onko itseisarvo käyttää kehitysapuun velaksi yli miljardi vuodessa? PS vastaus tiedetään

Anonyymi

17

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kehitysavulla synnytetään kehitysvammaisia lisää !!!

• Anonyymi

Kehitys apua voi viedä pakanpäälle,Kuten Teuvo Hakkarainen teki, vei koneet ja laitteen Hondurasiin ja meni painakanpäälle opastamaan,vielä tuli matkassa varaosia.Tämä jos mikään on oikeaa kehitysapua ja Teukka rahoitti sen omista rahistaan .Tälläisiä ihmisiä tämä maa tarvitsee jatkossakin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehitys apua voi viedä pakanpäälle,Kuten Teuvo Hakkarainen teki, vei koneet ja laitteen Hondurasiin ja meni painakanpäälle opastamaan,vielä tuli matkassa varaosia.Tämä jos mikään on oikeaa kehitysapua ja Teukka rahoitti sen omista rahistaan .Tälläisiä ihmisiä tämä maa tarvitsee jatkossakin .

ukrainassa myyvät avustusruokaa , kaikki auttaminen on kusetusta ellei itse ole varmistamassa !!!

• Anonyymi

Eikö tuo kuulu vasemmiston palstalle.

• Anonyymi

Siitä keskustellaan mikä kiinnostaa,ja eikös Teuvo ole Perussuomalaisia ,miksi tätä ´keskustelua pitäisi käydä Vasemmiston palstalla ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä keskustellaan mikä kiinnostaa,ja eikös Teuvo ole Perussuomalaisia ,miksi tätä ´keskustelua pitäisi käydä Vasemmiston palstalla ?

Tällä palstalla kai vanhan-komuakan mielestä käydä keskustelua hänen omista avauksista.mutta ne eivät kiinosta ketään,tulee tänne sotkemaan asioita,osaisi pysyä edes poissa .

• Anonyymi

Ja kun minä kysyn kyllästymiseen asti ammattitrollilta joka hakee aineistoa trolleilleen googlehauilla antoiko vihervasurit Saarikolle riihessä vaalibudjetin bonuslapsilisineen lestoille jne palkkiona kehitysavun leikkausvaatimuksen perumisesta vastaus jää tälläkin kertaa saamatta????

• Anonyymi

Tämä hallitus on pysynyt ainoastaan velkararahan turvin pystyssä,ja tämän hallitukseen viimeinen budjetti tehtiin velkarahan turvin ,kaikki saivat siitä osansa. Saarikon jouluraha voi toteutua,mutta Rinteen Vappustaselle voidaan jättää ikuiset hyvästit .

• Anonyymi

vttuako sinä sitten kyselet sinimusta jos PS vastaus tiedetään ????

• Anonyymi

Täytyy tosiaan ihmetellä kuinka t´raukkamaisesti pääministeri kohtelee niitä äänstäjiä jotka äänestivät Demari puolueen valtaan .Ei mitään sympatiaa heitä kohtaan missään tilanteessa,heidät jätettiin aivan yksin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy tosiaan ihmetellä kuinka t´raukkamaisesti pääministeri kohtelee niitä äänstäjiä jotka äänestivät Demari puolueen valtaan .Ei mitään sympatiaa heitä kohtaan missään tilanteessa,heidät jätettiin aivan yksin .

Ja vielä haikallaan Sanna Mariinin kakkosta hhe se juna taisi mennä ja vihelsi mennessään .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä haikallaan Sanna Mariinin kakkosta hhe se juna taisi mennä ja vihelsi mennessään .

Jokainen terveälyinen ymmärtää että tämä hallitus taapertaa jotenkin vaalikauden loppuunasti,mitään pöliittisiäa päätöksiä ei se pysty tekemään. Ja entisetkin on siiretty seuraavalle hallitukselle .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen terveälyinen ymmärtää että tämä hallitus taapertaa jotenkin vaalikauden loppuunasti,mitään pöliittisiäa päätöksiä ei se pysty tekemään. Ja entisetkin on siiretty seuraavalle hallitukselle .

Paitsi että sai soten maaliin (valitettavasti) ja Suomen Natoon seuraajille jäädessä jälkien siivoaminen ideologisten uudistusten suhteen jotka myös toteutettiin velalla mikä tarkoittaa lähes hyvinvointiyhteiskunnan loppua heikompiosaisten kohdalla jotka kituuttaa etuuksien varassa joita kohta leikataan että saadaan maksetuksi vihervasurien pyrkimykset pelastaa maailma.

• Anonyymi

Allan on suuri

• Anonyymi

ViherVasemmisto tykkää hyvesignaloida muiden rahoilla. Ja Suomessa kehitysyhteistyötä pyörittävät muutamat todella kovapalkkaiset virkanaiset jotka vihervasemmisto on virkoihinsa nimittänyt. Jos kehitysapua leikattaisiin pitäisi näiden kovapalkkaisten valtionvirkamiesten käydä tekemään oikeaa työtä ja se ei heille käy.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      5455
    2. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      3686
    3. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      508
      2463
    4. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      103
      1650
    5. Taas se nähtiin. USA on itse piru

Miksi Venäjää syyllistetään omien kaasuputkiensa räjäyttämisestä, ja miksi radioon päästetään paskiaisia syyllistämään Venäjää, kun mitään ei ole todi
      Kokkola
      150
      1387
    6. Jari Sillanpää paljastaa huumearjen kiroista: "Kauanko voin ottaa, ennen kuin lähden..."

Karua... Ex-tangokuningas jäi kiinni auton ratista metamfetamiinin eli kristallihuumeen vaikutuksen alaisena v. 2017. Hän sai tuomion ja ehdollista v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1048
    7. Miksi media haluaa ylläpitää valheellista kuvaa Martinan urheilullisesta tasosta

Martina on nätti ja sanavalmis ihminen, mutta urheilijana aivan kuntotasoa. Hyvän kuvan Martinan tasosta antaa hänen aikansa ja sijoituksensa tänä vuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      1022
    8. Taas kerran, anteeksi

Anteeksi että turhaan huolestuin Vain koska mua aiemmin kaipasit Siitä mun pitäisi tajuta olla onnellinen Mut kiusaajan valheisiin takerruin Ja ihan o
      Romantiikka
      173
      1020
    9. Venäjästä tulee hitaasti mutta varmasti supervalta

Venäjä on pikkuhiljaa palautumassa samaan tilaan kuin Neuvostoliiton kulta-aikoina viime vuosisadan puolivälissä. Putin on täydellinen kapteeni ohjaam
      Maailman menoa
      342
      1001
    10. Tuijotan yhden ihmisen

wa-kuvaa ja tekisi mieli kirjoittaa sinne pieni viaton viesti: Hyvää viikonloppua X! Tässähän se menee mitä varmimmin väärään osoitteeseen ja laitan s
      Ikävä
      42
      955
    Aihe