Nainen, olethan sinä ihana, vaikka en vielä ymmärrä

Anonyymi-ap

tuota sun järjenjuoksua. Mulle ei tuolla älykkyydellä olekaan merkitystä, onhan sulla avuja, jotka tehoaa minuun, kuten mielenkiintoinen luonne ja viehättävä ulkonäkö. Jos jutteluseuraa ajattelen, niin valitsisin sinut, ehdottomasti, koska sun sutkautukset osuvat nauruhermoon kivasti. Niin, ja jos tulee epäselvyyksiä tai hämmennystä, niin ainahan voi kysyä ja jatkaa siitä taas eteenpäin. Mua viehättää ajatus seikkailusta sun kanssa tuntemattomassa maastossa. Taide yleensä on sellaista, mitä ei voi ymmärtää, ja sinä nyt olet enemmän kuin mestariteos.

144

2592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä ainakin olen itseasiassa tosi älykäs. ÄO 123 ja valokuvamuisti mm. -sivusta joku

      • Anonyymi

        Keskiverto ÄO tais muistaakseni olla 120 muistelisin jostain joskus lukeneeni


      • Anonyymi

        Älykkyyksiä on monenlaisia. Missä sinä olet hyvä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiverto ÄO tais muistaakseni olla 120 muistelisin jostain joskus lukeneeni

        Eipäs ole kuin n. 100.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs ole kuin n. 100.

        Suomessa keskiarvo on 101,20. Kahdeksanneksi korkein koko Telluksella.

        Top 10 Countries with the Highest Average IQ - Ulster Institute 2019

        1. Japan - 106.49
        2. Taiwan - 106.47
        3. Singapore - 105.89
        4. Hong Kong - 105.37
        5. China - 104.10
        6. South Korea - 102.35
        7. Belarus - 101.60
        8. Finland - 101.20
        9. Liechtenstein - 101.07
        10. Netherlands & Germany (tie) - 100.74

        https://worldpopulationreview.com/country-rankings/average-iq-by-country

        T. msivustatäysii


      • Anonyymi

        Tyhmää tähän kehua, mutta mulla älykkyys tutkitusti HUOMATTAVASTI keskitasoa korkeampi. En kait muuten olisi osannut irtautua teini-iän väärästä seurasta ja hankkia useampiakin tutkintoja sekä rakentaa elämääni niin, että pikkurahasta ei ole puutetta.

        Tällä haluan sanoa, että ihan jokainen pystyy pääsemään elämällään vaikka miten piykälle, mutta se tahto pitää löytyä itsestä. Meillä Suomessa on kouluttautuminen helppoa ja ilmaista, voit lukea itsesi vaikka lääkäriksi jos älliä riittää.


      • Anonyymi

        Kuulostaa ihan yhdeltä tosi ihanalta naiselta. Hän on kyllä järkevä ja älykäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa keskiarvo on 101,20. Kahdeksanneksi korkein koko Telluksella.

        Top 10 Countries with the Highest Average IQ - Ulster Institute 2019

        1. Japan - 106.49
        2. Taiwan - 106.47
        3. Singapore - 105.89
        4. Hong Kong - 105.37
        5. China - 104.10
        6. South Korea - 102.35
        7. Belarus - 101.60
        8. Finland - 101.20
        9. Liechtenstein - 101.07
        10. Netherlands & Germany (tie) - 100.74

        https://worldpopulationreview.com/country-rankings/average-iq-by-country

        T. msivustatäysii

        En usko tuota että maat joissa jo esim. lähtönohtaisestikin hieman pienemmät päät aivokopankin kohdalta olisivat mukamas suomalaisten edellä. Joissain vähemmistöpainotteisemmissa kouluissa tuo otanta Suomen osalta tehty. Vai onko lukua suoraan manipuloitu alakanttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykkyyksiä on monenlaisia. Missä sinä olet hyvä?

        Vittuilussa olen hyvä. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiverto ÄO tais muistaakseni olla 120 muistelisin jostain joskus lukeneeni

        keskiverto on tismalleen sen sata, kansallisuuksissa eroja, idän suunnalla fiksuimmat, mongolitkin suomalaisia, germaaneja paremmilla aivoilla varustettuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskiverto on tismalleen sen sata, kansallisuuksissa eroja, idän suunnalla fiksuimmat, mongolitkin suomalaisia, germaaneja paremmilla aivoilla varustettuja

        toi oli hieman vanhempi testaus, kuin yläpuolinen, mut jos mongolia lähivuosikymmeninä ollut suomea edellä, joka ylevöittää koulujärjestelmäänsä niin mistä se kertoo, oli siis 6. tuossa 2000-luvun alkupuolella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiverto ÄO tais muistaakseni olla 120 muistelisin jostain joskus lukeneeni

        Hah hah.Mistä oikein luet näitä? ÄO 120 on jossain ylimmässä 5-10%:ssa.


    • Anonyymi

      Ovelasti ilmaistu, loppu nimittäin oli pilke silmässä toteutettua...no, sanotaan nätisti, eli piruilua.

      • Anonyymi

        Rakastan häntä.


      • Anonyymi

        Kuulostat joltain psykopaatilta imarteluinesi ja piilokettuiluinesi. Ja ketä sulla on valittavina? Ei yhtään ketään kun täällä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan häntä.

        Onko se hänenkin tiedossa? Jos ei, niin ehkä kannattaa kertoa. Se on kuitenkin melko suuri tuntemus jo.


      • Anonyymi

        Tulkitset nyt tekstiä kuin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkitset nyt tekstiä kuin....

        Se mestariteos?


    • Anonyymi

      Turhaan me täällä peitellään meidän älyttömyyttä siskot. Luoja on luonut meille muut avut

      • Anonyymi

        Niin olen samaa mieltä myös kanssasi, että tissit tötterölle tytöt!!


      • Anonyymi

        Juu ja roppakaupalla avuja suotu...Ei kaikkee tarvii hokatakka se on vaa hyvä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen samaa mieltä myös kanssasi, että tissit tötterölle tytöt!!

        Toivottavasti et kuulu tuohon tyttö-kategoriaan. Ainakin mua just tällästä lukiessa hävettää, naisena. Ei naisten kuulu erottautua edukseen ulkosin avuin. Sille on ihan termikin olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et kuulu tuohon tyttö-kategoriaan. Ainakin mua just tällästä lukiessa hävettää, naisena. Ei naisten kuulu erottautua edukseen ulkosin avuin. Sille on ihan termikin olemassa.

        Onhan niitä muitakin avuja, kuin ulkoiset, ja tärkeämpiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen samaa mieltä myös kanssasi, että tissit tötterölle tytöt!!

        Tyrkyt ei yleensä miehiä vedä puoleensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä muitakin avuja, kuin ulkoiset, ja tärkeämpiä.

        Todellakin on. Yleistän nyt ehkä vähän, mutta toi tissit tötterölle tyylinen tarjous saattaa hyvin olla hämäysliike. Koitetaan paikata se tyhjyys siitä sanotaan tisseistä jokusen kymmentä senttiä ylempää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja roppakaupalla avuja suotu...Ei kaikkee tarvii hokatakka se on vaa hyvä...

        ei kaikkee tarvii hokatakaan,onhan miehet joilta kysyä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kaikkee tarvii hokatakaan,onhan miehet joilta kysyä :D

        No nyt nauratti 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyrkyt ei yleensä miehiä vedä puoleensa.

        Hauska mutina tähän selvästi miehen kirjoittamaan provokommenttiin😂 Ja olen muuten täysin eri mieltä väittämästäsi.


    • Anonyymi

      Tunnustan etten ole penalin terävin kynä. Onneksi on niitä avuja. Jos minun tarvitsee mennä laittamaan auton renkaaseen ilmaa, niin saan varmasti jonkun muun tekemään sen puolestani. Hetken pyörin auton ympärillä, niin pelastava ritari tulee paikalle. Eikö se ole tietynlaista fiksuutta, kun saa muut tekemään hommat puolestaan😉

      • Anonyymi

        On. Naiset osaa joskus vetää oikeista naruista ja sitä pitää arvostaa. Parisuhde on yhteispeliä.


      • Anonyymi

        Niin no, tosta voi olla montaa mieltä. Omani taidan jättää sanomatta.


      • Anonyymi

        Ehkä olisi hyvä opetella jotain joskus tekemään itsekin vai toimiiko se sulla kotona samalla tavoin poikki tyhmänä hetken pyörii hellan edessä lasta kädessä ni sä lopulta kokkaat


      • Anonyymi

        Kyllä se on hieman niinkin, että viisas pääsee vähemmällä. Mutta älykäs ihminen ymmärtäisi sen, ettei kyseinen tapa puhua itsestään ole kovinkaan aidon oloinen, eli selvästi joku alemmuuskompleksinen mies kirjoittaa ja vastaavalle ketaleelle menee läpi lennossa😉


      • Anonyymi

        "Eikö se ole tietynlaista fiksuutta, kun saa muut tekemään hommat puolestaan😉"

        En itse arvosta sitten yhtään tuollaista hihihi-"älykkyyttä" yhdessäkään ihmisessä. Mutta ehkä mahdollisimman epärumasti sanoen siinä käytetään sosiaalista ymmärrystä siihen, että pyritään pohjimmiltaan käyttämään muita hyväksi. Tietysti silloinkin voisi sanoa, että fiksumpi voi olla se, joka osaa sen homman eikä joudu saamaan itseään fiksumpia tekemään puolestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, tosta voi olla montaa mieltä. Omani taidan jättää sanomatta.

        Oikein sait peukun tuohon kuittaukseesi selvästi miehen kirjoittamaan provoon. Yleensä on hieman skarpimpi meno.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikö se ole tietynlaista fiksuutta, kun saa muut tekemään hommat puolestaan😉"

        En itse arvosta sitten yhtään tuollaista hihihi-"älykkyyttä" yhdessäkään ihmisessä. Mutta ehkä mahdollisimman epärumasti sanoen siinä käytetään sosiaalista ymmärrystä siihen, että pyritään pohjimmiltaan käyttämään muita hyväksi. Tietysti silloinkin voisi sanoa, että fiksumpi voi olla se, joka osaa sen homman eikä joudu saamaan itseään fiksumpia tekemään puolestaan.

        Hyvää löylyä yrität mies lyödä omaan kommenttiisi😉 Pakko mainita tähän myös sellainen yksittäinen näkökulma, että jotkut miehet ei yksinkertaisesti päästä tekemään näitä ns fiksuutta vaativia hommia. Mun mielestä tämä dialogi on ajautunut hyvin teennäiselle naisten lyttyyn lyömisen linjalle. Siksi protestoin ja kommentoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää löylyä yrität mies lyödä omaan kommenttiisi😉 Pakko mainita tähän myös sellainen yksittäinen näkökulma, että jotkut miehet ei yksinkertaisesti päästä tekemään näitä ns fiksuutta vaativia hommia. Mun mielestä tämä dialogi on ajautunut hyvin teennäiselle naisten lyttyyn lyömisen linjalle. Siksi protestoin ja kommentoin

        Sori, en ole mies enkä yritä lyödä löylyä.

        Tarkoitan päinvastoin, että arvostan naisissa sekä miehissä älykkyyttä, enkä pidä hyötymistä sellaisena.


      • Anonyymi

        Eiks ookin ihanaa olla niin Nainen😉!?


    • Anonyymi

      Kohtelias tapa pillua vinkua eikö olisi helpompaa vai kysyä suoraan jot ei tarvi toisen tunteilla leikkiä

      • Anonyymi

        Ei vaan hän etsii omien sanojensa mukaan keskustelukumppania, tykkää kuulemma sutkautuksista, että nyt on paree pistää sen suhteen parastaan🤭Joskus tullut vahvasti uhkaukseksi tulkittavia argumentteja tällaisten sutkautusten johdosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan hän etsii omien sanojensa mukaan keskustelukumppania, tykkää kuulemma sutkautuksista, että nyt on paree pistää sen suhteen parastaan🤭Joskus tullut vahvasti uhkaukseksi tulkittavia argumentteja tällaisten sutkautusten johdosta

        Tuossa osuit aika pitkälle nappiin.

        ap


    • Anonyymi

      No hellanlettas, kiva jos tämän kyseisen naisen älykkyys ei ole sinun libidon tiellä ja on muitakin avuja ja käy esimerkiksi keskusteluseuraksi ja kaikkea, siis kuka tahansa olisi ihan onnenomena tuollaisesta ajattelusta🥱👍

      • Anonyymi

        Ja sama ressukkamies kirjoitellut jälleen itse oman aloituksensa täyteen mitä mielikuvituksellisempia vastauksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sama ressukkamies kirjoitellut jälleen itse oman aloituksensa täyteen mitä mielikuvituksellisempia vastauksia

        Ei tarvitse. Täällä on riittävästi porukkaa ja mielikuvitusta siihen.


    • Anonyymi

      Tunnet naisen ilmeisesti erittäin hyvin, kun pystyt kyseenalaistamaan hänen järjenjuoksun?

      • Anonyymi

        Onhan sitä juteltu kaikenlaisista asioista moneen suuntaan. En kyseenalaista, vaan ihmettelen sen äärellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sitä juteltu kaikenlaisista asioista moneen suuntaan. En kyseenalaista, vaan ihmettelen sen äärellä.

        Juteltu täällä vai ihan kasvotusten irl?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juteltu täällä vai ihan kasvotusten irl?

        Ei täällä tiedä kenen kanssa juttelee. Vain oikeassa elämässä voi tutustua toiseen ihmiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä tiedä kenen kanssa juttelee. Vain oikeassa elämässä voi tutustua toiseen ihmiseen.

        Eli kasvotusten olette tutustuneet ihan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä tiedä kenen kanssa juttelee. Vain oikeassa elämässä voi tutustua toiseen ihmiseen.

        Niin sinun yksinpuheluissasi naisen roolia voi lievästi sanottuna kuvailla miestä eli sinua tukevaksi esim -ooh osasit solmia kengännauhat yms


      • Anonyymi

        En ota vakavasti kaikkea, pikkurahoja ei mullakaan, on vaan painava salkku. Antaa kukkoilla tunkiolla vaan.


    • Anonyymi

      Rakastan sitä miestä, mutta hän ei koskaan alentaisi mua. Hän ei ole mikään samaan aikaan imarteleva ja alentava psykopaatti casanova.

      • Anonyymi

        Ihmisarvo ei ole kiinni älykkyydestä. En haluaisi olla ja elää ihmisen kanssa, joka arvottaa ystäviään tai kumppaniaan älykkyyden tasolla tai pitää jotakin vaatimustasoa.


    • Anonyymi

      Niin tarkoitat varmaan järjenjuoksulla outoja juttuja ja tarvitset sanakirjaa niihin aivopieruihin.

      • Anonyymi

        Eihän ole tavatonta, että mies on ymmällään naisen edessä.


      • Anonyymi

        No voi kuulehan nyt- onko käynyt mielessä, ettei kaikki mahdollinen liity sinun kalasteluusi, erilaisiin trololooperformansseihin naisista tai varsinkaan harmistukseen siitä, ettei kapasiteetti riitä sivistyssanoihin kun kohtaat jotain ns osumatarkempaa tekstiä. Kannattaa laittaa googlehaku toiselle välilehdelle valmiiksi


      • Anonyymi

        Siinäpäs onkin lukeneella fundeeraamista, mitä missä milloin.


    • Anonyymi

      Taidan ymmärtää, kuka se siellä sepittää tarinaa, niin että korvat heiluu ja tuulee tänne asti.

      Ihan naljaillen...
      😛

      • Anonyymi

        Oma tulkintasi on siis tuo?


    • Anonyymi

      Kaipaat ensisijaisesti naiselta vain sutkauttelutaitoja ja jotain kahden välisiä tempauksia vai?
      Mikä sua vetää tuntemattomaan metsään vieraan naisen kanssa? Ettei sulla vaan ole metkut suunnitteilla. Osaatko edes suunnistaa missä määrin, vai miten ajattelit selviytyä mahdollisesta uniikista taidetapauksesta?

      • Anonyymi

        On olemassa myös kuvakieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa myös kuvakieli.

        Aivan. Unohtamatta tunteiden tulkkausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa myös kuvakieli.

        Kuva mukaan metsään, niin sutjakasti sujuu suunnistus. Seuraa vaan sitä kuvaa..


    • Anonyymi

      Samoin herraseni, mutta sanos tuo mulle..

    • Anonyymi

      Ketähän tarkoitat näistä maailman naisista nyt? Ja kuka siellä jaksaa jonkun naisen perään sepustaa?

    • Anonyymi

      Ai nytkö te räksytätte tälle, mutta kaikki tuhannet solvaukset joita palstalla ei saa karvaakaan värähtämään?

      • Anonyymi

        Niinpä. Ehkä nainen kärsii väkivaltaa ja suorasanaista haukkumista paremmin kuin rakentavaa luonnehdintaa keskustellen. Kovilta uroilta lähes kaiken.


    • Anonyymi

      Ihan selvästi joku mies on todella kiinnostunut jostain vaikeammin saavutettavasta naisesta,jota ei edes tunne kunnolla,että voisi arvostella hänen järjenjuoksuaan....

      • Anonyymi

        Niimpää, niin romanttista❤️


    • Anonyymi

      Rakastan minäkin sinua.

    • Anonyymi

      Ihania naisia ei ole olemassakaan. Ihana nainen on samanlainen taruolento kuin Jeesuskin.

      Ihanan näköisiä naisia kyllä on...

      • Anonyymi

        Sä kumoat itse itsesi noin. Jeesus on olemassa.


    • Anonyymi

      Tiedän, olen ihan ok, fiksu ainakin, ihan nätti, vartalo ikään nähden ok, hyvä luonne, kampaajalla voisi käydä useammin, ja kaappeja siivota useammin. Kiltti, yleensä suosittu ja pidetty ja hyvässä porukassa, hyvä käytös, sopivan mukautuva jne. Joku voi ajatella poloinen, joku kadehtia, näitähän riittää. Kouluarvosana 7-9 väliin menee. Välillä laiskuus ja olemus joja vetää kiusaajia puoleen vaikuttaa kokonaisarvioon.

      • Anonyymi

        Onko sinua kiusattu? Kiusaaminen on kyllä kurjaa. Tiedän siitä jotakin.


    • Anonyymi

      Uskon hänen tietävän, että pidän enemmän siitä, että minua pidetään älykkäänä kuin kauniina. Ja uskon sen myös olevan totta.

      • Anonyymi

        Pidätkö itseäsi älykkäämpänä kuin tämä mies?

        Lisäyksenä, en tiedä tuota, mitä sanoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö itseäsi älykkäämpänä kuin tämä mies?

        Lisäyksenä, en tiedä tuota, mitä sanoit.

        Et ole hän. Minulla ei ole tapana vertailla itseäni muihin, olen sen verran älykäs.


    • Anonyymi

      Uni se on siunaus ihmiselle

    • Anonyymi

      Ei kai älykkyys ole naiselle mitenkään arka asia. Nykyään tasa-arvoajattelu on iskostunut kansa syviin riveihin niin syvälle, ettei ihmisten arvoa eikä edes älykkyyttä mitata yksioikoisilla mittareilla. Nainen käyttäessä viehätysvoimaansa, kuinka moni uskoo hänen käyttävän siinä nokkeluuttaan ja älyään?

      • Anonyymi

        Se on varmaan joku valtionsalaisuus.


      • Anonyymi

        Ainakin itse koen naisen käyttävän silloin viehätysvoimaansa.

        Tietysti jotkut voivat hyötyä, miehetkin, syntymälahjaksi saamastaan ulkoisesta viehätysvoimasta. Se on oikotie, sitä paljon käyttävät miehet tai naiset käyttävät oikotietä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin itse koen naisen käyttävän silloin viehätysvoimaansa.

        Tietysti jotkut voivat hyötyä, miehetkin, syntymälahjaksi saamastaan ulkoisesta viehätysvoimasta. Se on oikotie, sitä paljon käyttävät miehet tai naiset käyttävät oikotietä.

        Eikä luontaisessa charmissa mitään pahaa siispä ole, sitä ihmiset käyttävät luultavasti jo alitajuisesti... sillä, ihmisiin vetoavat eri tavalla eri ihmiset, joilloin ihmiset saavat jo nuoresta asti vähän erilaista "palautetta" sen suhteen, millaisia he ovat ja miten heihin suhtaudutaan. Tämä taas vaikuttanee siihen, millainen persoonallisuus heille muodostuu.

        Joillekin ulkonäkö antaa vähän enemmän sellaista muiden ihmisten "curlingia", niin se vaan menee, jos tosiasiat myönnetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä luontaisessa charmissa mitään pahaa siispä ole, sitä ihmiset käyttävät luultavasti jo alitajuisesti... sillä, ihmisiin vetoavat eri tavalla eri ihmiset, joilloin ihmiset saavat jo nuoresta asti vähän erilaista "palautetta" sen suhteen, millaisia he ovat ja miten heihin suhtaudutaan. Tämä taas vaikuttanee siihen, millainen persoonallisuus heille muodostuu.

        Joillekin ulkonäkö antaa vähän enemmän sellaista muiden ihmisten "curlingia", niin se vaan menee, jos tosiasiat myönnetään.

        P.S. En kuitenkaan pidä ulkonäköedun käyttämistä älykkyytenä, pidän sitä ulkonäköedun käyttämisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin itse koen naisen käyttävän silloin viehätysvoimaansa.

        Tietysti jotkut voivat hyötyä, miehetkin, syntymälahjaksi saamastaan ulkoisesta viehätysvoimasta. Se on oikotie, sitä paljon käyttävät miehet tai naiset käyttävät oikotietä.

        Ei ole mielestäni hyväksyttävää.


    • Anonyymi

      Kuka sitten olet?

    • Anonyymi

      Kenelle kirjoitat?

    • Anonyymi

      Minä olen hänen mielestään tyhmä kuin saapas; siitä on mustaa valkoisella.

      • Anonyymi

        No niin on varmaan minustakin kirjoitettu. Että ois enemmän töitä => enemmän palkkaa.


    • Anonyymi

      Ihan kivasti, kieli poskessa kirjoitettu. Varmasti tuli hänelle hyvä mieli.

      • Anonyymi

        Tuli


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta!
      Kirjoitatko meidän asioista täällä?
      Tuossa on liian monta osumaa irl elämään.....
      Ihan oikeasti, ajattele nyt vähän;
      tätä kautta "hoidettuna" asiat sotkeutuvat entisestään.
      Rohkene sanomaan minulle tahtotilasi seuraavalla kerralla, kun nähdään.
      Sovittu?

    • Anonyymi

      Olet raivostuttava, kaikella rakkaudella. T: no juuri hän

    • Anonyymi

      Minä olen sitten varmaan vähän tyhmä, vaikken blondi kuitenkaan - mutta minusta tämä on kivasti kirjoitettu. Hän kertoo omalla tavallaan kiermuntaen, kun suoraan uskalla sanoa, että on ihastunut ja tahtoo lisää. Ei kaikkea pidä ottaa niin pilkun tarkasti. Hänen naisensa on luultavasti luonnonlapsi ja niitäkin tarvitaan. Onnea sinne!

      • Anonyymi

        Taas kompensoit huonoa itsetuntoasi ja vastaat itsellesi teennäisesti naisen tyhmyyttä korostaen sekä hyvin päälleliimatusti aloitustasi kehuskellen. Mitä tulee muuten tuohon ns luonnonlapsinäkökulmaan mitä ikinä sillä missäkin tapauksessa tarkoitetaan, niin eh jee kun on tilaa naisten erilaisuudelle kaikissa muodoissaan👍


    • Anonyymi

      Vähän kyllä kavahdan tuota tyhmänä pitämistä, vaikka typerästi sinua kohtaan lähestulkoon aina käyttäytynytkin. Noin muuten oikein kivasti kirjoitettu, ja olen ylpeä sinusta että myönnät vihdoinkin. ;D

      • Anonyymi

        Kenelle mahdat puhua


    • Minusta teksti on kivasti kirjoitettu, sillä sieltä löytyy rakkautta hauskasti muotoiltuna. Olisi typerää vertailla onko joku toinen viisaampi kuin toinen ja on olemassa paljon muutakin viisautta kuin kirjaviisaus. Jokainen ihminen on tavallaan uniikki ja erilainen mutta kuitenkin monessa asiassa ihan joukkomassaa.

      Toisten ihmisten ajatukset kulkee suoraa linjaa kuin junanraiteet ja toiset taas ajatuksiltaan ovat kuten minä - sellainen rönsyilevä mansikka. Joten ymmärrän aloituksen pointin oikein hyvin, kun ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun minultakin on kysytty "Mitä tarkoitat?" ja se onkin oikein hyvä juttu, että asia selviää ennen kuin nenä menee kippuraan.

      Yhteenvetona tämä aloitus sai hymyn kasvoille. 😊

    • Anonyymi

      Voihan sitä tyhmänä pitää, jos on itse huippuälykäs.

      • Anonyymi

        Koetko sinä olevasi?🤭


      • Anonyymi

        Se, että joku arvostelee joidenkin järjenjuoksua, ei tarkoita itsestäänselvyydellä, että hänen omaa järjenjuoksuaan yleisesti yläviistoon katsotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko sinä olevasi?🤭

        Ei, tarkoitin että todennäköisesti ap on huippuälykäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että joku arvostelee joidenkin järjenjuoksua, ei tarkoita itsestäänselvyydellä, että hänen omaa järjenjuoksuaan yleisesti yläviistoon katsotaan.

        Ei tietenkään tarkoita. Miksi sen pitäisi tarkoittaa sitä? Mikä yksioikoinen käsitys tuo on, että asia olisi niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että joku arvostelee joidenkin järjenjuoksua, ei tarkoita itsestäänselvyydellä, että hänen omaa järjenjuoksuaan yleisesti yläviistoon katsotaan.

        Kyllä pahimpia ovat ihmiset, jotka esittävät älyllisempiä kuin ovat. Minä en väitä ap:n olevan sellainen, vaan oikeasti älykäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pahimpia ovat ihmiset, jotka esittävät älyllisempiä kuin ovat. Minä en väitä ap:n olevan sellainen, vaan oikeasti älykäs.

        Oih, tämä ei nyt tehnyt oikeasti älykästä vaikutelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään tarkoita. Miksi sen pitäisi tarkoittaa sitä? Mikä yksioikoinen käsitys tuo on, että asia olisi niin?

        Silloin kun ihminen on ylimielinen, omahyväinen, korottaa itsensä arvostelemaan muita, hän tekee juuri tuon yksioikoisen, typerän vaikutelman itsestään.

        Tulee ihan mieleen palstan typerä, autistinen pohtia-miekkonen. Hän korotti itsensä, mutta itsekritiikki säteili olemattomuuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun ihminen on ylimielinen, omahyväinen, korottaa itsensä arvostelemaan muita, hän tekee juuri tuon yksioikoisen, typerän vaikutelman itsestään.

        Tulee ihan mieleen palstan typerä, autistinen pohtia-miekkonen. Hän korotti itsensä, mutta itsekritiikki säteili olemattomuuttaan.

        Siis, hänkin korotti itsensä. Kuten tämä aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih, tämä ei nyt tehnyt oikeasti älykästä vaikutelmaa.

        Ei ollut tarkoituskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, tarkoitin että todennäköisesti ap on huippuälykäs.

        Ja "todennäköisyys" perustuu mihin todarilaskelmaan? Sun omaan henkilökohtaiseen mössömututuntemukseen?


    • Anonyymi

      Olen yllättynyt miten monet naiset ovat ottaneet aloituksen positiivisesti, sillä aidosti kunnioitan kirjoituksen kohteena olevaa naista. Sitten on joukko niitä, jotka ovat ottaneet kilarit. Senkin ymmärrän, jos taustalla on kokemuksia arvostelemalla alistavista miehistä. Sanoisin, että tarinani naisella on kyllä hyvä tilannetaju ja tilannekomiikan taito, joka iskee minuun. Ja fiksu muuten yleisellä tasolla, esim. käytöksessä. Mutta joissakin asioissa mulla menee järki solmuun.

      Näin muuten tästä naisesta unta viime yönä, ja olin siitä unesta tyytyväinen.

      Mutta, jatketaan eteenpäin.

      • Anonyymi

        ????


      • Anonyymi

        Olet ihana ja kirjoitat kauniisti.


      • Anonyymi

        Noo täällä otetaan kilarit kaikesta. Musta tuo oli kiva kirjoitus.


    • Anonyymi

      Höpöhöpö. Rakastunut nainen yleensä vaan antaa miehen tuntea itsensä viisaammaksi.

      • Anonyymi

        Näkökulma tuokin. Mutta entäpä jos hän yrittää esiintyä nokkelana, mutta kompuroi koomisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkökulma tuokin. Mutta entäpä jos hän yrittää esiintyä nokkelana, mutta kompuroi koomisesti?

        Jotenkin tuntuu että jos mies oikeasti rakastunut niin tuskin näkee sitä pahalla tavalla koomisena. Lähinnä hellyyttävänä piirteenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu että jos mies oikeasti rakastunut niin tuskin näkee sitä pahalla tavalla koomisena. Lähinnä hellyyttävänä piirteenä.

        En näe sitä huonolla tavalla koomisena, vaan hyvällä tavalla huvittavana. Sen voin sanoa, että hän saa sydämeni kuplimaan naurua ja iloa. En itsekään tajua, mistä tuollainen kumpuaa. Jotain ihmeellistä hänessä täytyy olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe sitä huonolla tavalla koomisena, vaan hyvällä tavalla huvittavana. Sen voin sanoa, että hän saa sydämeni kuplimaan naurua ja iloa. En itsekään tajua, mistä tuollainen kumpuaa. Jotain ihmeellistä hänessä täytyy olla.

        En yritä olla nokkela.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe sitä huonolla tavalla koomisena, vaan hyvällä tavalla huvittavana. Sen voin sanoa, että hän saa sydämeni kuplimaan naurua ja iloa. En itsekään tajua, mistä tuollainen kumpuaa. Jotain ihmeellistä hänessä täytyy olla.

        Eikä mitään ihmeellistä ole. Kuitenkin pettyisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe sitä huonolla tavalla koomisena, vaan hyvällä tavalla huvittavana. Sen voin sanoa, että hän saa sydämeni kuplimaan naurua ja iloa. En itsekään tajua, mistä tuollainen kumpuaa. Jotain ihmeellistä hänessä täytyy olla.

        No mutta onhan toi aika ilkeää vihjailla tuommoista. Nolata toista. Jos todella tunnet noin niin mieti nyt mitä vihjailet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta onhan toi aika ilkeää vihjailla tuommoista. Nolata toista. Jos todella tunnet noin niin mieti nyt mitä vihjailet.

        Minulla ei ole tapana nolata ketään julkisesti tai toisten edessä. Pidän huvini itselläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole tapana nolata ketään julkisesti tai toisten edessä. Pidän huvini itselläni.

        Ei ole tapana. Mutta nyt sattui kuitenkin niin tyhmä tapaus että teit poikkeuksen etkä vaan yksinään ajattele tyhmäksi. Okei. It's awfully nice of you.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tapana. Mutta nyt sattui kuitenkin niin tyhmä tapaus että teit poikkeuksen etkä vaan yksinään ajattele tyhmäksi. Okei. It's awfully nice of you.

        Ketä tässä nolataan, ja oikein joukolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä tässä nolataan, ja oikein joukolla

        Tämähän on yleinen sivusto. Nolaat sitä ihmistä jota ajatelet. Ei meidän tarvitse tietää kuka se on. Mutta ajatuksena sehän riittää että sinä ajattelet niin. Koska jos tuntisit noin niinkuin väität et ikinä haluasi hänelle pahaa tai ilkeillä. Tuottaa pahaa mieltä.


    • Anonyymi

      ÄO:ni on mikä on,en voi sille mitään,riittää minulle....mies voi etsiä huippuälykkään naisen,jos haluaa :)

    • Anonyymi

      Olen pahoillani, jos olen arvostellut. Minulla ei ole varaa siihen, eikä se ole fiksua keneltäkään.

      • Anonyymi

        Et ole arvostellut, mieluummin vihjaillut.


    • Anonyymi

      Ajatteletko että hän olisi sinulle kelvollinen kevyeen ilon pitoon vai mitä tarkoitat seikkailulla?

      • Anonyymi

        Kevyt ilonpito hänen kanssaan. Puhuisin mieluummin rankasta ilonpidosta. Hyvä elämä on eräänlaista seikkailua, koskaan ei tiedä, mitä seuraava päivä tuo tullessaan.


    • Anonyymi

      Outo aloitus, halveksunta paistaa läpi. Taidat pelätä älykkäitä naisia? Tämä aloittajalle.

      • Anonyymi

        Löydätkö tästä koko ketjusta yhtään halventavaa sanaa hänestä?

        Jos ei nyt mennä ihan henkilökulttiin, niin hänen kohdallaan se on lähellä ainakin. Ehkä hänellä on heikkouksia, jotka eivät ole mieleeni, mutta ei sellaisia, joiden takia pitäisi halveksia. Heikkoudet tekevät hänestä inhimillisen ja lähestyttävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löydätkö tästä koko ketjusta yhtään halventavaa sanaa hänestä?

        Jos ei nyt mennä ihan henkilökulttiin, niin hänen kohdallaan se on lähellä ainakin. Ehkä hänellä on heikkouksia, jotka eivät ole mieleeni, mutta ei sellaisia, joiden takia pitäisi halveksia. Heikkoudet tekevät hänestä inhimillisen ja lähestyttävän.

        Minkälaista heikkouksista puhut


    • Anonyymi

      Miten se huono järjenjuoksu eli älyn puute ilmenee?

    • Anonyymi

      Kuka haluaa tylsimyksen, joka miettii juurta jaksain jokaisen siirtonsa (en minä ainakaan). Paljon mukavampaa on elää hetken aalloilla. Se on itsestäni kivaa, ja muistakin enimmäkseen mukavaa sivusta seurattavaa. Jokainen päivä on erilainen päivä siten, koska siitä vain muodostuu aina omansa. Kyllä tiedän, että voisin asettaa tavoitteen ja edetä järjestelmällisesti sitä kohti, mutta kun se on vaan niin tavallista, oletettavaa ja kuolettavan tylsää.

      • Anonyymi

        Koskaan ei tiedä, mitä seuraava päivä tuo tullessaan. Siitä tykkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan ei tiedä, mitä seuraava päivä tuo tullessaan. Siitä tykkään.

        No totta puhuen, luulen, että sellainen seesteisyys täydentäisi minua. Tykkään, että hän on juuri sellainen kuin on, järkevä :) Tykkään myös siitä loogisuudesta, mikä hänessä on. Häntä ajatellessa mulla on vain rauhallinen, hyvä olo.
        Yritin vain löytää jotain hyvää oman kaltaisesta ajattelusta ja toiminnasta. On joskus vähän raskastakin tuntea syvästi kaikki tunteet. Ikävä on esimerkiksi ajoittain todella raastavaa. Se tuntuu niin syvällä sydämessä, että on vaikea pukea sanoiksi. Siihen menee niin mukaan silloin.


      • Anonyymi

        No jopas provosoi. Ihme älykkyyskilpailua, suorittamista ja stressaamista nykyään. aina ei ole parhaimmillaan, aina ei jaksa keskittyä. Tunnemylläkässä voi olla erityisiä haasteita. Sairaudet vaikuttaa ja suoriutuminen on niin tilanneriippuvaista muutenkin. Sitä paitsi älykkyyttä on monenlaista. Oman typeryytensä voi jopa hyväksyä. Älkää siis ottako jostain netin provokirjoituksesta itseenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totta puhuen, luulen, että sellainen seesteisyys täydentäisi minua. Tykkään, että hän on juuri sellainen kuin on, järkevä :) Tykkään myös siitä loogisuudesta, mikä hänessä on. Häntä ajatellessa mulla on vain rauhallinen, hyvä olo.
        Yritin vain löytää jotain hyvää oman kaltaisesta ajattelusta ja toiminnasta. On joskus vähän raskastakin tuntea syvästi kaikki tunteet. Ikävä on esimerkiksi ajoittain todella raastavaa. Se tuntuu niin syvällä sydämessä, että on vaikea pukea sanoiksi. Siihen menee niin mukaan silloin.

        Raastava ikävä. Tiedän tunteen. Koska kerrot hänelle itselleen vai oletko kertonut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raastava ikävä. Tiedän tunteen. Koska kerrot hänelle itselleen vai oletko kertonut?

        Tähän on vaikea vastata, tietäisit varmaan jos olisit mies ajatuksissani. Sanoiksi pukeminenkin tuntuu vähän hankalalta tai hassulta tässä tapauksessa.
        Kiitos kuitenkin mielenkiinnosta ja myötäelämisestä, se lämmitti sydäntäni.


    • Anonyymi

      Hauska ja hyvännäköinen mutta tyhmä? Sopiva kevyeen ilonpitoon. Kertoo sinusta ap paljon.

    • Anonyymi

      Minö en ymmärrä mistään mitään🎈

    • Anonyymi

      Onks tää nyt korni? Sopiiko tilanteeseesi Helismaa/Rautavaara:
      "Katselivat toisiansa, menninkäinen rinnassansa, Tunsi kummaa leiskuntaa.
      Sanoi:"Poltat silmiäni,mut en ole eläissäni
      Nähnyt mitään yhtä ihanaa!"

      • Anonyymi

        Sopii tilanteeseen


    • Anonyymi

      En pidä tuosta aloituksesta. Tulee mieleen olet tyhmä mutta silti hauska. Nauran sinulle mielessäni. En halua omia tuota. Onko sinulla jotain aloittaja vielä sanottavaa? Olen loukkaantunut.

    • Anonyymi

      Klassinen, ylistämällä alistettu. 🥱

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe