Israel mitä vain?

Anonyymi-ap

Israel ampui rajetteja Syyrian kansainväliselle lentokentälle? Tappaen ihmisiä.
Ei mitään mölyä asiasta ! Israel on Usan kamu ja ollaan rähmällään Usalle...

29

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei pahaa sanaa Usan lemmikistä!

      • Anonyymi

        Aloittajaa taitaa vähän v..tuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajaa taitaa vähän v..tuttaa?

        Miksi toisten tyrimiset?


    • Anonyymi

      Hyvähän se on, että Israel esti taas kerran asekuljetuksia omille rajoilleen terroristijärjestö Hizbollahille. Näin säästyy taas huomattava määrä siviilejä, kun näitä aseita ei pystytä käyttämään Venäjän tapaan Israelin siviilikohteita vastaan, eikä Israel joudu puolustautumaan ampumalla näiden rakettien ampumapaikoille siviilikohteisiin.

      Nämä aseet tulevat pääasiassa Iranista, joka aseistaa tällä hetkellä myös Venäjää tukiessaan sen hyökkäystä Ukrainaan. Iran valmistelee tukikohtia Syyriaan käytettäväksi iskuihin Israelia vastaan.

    • Anonyymi

      Israelin tulisi kohdella muslimiterroristeja kovemmin ottein. Nyt tekee vain kaikkein tarpeellisimman.

    • Anonyymi

      Raamatussa ennustetaan Damaskoksen täysi tuho. Tapahtuneeko se jo pian, ja tekeekö iskun Israel, ja käyttäen ydinaseitako.

      • Anonyymi

        Venäjähän on tuhonnut Syyrian miltei kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjähän on tuhonnut Syyrian miltei kokonaan.

        Mites USA ja Isistä??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites USA ja Isistä??

        Venäjähän on tuhonnut syria ja ukrania ok,No kuka tuhonnut irak ja afganstan


    • Anonyymi

      Jaaha! Toisten mmurhaaminen hyväksytävää ja toisten ei??

      • Anonyymi

        Mistä sinä nyt höpiset? Etkö ole lukenut tätä keskustelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä nyt höpiset? Etkö ole lukenut tätä keskustelua?

        Juuri sen takia. Usan ja sen lemmikin tappohommat hyviä,mutta muiden tuomittava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sen takia. Usan ja sen lemmikin tappohommat hyviä,mutta muiden tuomittava?

        Onko tarkoituksenasi puhua tappamisesta vai murhaamisesta?

        Miksi et lue muiden viestejä kuin omiasi?

        Yritähän muodostaa edes jonkinlainen vastaus vaikka 18.09.2022 01:52 postattuun viestiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tarkoituksenasi puhua tappamisesta vai murhaamisesta?

        Miksi et lue muiden viestejä kuin omiasi?

        Yritähän muodostaa edes jonkinlainen vastaus vaikka 18.09.2022 01:52 postattuun viestiin.

        Kerro,ei viitsi hakea!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro,ei viitsi hakea!

        Ongelmasi taitaa ollakin se, että Israel toimi taas kerran niin, että ei tullut siviiliuhreja, kun Israel esti rakettien toimittamisen terroristijärjestölle siviilien keskelle, etkä päässyt tosiasiassa tuomitsemaan Israelia mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmasi taitaa ollakin se, että Israel toimi taas kerran niin, että ei tullut siviiliuhreja, kun Israel esti rakettien toimittamisen terroristijärjestölle siviilien keskelle, etkä päässyt tosiasiassa tuomitsemaan Israelia mistään.

        Mikä on paha terroristi, mikä hyvis,jolla tappo-oikeus?? Mites Zelenski tappaa Zeparisteja raketein.. Zelnski on heille teroristi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tarkoituksenasi puhua tappamisesta vai murhaamisesta?

        Miksi et lue muiden viestejä kuin omiasi?

        Yritähän muodostaa edes jonkinlainen vastaus vaikka 18.09.2022 01:52 postattuun viestiin.

        Kuolleita kummallakin tapaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolleita kummallakin tapaa!

        Toiset tulevat ammutuksi, jotkut saavat sydänkohtauksen, jotkut kuolevat auto-onnettomuuksissa, jotkut abortoidaan, jotkut putoavat ikkunoista, jotkut kuolevat "vanhuuteen", jne. Kuolleita jokaisella tapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on paha terroristi, mikä hyvis,jolla tappo-oikeus?? Mites Zelenski tappaa Zeparisteja raketein.. Zelnski on heille teroristi..

        "Terrorismi (latinankielisestä sanasta terror, ’kauhu’) on yksilön tai ryhmän harjoittamaa suunnitelmallista väkivaltaa, jonka tarkoitus on viranomaisten uhkaamisen ja yleisöön kohdistuvan pelon avulla vaikuttaa päätöksentekoon. Sanaa käytetään yleensä kuvaamaan ei-valtiollisten tahojen toimintaa, ja niin sanottu valtioterrorismi rajataan usein sen ulkopuolelle."
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Terrorismi

        Terroristi on henkilö, joka harjoittaa terrorismia.

        En ole koskaan törmännyt ajatukseen "hyvisterroristista".

        Nyt kyseessä olevassa tapauksessa ei ollut kyse terrorismista, mutta ehkä aselevon rikkomisesta.

        Oletan, että ymmärsit jo tapahtuman luonteen, mutta että jostain ideologisesta syystä pyritä vääntämään sitä joksikin muuksi.

        Israel siis toimenpiteellään esti aseiden toimittamisen Iranista Syyrian kautta Libanoniin terroristijärjestö Hizbollahille (‮حزب الله‬‎, Ḥizb Allāh eli Jumalan puolue). Hizbollahilla on pitkä historia rakettien ampumisesta siviilikohteista Israelin siviilikohteisiin. Nyt kun raketteja ei pystytty toimittamaan Hizbollahille, säästyi molemmin puolin siviilien henkiä, ja materiaalinen vahinko pysyi hyvin maltillisena.

        Se, että tapauksessa kuoli sotilaita, on hyökkäyksen valmistelun ikäviä sivuvaikutuksia.


    • Anonyymi

      Natokumppaneilla on oikeus raketteihin. Mekin voitaisiin ampua.

      • Anonyymi

        Jos ainakin USA käskee..


      • Anonyymi

        Ja vielä rähmällään onesta hihkuen!


    • Anonyymi

      Israeliin eivät päde mitkään kansainväliset normit, se tekee mitä haluaa ja jälki on sen mukaista.

      • Anonyymi

        Putin sentään edes yrittää perustella väitteitään, mutta sinä et enää edes yritä, kun nämä väitteesi on ammuttu alas sadat kerrat. Saatikka, että löytäisit mitään lähteitä väitteittesi tueksi.


      • Koska mama amerika on takana ,Mutta kohta se kiin ohi ,Maailma ei se on mitä usa halua kohta venäjä ja kinna ja indea ja brasil on tulossa


    • Anonyymi

      Kun USA murhaa tai sen kamut? Tyhmät taputtaa..

      • Anonyymi

        Hoet vain omia kommenttejasi reagoimatta muiden viesteihin. Oletko vihervasemmistolainen?


      • Anonyymi

        Olen tällä sivustolla keskustelemassa, enkä arvailemassa, mikä sinä yrität kertoa viesteilläsi, joita et näytä itsekään arvostavan. Voit kuitenkin yrittää kertoa, mitä tarkoitat "usatiltulla" ja millä perusteella nimität minua sellaiseksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe