Ihmiset ovat niin ilkeitä

Anonyymi-ap

En tahdo seurustella ilkeän kanssa vaan kiltin.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiltit ihmiset best. En itsekään tulisi ilkeän kanssa toimeen, kun olisi sitten vaan paha mieli.

      • Anonyymi

        En minäkään. Silloin kun olin mukana niillä "rikollisilla teillä", niin en edes oikein ymmärtänyt mistä oli kyse enkä ajtellut että ne teothan oli jotain vastaan. Kerran olin mukana, kun eräs "porukasta" keskustassa jotenkin ovelasti puhuttamalla tyhjensi jonkun miehen taskut ja niillä rahoilla koko porukka ajoi leveästi Hankoon. :-( Olen jälkeenpäin vain ihmetellyt, että olen yleensäkin selviytynyt niin vähällä ja minusta on tullut kaiken jälkeen kunniallinen kansalainen! Joskus etenkin työtehtävissä tulee mieleen että jos joudun vastakkain jonkun vanhan kaverin kanssa asetelmassa työntekijä/asiakas, mutta toistaiseksi näitä tilanteita ei onneksi ole tullut.
        Toisaalta luulen joku vuosi sitten nähneeni teiniaikojen tuttuni huonossa hapessa Tokoinrannassa ja se riipaisi äärimmäisen syvältä. :-(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään. Silloin kun olin mukana niillä "rikollisilla teillä", niin en edes oikein ymmärtänyt mistä oli kyse enkä ajtellut että ne teothan oli jotain vastaan. Kerran olin mukana, kun eräs "porukasta" keskustassa jotenkin ovelasti puhuttamalla tyhjensi jonkun miehen taskut ja niillä rahoilla koko porukka ajoi leveästi Hankoon. :-( Olen jälkeenpäin vain ihmetellyt, että olen yleensäkin selviytynyt niin vähällä ja minusta on tullut kaiken jälkeen kunniallinen kansalainen! Joskus etenkin työtehtävissä tulee mieleen että jos joudun vastakkain jonkun vanhan kaverin kanssa asetelmassa työntekijä/asiakas, mutta toistaiseksi näitä tilanteita ei onneksi ole tullut.
        Toisaalta luulen joku vuosi sitten nähneeni teiniaikojen tuttuni huonossa hapessa Tokoinrannassa ja se riipaisi äärimmäisen syvältä. :-(

        Siis oikeen taksilla tosiaan huristeltiin tuo matka eli mistään pikkurahasta ei tainnut olla kyse kun tämä mieshenkilö sai otettua toiselta rahat eikä toinen edes huomannut. Vieläkin muistan tilanteen Kaisaniemen bussipysäkin edessä. Edelleenkin tämä vaivaa minua ja ajatus siitä, että kun tämä humalassa ollut mies on huomannut rahojensa kadonneen. :((


    • Sama täällä.

    • Anonyymi

      En halua olla enää kenenkään kanssa.

    • Anonyymi

      En tahdo olla tekemissä kenenkään kanssa kuka on täällä ollut ja se on fakta.

      • Anonyymi

        Olethan sinä itsekin täällä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan sinä itsekin täällä...

        Et tunne.


    • Anonyymi

      Hetken ihanuus

    • Anonyymi

      Minäkin haluan vain yhden kiltin vaimon, mutta olen liian ujo.

    • Anonyymi

      Kiltit ovat tylsiä
      Linna kundi paras

    • Anonyymi

      En minäkään, enkä erityisesti varkaiden tai tämmöisten ihmisten puolustajien kanssa. Ei minun puolesta tarvitse kostaa, mutta jos näitä joukkohakkaajia millään tavoin puolustaa, ei kanssani ole elämää. Ei tarvitse hakata takaisin mutta jos vielä avustaa, auttaa heitä ja hiljaisesti hyväksyy, niin rakkaaksi ei ole sijaa. Olkoot testi, lähestyä voit vasta kun olet aidosti puolellani. Muutoin tiemme erkananisi riitaisesti muutenkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe