Pahin vamma ja kipu

Anonyymi

Mikä on pahin vamma ja/tai kipu mitä olet kokenut treeneissä? Entä kauanko vamma oli ja mikä lievitti kipuja?

12

218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sain tällin jalkojeni väliin.Kipu oli minuutteja kestävä taisto sitä vastaan.

• Anonyymi

Olen saanut solar plexukseen vastustajan takasuoran,minuutin puhaltelin henkeäni vaan ja ainoastaan ulospäin.Olin tukehtua.

• Anonyymi

Mulla on asennevamma.Kärsin siitä aina mihin tahansa salille menenkin.167cm pitkänä, 52kg painavana en osaa ,kykene olemaan ..ttuilematta salien parhaimmille,koska jostain syystä ne ..tuttaa mua.Ja tuon sen todellakin aina ilmi kun saleille astun.Ja se että uskon ja kerron heidän jokikisen lisääntyneen oman sukunsa kesken vuosisatoja,ei helpota elämääni ollenkaan.

• Anonyymi

Nenäluun murtuma. Kipu tuli vasta vartin päästä itse osumasta, kesti 3 viikkoa.

• Anonyymi

?3 vkoa kestänyt osuma!?

• Anonyymi

Miten suoran lyöminen voi kestää 3 vkoa?

• Anonyymi

Kyrvän takajänteen repeäminen Evgeny Orlovia vastaan käymässäni ottelussa 2017.

• Anonyymi

Ottelu ei ole treeni, ..tun kehari...

• Anonyymi

Mielestäni asiatonta nimitellä suomen kovinta ammattinyrkkeilijää kehariksi. Härre Gud!

Kyrvän takajänne rakennettiin minulle uudelleen alumiinista. Mutta vielä Whyte-ottelussa se haittasi, kunto ei kestänyt sen kivun takia kuin 2 erää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni asiatonta nimitellä suomen kovinta ammattinyrkkeilijää kehariksi. Härre Gud!

Kyrvän takajänne rakennettiin minulle uudelleen alumiinista. Mutta vielä Whyte-ottelussa se haittasi, kunto ei kestänyt sen kivun takia kuin 2 erää.

Ja Kownackin alaslyönnit saivat alumiinijänteen liikkumaan liikaa, minkä takia loppuvuoden treenit jäi väliin, samoin kuin seksihommat.

Alkuvuodesta aloitettiin taas kova treeni.

• Anonyymi

Mursin nilkkani alkujumpassa,paranin vkossa.

• Anonyymi

JAA PARANIT MUTTA MITEN NILKALLE KÄVI?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kauden päätöksen seuranta

Sitten vain seuraamaan kuinka kulkee. Taitaa olla elämänsä kunnossa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      397
      1669
    2. Rakastan sinua työkaverini

Niin rakastan vaikka kuinka yritän kieltää tunteeni. Aina mielessä.
      Ikävä
      62
      1337
    3. Millä kirjaimella alkaa

voitko kertoa millä kirjaimelle kaivattusi alkaa. Entä sinä?
      Ikävä
      45
      1032
    4. Lähes 6 miljoonaa Ukrainalaista on vapautunut Kiovan oligarkkien orjuudesta demokraattisesti

Vaalit jotka sinetöivät vapaan kansan synnyn Ukrainaan Nato johtoisen oligarkki orjuuden alta. Ihmiset ova onnellisia orjuuden päättymisestä , paitsi
      Maailman menoa
      416
      1006
    5. Yrität parannella ulkonäköäsi

vaikka se ei paremmaksi muutu. 🤦‍♂️
      Tunteet
      84
      961
    6. Tietysti ihastuin sinuun

Olet mies minulle luotu
      Ikävä
      63
      940
    7. Kerroin kaverille

Että olen rakastunut sinuun. Se vastasi, että eihän siihen saa rakastua! Sanoin, että no miks ei, ihminenhän se hänkin on.
      Ikävä
      34
      915
    8. Onko kaivattusi tumma vai vaalea

Onko hän pitkä vai lyhyt?
      Ikävä
      64
      871
    9. Kuka höperö uskoo

Joihinkin kaksoisliekkeihin ja telepatioihin? Samaa sarjaa kuin kaikki erityisherkkyydet ja enkeliterapiat. Täyttä huuhaata.
      Ikävä
      68
      774
    10. Hei rakas nainen

Anteeksi, jos oon sotkenu kaiken. Erehdyin luulemaan että hän on se oikea :( Sain nyt varmuuden ettei oo. Toivottavasti et oo vielä kadonnu täältä. Ra
      Ikävä
      23
      749
    Aihe