olen ehkä vähän kiusattu tämän asian suhteen. Toivon empaattisia vastauksia ja vertaistukea.

6

378

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun käy sääliksi sinua, suosittelen että päästät viidenkympin villityksen päälle ja panet kaikkia ketä vastaan tulee. Kerran täällä vaan eletään

• Anonyymi

Minäkin suosittelen että päästät halut valoilleen, mutta tuskin kannattaa sentään kaikkia vastaantulijoita paneskella. Ei kai siitä voi muuta seurata kuin pettymystä, huonoa seksiä ja pahimmillaan tauteja.
      Halukkaalla naisella on varaa valita itselleen sen rakastaja jonka kanssa kemiat ja tarpeet osuu kohdilleen.

• Anonyymi

200/35 on kuusi yhdyntää vuodessa.

Hyvin on normaali terve ihminen säästynyt ja pitänyt kirjaa

Itse olen 52v mies jolla on elämässä omat ongelmat joiden vuoksi luku on vielä karumpi vaikka mahdollisuus parempaankin olisi ollut!

• Anonyymi

40v mies, ehkä max 50 yhdyntää elämän aikana.
      Olen ollut sinkku koko ikäni, ulkonäkö ei ole ongelma ja kalullakin on kokoa riittävästi.
      Joidenkin kohdalla elämä vain menee näin omasta halusta riippumatta.

• Anonyymi

Aloittaja tässä.

Onneksi en ole aivan yksin asian kanssa. 😏

Pelkään välillä (lue usein) osoittaa mitään huomiota vastakkaiselle sukupuolelle. Ja olen tosiaan naimisissa. Jos en olisi naimisissa voisin luoda muutaman Tinder-profiilin, mutta näin ollen ei...

Minulla on kyllä psyykkisiä ongelmia, mutta niihin on lääkitys ja ne ovat mielestäni kuitenkin ihan siedettäviä. Ehkä ne kuitenkin selittävät tätä yksinoloani.

• Anonyymi

Aloittaja tässä.

Ja kiitos kannustavista viesteistä. Kunpa asia olisikin niin yksinkertainen...

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      33
      3074
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1540
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      971
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      959
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      59
      933
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      928
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      840
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      803
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      783
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      699
    Aihe