Kävin tänään ylivedossa ja taas kerran hinnoittelu muihin yllätti joka tavarasta pyydetään ylihintaa olut urho 1,71cmuualla 1,04-1,14c oululainen reissumies 0,99 muualla 79-89c aterian kermainen kanakiusaus 4,69 muualla 3,99 en ole siellä pitkään aikaan käynyt mutta tänään kävin koska oli tällä kertaa pakko ennen kävin jatkuvasti mutta mennyt huonommaksi ja kalliimmaksi koko ajan vertaan myös entiseen joenpolveen joka oli ennen vakio kauppani kuin myös yliveto alussa joka oli silloin tosi hyvä ja edullinen
Vastaukset 5
- Anonyymi
Osakkeenomistajana olen erittäin tyytyväinen noihin hintoihin. Montako osaketta sinulla on?
- Anonyymi
Olen vastannut kysymykseesi joka löytyy uudesta keskustelusta
- Anonyymi00003
Ilmeisesti Keskon liiketoimintamalli on hieman hakusessa myös osakkeenomistajalla? Paitsi tietysti mikäli "osakkeenomistaja" omistaa niitä oman listaamattoman k-kauppansa osakkeita, siellä puolella ahne hinnoittelu tekee tulosta, Keskon osakkeenomistajille ahne hinnoittelu tekee lähinnä mainehaittaa ja menetettyä markkinaosuutta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ilmeisesti Keskon liiketoimintamalli on hieman hakusessa myös osakkeenomistajalla? Paitsi tietysti mikäli "osakkeenomistaja" omistaa niitä oman listaamattoman k-kauppansa osakkeita, siellä puolella ahne hinnoittelu tekee tulosta, Keskon osakkeenomistajille ahne hinnoittelu tekee lähinnä mainehaittaa ja menetettyä markkinaosuutta.
Onneksi rikastutaan rahoissa eikä prosenteissa. Ei sen puoleen että hirveän monta osaketta ois, puol vahingissa jäin joskus omistamaan 1000mk edestä ja niitä on nyt jonkun 40kpl splitteineen.
Tymä ei ole se joka rahastaa vaan se joka suostuu teuraalle.
- Anonyymi00004
Noh, Ylivedossa on aina ollut ylivertaiset hinnat. Tiksin kallein kauppa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568