Mitähän nainen minusta mahdat ajatella?

Anonyymi-ap

harmi kun en ole ajatustenlukija.

62

1446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kummempia ajatuksia anonyymistä tuntemattomasta.

      • Anonyymi

        Tässä voi käyttää luovuutta sekä mielikuvitusta ja kertoa siitä omasta ihastuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä voi käyttää luovuutta sekä mielikuvitusta ja kertoa siitä omasta ihastuksesta.

        Hän on liian vanha mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on liian vanha mulle.

        Kuinka vanha on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on liian vanha mulle.

        No vaihda sitten nuorempaan ihastukseen, miten se sitten on sinun ihastus? Aika ristiriitainen kommentti. Jos se on joku 10 vuotta vanhempi, se ei oo mitään. Mutta jos nainen on kympin vanhempi miestä, se kyllä käy tuntuu aiankin miehen puolelta. Ajatella jos nainen on 50 vuotias ja mies 40 vuotias. Nainen vaihdevuosi ikäinen ja mies 40 vuotias. Ei tuu onnistuu pitkässä juoksussa. Nainen 70 joku päivä mies 60 vuotias, aika toivoton yhtälö se on tuokin.


    • Anonyymi

      Ihana oot. Kaipaan sun ääntä ja kosketusta niiiin paljon

    • Anonyymi

      Oot liian nuori mulle. Tää on se ajatus, joka mietityttää eniten.

      • Anonyymi

        Minkälaista ikäeroa löytyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaista ikäeroa löytyy?

        12 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12 v.

        Eihän tuo ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo ole mitään.

        Joo, oon tuota asiaa paljon pähkäillyt. Alan pikkuhiljaa olla sinut tuon ajatuksen kanssa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olisit minulle kaikkea mitä haluaisin. Kovasti ihailen sinua.

    • Anonyymi

      Meidät on tarkoitettu yhteen, mutta nyt vielä on huono hetki.

      • Anonyymi

        Miksi huono hetki saisko infoo lisää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi huono hetki saisko infoo lisää...

        Olen varattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varattu

        Ja ehkä sinäkin


    • Anonyymi

      Olet melkoinen satusetä 🤔

      • Anonyymi

        Missä asioissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä asioissa?

        Täällä ja mesessä.


    • Anonyymi

      Ajattelen että et ollut kiinnostunut mitenkään. Et myöskään tarjonnut olkapäätä vaikeisiin juttuihin. Tarvitsin.

      • Anonyymi

        Hädän hetkellä paljastuu ihmisen todellinen luonne. Sitä kannattaa uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hädän hetkellä paljastuu ihmisen todellinen luonne. Sitä kannattaa uskoa.

        Kannattaako? Kuinka moni ei hädän hetkellä ole mielestäsi hädissään?


    • Anonyymi

      Olet kiva ja ystävällinen ja ihana kun halusit auttaa tänään, mutta olen sulle liian vanha ja sä mulle nuori, mut katotaan 😉
      Voidaan me silti jotain keksiä...

    • Anonyymi

      Ihana olet, haluan tutustua paremmin. Menneisyydestäsi olet jotain pientä kertonut ja niitä näitä rupateltu ohimennen. Hymysi on vastustamaton. Katseesi olen tuntenut. Pidän ja paljon!

      • Anonyymi

        Missä olette nähneet?
        En ole kertonut menneisyydestä niin ei olla juteltu kovin paljoa vielä, mutta olin hieman yllättynyt sinun kiinnostuksesta minun suuntaan....
        Silti tuntui niin kivalta, sait minut hymyilemään😊

        T. Nainen


      • Anonyymi

        Tämä oli miehelle


    • Anonyymi

      Sitä mietin joka päivä… Että harmi, etten ole ajatusten lukija

    • Anonyymi

      Vaikka ja mitä. Kirjo on laaja.

    • Anonyymi

      Mitä sinä itse ajattelisit omasta itsestäsi sen naisen näkökulmasta?

    • Anonyymi

      Ajattelen että hän asuu sydämessäni aina. Se nuori mies, joka sytytti vahingossa roihun. Niin pÖjon ikäeroa, mutta jotain niin samaa.

      • Anonyymi

        20vuotta ikäeroa? Jopa 25vuotta tai yli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20vuotta ikäeroa? Jopa 25vuotta tai yli?

        20v. voi olla ihan hyvä ikäero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20v. voi olla ihan hyvä ikäero.

        Sydämeni on vienyt nainen jonka kanssa ikäeroa on arviolta 25 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydämeni on vienyt nainen jonka kanssa ikäeroa on arviolta 25 vuotta.

        Aika paljon. Mikä hänessä vetoaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon. Mikä hänessä vetoaa?

        Lapsenomaisuus. Raikkaus. Tiukkuus. Persikkaposket.


      • Anonyymi

        Ja minun täytyy kertoa se hänelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minun täytyy kertoa se hänelle

        Persikkaposket ihan punehtuvat!


    • Anonyymi

      Ei ajatuksia voi lukea mutta saatanapalvojat joihin kuuluu lääkäreitä jotka ovat saaneet oppinsa Mengeleen tutkimuksista voivat hypnotisoida ihmisen niin ettei tiedä puhuvansa silloin kun ajattelee.

    • Anonyymi

      Jaaa, et hän on vähän outo, eikä ihan niin vähääkään, mutta toisaalta ymmärrän hänen taustojen ja toisen asian vuoksi, mutta kun se seuraaminen vaan loppuisi ja hän unohtaisi nii kui oikeasti. Meidän tapaaminen oli vahinko.

      • Anonyymi

        Totta! Sitä saa mitä tilaa, eiks sekin oo niin? Mun toinen toive on, että hän YMMÄRTÄÄ mitä tarkoitan. Rakastan toista.


      • Anonyymi

        Miten hän muka seuraa?


      • Anonyymi

        Milloin tapasitte mukamas? Avaatko hiukan?


      • Anonyymi

        Miten niin vahinko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hän muka seuraa?

        Mitä haittaa, jos seuraa, jos ei häiritse?


    • Anonyymi

      Hän vetää minua puoleensa, mutta tajuan, että hän haluaa pitää välimatkaa minuun ja se on ok.

    • Anonyymi

      Se minun kaivattu mies. Hänessä oli sitä jotain. Nyt kuitenkin alkaa hiillos jo hiipumaan ajan kanssa ja pystyn elämään ja ikävöimään tasapainossa muun kanssa.

      • Anonyymi

        Ikävänkin kanssa voi oppia elämään. Kaipaus voi olla jopa kaunista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävänkin kanssa voi oppia elämään. Kaipaus voi olla jopa kaunista.

        En pysty kyllä siihen. Kaipaus on pitkän päälle vain raastavaa. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävänkin kanssa voi oppia elämään. Kaipaus voi olla jopa kaunista.

        Niinhän minä tuossa sanoin että pystyn elämään sen kanssa. Ei häiritse kokoaikaisesti.


    • Anonyymi

      Kerron sinulle joskus henkilökohtaisesti. Ammattisipuilesta en viitsi personoida, itseänikään en tänne laittaisi mutta minun tapaus on eri, ainakin osittain.

    • Anonyymi

      Hänestä kirjoittaisin näin.
      Ajattelen, että olet järkevä, mutta naiset sekoittavat helposti pääsi. Pidät naiskauneudesta. Huomaat helposti jos joku ei ole sinut itsensä kanssa. Haluat olla reilu, mutta ajaudut helposti tilanteeseen, että sinun on vaikea vetää rajoja. Kärsit helposti toiselle aiheutuneesta mielipahasta, Kiinnyt helposti ihmisiin, jotka kiintyvät myös sinuun. Sydämessäsi on tilaa monelle. Olet optimistinen, mutta samalla tiedostat elämän syvän varjopuolen.

      • Anonyymi

        Ajatteleekohan minuakin sit joku? No ainakin suht samanlaista tyyppiä ilmeisesti, joten oon melkein sukua anomuumille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatteleekohan minuakin sit joku? No ainakin suht samanlaista tyyppiä ilmeisesti, joten oon melkein sukua anomuumille.

        Hahhhhhhahhahha aha aha.
        Skipaten tää jakso, another muumi.


    • Anonyymi

      Heräilen, ja ajattelen sinua kaivaten, ääntäsi kuunnellen...ehkä joku päivä...

    • Anonyymi

      Olet ainoa kiinnostava asia täällä ( tark aluetta)

      • Anonyymi

        Kiva, että edes jokin kiinnostaa😀
        Kyllä säkin kiinnostat, mutta....


      • Anonyymi

        huh huh, jos hän ajatteliskin noin niin olisin ihan puulla päähän lyöty, ja todella onnellinen koska tämä kertois kyllä tunteiskaan aika paljon jos ois minun vuokseni tänne palannut 😮😍


    • Anonyymi

      Onneksi et 🤭

    • Anonyymi

      Näinpä minun Hän huumorilla toi esille: "Now i know at least what You think about me".

      Noh, en ehtinyt vastata oikeasti koska hölmöilimme nauraen. Jälkikäteen harmitti etten ehtinyt kertoa Hänelle että juu, olen rakastunut sinuun mutta sinulla ei tunnu olevan aikaa tyttöystävälle eikä vaimolle.

      Hän tietää kyllä mielipiteeni ajankäytöstään ja siksi en ole kertonut tunteistani. Noh, elekieli kertoi kyllä kaiken omalta osaltani.

      Kait tämä vain jäi sitten tähän 😌 mies ei vastannut viimeiseen viestiini. Kiinnostunut ei siis ole oikeasti 🤷 vaikka kysyi mielipidettäni... (?) En tiedä miksi mies edes kysyi mutta jos olisi halunnut vastauksen niin eikö olisi tingannut?

      Miksi et kysy Sinun häneltä tätä samaa kysymystä?

    • Anonyymi

      No ajattelusta en oikein tiedä mutta maailman kyllä onnistut pysäyttämään nähdessäni, ja mentyäsi kun maailman alkaessa jälleen pyöriä, en pidä siitä kovinkaan paljon, mutta eläähän sitä, vaeltelee sinne tänne muutakaan voimatta.

    • Anonyymi

      Oman käytöksen tutkaileminen antaa kyllä vastauksen mitä se toinen ajattelee, ainakin hyvin pitkälle. Onko ajatukset negatiivisia vai positiivisia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7591
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4516
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      66
      3113
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1419
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe