Löydettiinkö me toisemme?

Anonyymi

Tai ehkä me ollaan tiedetty koko ajan, mutta lopulta paremmin? Ollaanko nyt tunnustettu tunteemme?
Onko mun toive toteutunut siitä, että tiedän, mitä silloin ajattelit?

Onko meidän hyvä olla näin erillään?
Kaivata ja rakastaa näin. Pitää tämä rakkaus sydämessä.
Meillä on toisemme tavallaan.
En tahtoisi vaan enää kirjoittaa täällä.
Miten sen voisi lopettaa ja muulla tavoin rakastaa.

Mun pitäisi rakastaa toista. Haluaisin olla hyvä siinä, etten ajattelisi sua. Ei ole oikein ajatella sua koko ajan. Ajattelen kaikessa. Niin kaikessa. Olen rakastanut sua aika monin tavoin... vaikka se on todella ihanaa niin se on väärin kaikella tapaa. Miten voin olla tällainen, se on sun syy. Usein ajattelen sun kasvoja, miten suutelisin korvan läheltä ja kiipeilisin poskia pitkin otsalle. Sitten ajattelen, miten sä olisit mun vieressä ja kaikkea paljon, paljon pahempaa :D Sellaista kokonaisvaltaista.

Sano hyvästit rakas. Sanotaan ne lempeästi, päästetään irti toisistamme. Vapauta minut kaipauksesta, joka ei johda sun syliin. Sun kosketukseen.

Miten tämä päätetään? Niin ja huomenta, toivottavasti nukuit hyvin!

-laila

25

436

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja silti hyvästit olis pahinta, toistamiseen. En kyllä kestäisi.
      -ap

• Anonyymi

Luopumisen tuska, sitähän varoo itselleen aiheuttamasta. Sehän on juuri syynä, että miksi haaveillaan. Mahdottomastakin. Jos luopuu haaveista toiseen, alkaa käsitellä menetystä. Sehän on juuri syynä pitää haave elossa. Antaa toivon elää. Onko se lopulta väärin? Sekin on pidemmän päälle vahingollista.

• Anonyymi

Joo, tämä haaveilu on rankkaa. Alan taipua siihen, että mun olis pitänyt lähtee litomaan heti. Ei mitään tilanteita, ei mitään haaveita. Olin liian pitkään vaan siinä, se teki mun päähän pakkomielteen tästä Miehestä.

• Anonyymi

Joo itse jätän tään koko palsta kohta lopullisesti, ei häntä täältä enää löydy mistään. Hän on poistunut tai ei halua minulle kirjoittaa mitään enää, en tiedä miten on. Olisin vaan halunnut hänet hyvästellä, niin olisi saanut jonkin asteisen rauhan sydämeen. No, häneen jää kaipaus ja rakkaus häneen. Ei. jaksa enää kirjoitella, kun ei saa mitään selvää onko Hän täällä vai ei.

• Anonyymi

Miksi et tullut sitten hyvästelemään kun tiesit lähteväsi..

• Anonyymi

Harmin paikat.

• Anonyymi

Miksi et puhu oikeassa elämässä?

• Anonyymi

En voi, ei ole kontaktia.

-ap

• Anonyymi

So so glad to put all this behind finally.

• Anonyymi

Ok, no heippa! :)

• Anonyymi

Omat kirjoitukset on tullut päätökseen, en löydä enää häntä enkä hänen kirjoituksia mistään. Eli hän minua ajattele nyt, oisko ikinä ajatellutkaan on voinut olla omaa mielikuvitusta kaikki? En, ole koskaan tarvinnut vielä ns. laastaria, mutta nyt taitaa olla sen paikka ja aika. Sais tämän kaipauksen loppumaan pois, liian kuluttavaa yksipuolinen kaipaus. Pitää hakea etäisyyttä koko asiaan toiselta puolelta maata.

• Anonyymi

Hae laastari joo.

• Anonyymi

Tämä on niin totaalisen turhaa tunteilua :( Olisi pitänyt aikanaan kertoa, mutta kun se oli mahdotonta.
      Miksi ihmisen pitää olla niin Hoopo. Hänen kanssa voisin viettää jonkinlaisen tunteen hautaamisen.

-ap

• Anonyymi

Ja joo joo, laulusta on ja kyllä sun nimi on se.

• Anonyymi

Lisään -ap

• Anonyymi
      • Anonyymi

Vaikka sitten niin. Tämän nyt kuitenkin tahdon loppuvan. Teen sen eteen, mitä vain. Kokeilen hypnoosia ja kaikkea, missä mieli voi oppia toisen tavan ajatella.

• Anonyymi

Tykkään kyllä tykkään. Ikävää, että tykkään. Ikävää jos tykkäät. Tule haudataan tämä hitonmoinen ikävyys.

Puhukaa ihmiset ajoissa toistenne kanssa. Mitä sillä on väliä, vaikka tunteet ei menis yksiin. Tällainen yhteys on kuin pahin painajainen. Pakkomielteen omainen. Hellittämättä tunne ihmiseen, joka vain mielessä kiehtoo ja sydämessä lämmittää, ei väliä onko edes elossa.

Varmaan haudallakin tuntisin tätä samaa tuskaista tunnetta. Ehkä tämä on jotain noituutta.
      Vanhana mummona jossain medaljongissa olisi hänen nimensä. Koru kaulassa, sydämen lähellä haudattuna viimein. Hänen nimensä. En todella valinnut tuntea näin vuosi kausia.

• Anonyymi

En sano hyvästejä, sanon näkemiin.
      Toivoisin, että voitais joskus jakaa näitä kokonaisvaltaisia ajatuksia….
      Vai mitä sinä oikeasti haluat?

• Anonyymi

Halusin sinut kaikella tapaa ja tiedän ja tiedät, että tämä on sinulle. Siksi sanoit noin ja siksi tiedät.

Mieli ja halut täytyy pystyä erottamaan. Ethän voi arvostaa muuten minua. Enpä tiedä, miten pitkään mun sydän on sun luona. En voi siitä päättää. Löysin sinut täältä. Se on ihana asia. Olen toivonut, että voisin jotenkin käsitellä tämän asian sun kanssa. Siksi olen tosi kiitollinen, että olet nyt vastannut.

Meidän täytyy katkaista tämä sidos, haluan sen katkeavan. Jos tulet joskus elämääni, niin olemme molemmat vapaita ja tahtoisimme niin, tietenkin olisin siitä onnellinen.

En ole ollut kovin onnellinen, mutta sellaista elämä on.

Kiitos, kun sain katsella sinua. Kiitos lämmöstä, jonka tunsin sydämessä, kun vastasit tähän.

Näkemiin sitten.

• Anonyymi

Melko paljon asioita on auki. Ja yhtä kauan taitaa olla auki jokin muukin. Mikähän se jokin susta vois olla?

• Anonyymi

Sydäntä on vaikea sulkea, ja tämä viheliäinen palsta hohkaa valoa vielä, mutta kyllä se siitä iloksi muuttuu. Eihän sitä tarvitse korostaa kuitenkaan, miten huonosti onnistuu vai mitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sydäntä on vaikea sulkea, ja tämä viheliäinen palsta hohkaa valoa vielä, mutta kyllä se siitä iloksi muuttuu. Eihän sitä tarvitse korostaa kuitenkaan, miten huonosti onnistuu vai mitä.

Ei tarvi, eikä oikeastaan edes kannata puida julkisesti vaihtoehdoista kumpaakaan. Kyllähän se tärkein tieto kulkeutuu sinne sydämeen aikanaan. Joko sulkeutuu täydempänä kuin ennen, tai pienen suuren aukon kera. Kummin vain voi käydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi, eikä oikeastaan edes kannata puida julkisesti vaihtoehdoista kumpaakaan. Kyllähän se tärkein tieto kulkeutuu sinne sydämeen aikanaan. Joko sulkeutuu täydempänä kuin ennen, tai pienen suuren aukon kera. Kummin vain voi käydä.

Ei ole auki nyt mikään yhteys, joten en ajattele enää sitä vaihtoehtoa, että näkisimme. Ja minä puin julkisesti ihan mitä haluan, kunhan se on laillista.

En kaipaa elämääni mitään ikävää enää. Tänään keskityn puolisooni, jolle kuulun ja jonka olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole auki nyt mikään yhteys, joten en ajattele enää sitä vaihtoehtoa, että näkisimme. Ja minä puin julkisesti ihan mitä haluan, kunhan se on laillista.

En kaipaa elämääni mitään ikävää enää. Tänään keskityn puolisooni, jolle kuulun ja jonka olen.

Sillon teet oikein. Keskity siihen mitä haluat. Niinhän me kaikki. Käsitit väärin mun kommentin, mutta väliäkö sillä. Tai millään mitä täällä ylipäänsä sanoo. Väärin ne aina ymmärretään, tai tahallisesti väännetään. Hanurista, mutta soitin se vaan on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      4733
    2. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      534
      2261
    3. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      83
      1930
    4. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      258
      1698
    5. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1454
    6. 159
      1357
    7. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      327
      1176
    8. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      271
      1127
    9. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      179
      938
    10. Horoskooppi: Lue tästä päivän horoskooppi!

Suomi24 Viihde tarjoilee jokaisena päivänä jokaiselle tähtimerkille oman horoskoopin. Oletko jo lukenut tänä päivänä omasi? Lue tästä päivän horoskoo
      Horoskoopit
      5
      869
    Aihe