Joku voitti 15 miljoonaa lotossa

Anonyymi-ap

Kyllä se pian paljastuu. Pihaan tulee tuliterä mersu ja vaimolle uusi minkkiturkki.

64

1641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oldfox selvittää jo kuka voitti ja sen jälkeen alkaa muut selvitykset onko henkilö puhtoinen.

    • Anonyymi

      Onnittelut voittajalle 👍

      • Anonyymi

        Paljon onnea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon onnea.

        Ja paskat.


    • Anonyymi

      Eipä ole tarkoitus itelle Mersua eikä ex-vaimolle turkkia ostaa, pyörällä vinkerrän jatkossakkii ihan niin kun tähänkii asti.

    • Anonyymi

      Saattaa käydä kylämme liian pieneksi tuollaisen voiton jälkeen.

    • Anonyymi

      Manu oli voittanut .

    • Anonyymi

      Onneksi olkoon voittajalle, 15,8 miljoonaa euroa. Miten sen parhaiten sijottasi?

    • Anonyymi

      Kyllä piha on voittajalla aivan toisaalla jatkossa, kuin Siilinjärvellä

    • Anonyymi

      Kannattaa muuttaa ameriikkaan ei tarvitse sohjossa tarpoa lainkaan

    • Anonyymi

      Kukaan ei ole ansainnut noin isoa rahasummaa. Ei kukaan.

      Takavarikoitava valtiolle välittömästi.

      • Anonyymi

        No ei todella valtiolle.


    • Anonyymi

      Hei sinä ,joka voitit sen 15 miljoonaa.Autatko minua minun asiat menee oikeuteen ja tarvitsen Suomen parhaan asianajajan.Olisiko sinulla sydäntä auttaa.Ei kenellekään voi tehdä noin ,kun minulla tehty.Siksi pyydän apua netti kiusatulla nyt ihan oma Facebook profiili ei kiusaajan Voisitko ottaa yhteyttä olen ihan hiljaa ,kuka voitti.Olen ollut sijoitus puoli töissä.Annan sinulle kaiken tiedon mitä tiedän.Tehdäänkö diili.Haluan ainoastaan apua ja haluan sinulle kaikkea hyvää.Haluan ettei sinua huijata sijoittamaan väärin.Kerron en tykkää vääryydestä.Minun apu tarpeen sinulle.Autan sinua.Myista olen vaiti kuka voitti.Olen luottamuksen arvoinen.Kiitos paljon jos olisit minun arki enkeli.

    • Anonyymi

      Eiköhän se vaimo mene vaihtoon ja nuorempi tilalle

      • Anonyymi

        Onko jossain kerrottu, että voittaja on mies?


    • Anonyymi

      'Sattumaahan' se ilmiselvästi on ja todella röyhkeää markkinointia valita yksi pikku kylä jonne jättipotit 'sattumalta' keskittyvät.
      Pitäisi tuon pelilafkan toiminnan laillisuus selvittää ja pistää johtoporras ja peliohjelmoinnit vaihtoon.
      Ihmisillä pitäisi olla tasapuolinen mahdollisuus voittaa asuinpaikasta ja pelihistoriasta riippumatta mutta näin ei tänä päivänä ole.

    • Anonyymi

      Kuka mahtaa olla tuo onneton, joka ei hommia kuitenkaan lopeta?😼😼

    • Anonyymi

      Viititkö vipata satasen.

    • Anonyymi

      Kannattaa työpaikoilla seurailla kuka ei tule huomenna töihin.

      • Anonyymi

        Taitaa olla ärrän vakio kävijä eläkeläinen työtön tai joku muu sielä usein aikaa viettävä.


    • Anonyymi

      voittaja on kopteritero ja nyt alkaa sikulla juhlat, tervetuloa huomenna fontiksen höyrysaunaan kun löylyä lasketaan sampanjalla

      • Anonyymi

        Onhan se varmaan aikuisella ihmisellekin monessa tilassa lohdullista, että voi vedota mielikuvitusystävään, kun jotain odottamatonta tapahtuu. Mutta mielikuvitusystäväsikään eivät voi mitään veikkauspelejä valitettavasti pelata, ne ovat vain oman mielesi tuotetta ...


    • Anonyymi

      Paljon parempi että voitto mini yhdelle henkilölle. Perustelut: Menee
      kuitenkin sekasin eikä siellä ole enää hoitolaitosta. Mikäli voitto
      olisi jakaantunut esim. neljään osaan, he kaikki olisivat hoidon
      tarpeessa. Parempi kun selvittiin yhdellä.

    • Anonyymi

      Siilinjärvellä on siunausta, siellä on tehty jotain oikein!

      • Anonyymi

        Onko Veikkaus sitten nykyisin ottanut uskonnon aseman, jos kerran sen onnenpelit on siunattua?? Tai tottakai : rahaahan sitä täällä on jo pitkään palvottu, että sikäli kyllä ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Veikkaus sitten nykyisin ottanut uskonnon aseman, jos kerran sen onnenpelit on siunattua?? Tai tottakai : rahaahan sitä täällä on jo pitkään palvottu, että sikäli kyllä ...

        Heh, rupesiko "ei-uskovaa" ahdistamaan kun tuli siunaus puheeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, rupesiko "ei-uskovaa" ahdistamaan kun tuli siunaus puheeksi.

        Hehhehhee : että onko Veikkaus sitten siunauspeliä, eikä onnenpeliä? Että siunattua on kun yksi voittaa, ja arvelet että "siellä jossain" tiedetään, että juuri hän on sen teoillaan ja ajatuksillaan ansainnut, mutta muut vähintään yhtä hurskaasti eläneet eivät ole?

        Ok, ymmärrään logiikkasi, mutta tuolla tavalla ei veikkauksen pelejä ainakaan tarvitse vielä ajatella kirkkoon siirrettäväksi. Nimittäin jos se kuka siunattu on, onkin tuolla tavalla valikoitua "sieltä ylhäältä" tms. ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Veikkaus sitten nykyisin ottanut uskonnon aseman, jos kerran sen onnenpelit on siunattua?? Tai tottakai : rahaahan sitä täällä on jo pitkään palvottu, että sikäli kyllä ...

        Kyllä lottoaminen vastaa nykyään kirkollisveroa paremmin kuin kirkollisvero itse. Ennen kun ihmiset uskoivat Jumalaan, he rukoilivat ihmettä parentamaan elämänsä suuntaa ja tunkivat rahhaa kolehtiin. Nykyään kun ihmiset uskovat rahan mahtiin, he maksavat kirkollisveronsa pelaamalla lottoa, koska vain pelaamalla voi voittaa.


    • Anonyymi

      Ihminen valehtelee keskimäärin 12 kertaa vuorokaudessa.
      Sellaisia pieniä valkoisia valheita eniten.
      Esimerkiksi nämä onnittelujen esittäjät voittajalle. Siis miksi
      lottovoitto Ei tullut minulle itselle eikä sille toiselle mistä
      Minä itse en hyödy millään tavoin.

      • Anonyymi

        Onhan tuo summa yhelle s.....tanan iso olisi mennyt useamalle. Jospa ees meni sitä tarvitsevalle eikä ennestään jo rikkaalle.


    • Anonyymi

      Itse jo lähes 30 vuotta veikanneena, ja en juuri koskaan mitään isompia summia voittaneena, en silti tunne ainakaan mitään kateutta, että nyt joku on taas voittanut ison summan rahaa. Mutta silti en onnittele kyseistä tuntematonta voittajaa, koska miksi tekisin niin? Mitä hyötyä sen tekemisestä on? Summa on yhdelle henkilölle aivan liian iso.

      Sitäpaitsi suurin osa pelaajista ja veikkaajista häviää, kuin voittaa. Ja joukossa on paljon yksinhuoltajia, eläkeläisiä, matalapalkka-alalla olevia, tai todella köyhyydessä olevia. Joista joku muukin olisi varmasti ansainnut saada tililleen lisää rahaa. Moni kituuttaa tälläkin hetkellä toimeentulorajan alapuolella. Mm. elintarvikkeiden ja sähkön hinnat nousevat koko ajan. Ja aika moni tulee päätymään itsemurhaan. Niin muuten varmaan minäkin.

      Se, että yksi voittaa noin ison summan rahaa ei ole moraalisesti ja eettisesti oikein.

      Tätä mieltä minä nyt vain olen.

      • Anonyymi

        samaa mieltä olen minäkin.


      • Anonyymi

        Verrataan nyt vaikka siihen, että eräs investointipankkiiri osti vajaa pari kuukautta sitten erään metsäyhtiön osakkeita 17.6miljoonalla yhdella kertaa. Kaikki on suhteellista ...


      • Anonyymi

        Edelliseen vielä lisäten: Voittaja ja hänen lähipiirinsä on tietenkin onnellisia. Eihän se tietenkään ole itse voittajan syy ja vika, että jättipotti ja voitto osuu hänen kohdalleen ja löytyy hänen pelitositteestaan. Vastuu asiasta on Veikkauksella. Jos jokaisessa pelissä olisi niitä 100 000- 200 000 voittoja ja mahdollisuus voittaa niissä olisi enemmän ja päävoiton osuus vähenisi, niin se olisi kaikkien pelaajien osalta reilumpaa.

        Moni tyytyisi varmasti pienempiinkin voittoihin. Puoletkin tuosta nyt jaossa olleesta voittosummasta olisi monelle kelvannut ja tehnyt hyvin tyytyväiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verrataan nyt vaikka siihen, että eräs investointipankkiiri osti vajaa pari kuukautta sitten erään metsäyhtiön osakkeita 17.6miljoonalla yhdella kertaa. Kaikki on suhteellista ...

        Suhteellista, vai jotakin ihan muuta. Vertauksesi ontuu hieman. Kyse on enemmänkin kohtuullisuudesta. Mikä on aina hyvä, aiheellinen ja pohdinnan arvoinen kysymys. Kyse ei ole sijoittamisesta, vaan rikastumisesta esim. peleissä. Sijoittaminen ja voittaminen peleissä ovat kaksi eri asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhteellista, vai jotakin ihan muuta. Vertauksesi ontuu hieman. Kyse on enemmänkin kohtuullisuudesta. Mikä on aina hyvä, aiheellinen ja pohdinnan arvoinen kysymys. Kyse ei ole sijoittamisesta, vaan rikastumisesta esim. peleissä. Sijoittaminen ja voittaminen peleissä ovat kaksi eri asiaa.

        Kumpiko siis on/ei ole kohtuullista tai suhteellista, se että joku voittaa 15.8milj.€:ta vai että joillekin pankkiirille se on kertalaaki sijoittamisessa. Vertaus oli/on siis siinä, että joillekin tuo 15.8.milj.€:ta on arkipäiväinen pikkuraha. Useimmille päinvstoin ...

        Eli voisi esittää jatkokysymyksen: Milloin raha on todella ansaittua? Joidenkin mielestä sijoittaminen on "työtä", mutta toisaalta aika harvalla on varaa laittaa 17.6milj.€:ta kerralla osakkeisiin, kun sisäpiiristä tulee tietoa, milloin ostaa kannattaa.
        Kuitenkin veikkausvoittoon on se yhtä suuri epätodennäköisyys jokaisella, ja lottorivi on nykyjään kai 1€, plussan kanssa 1.5€ ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelliseen vielä lisäten: Voittaja ja hänen lähipiirinsä on tietenkin onnellisia. Eihän se tietenkään ole itse voittajan syy ja vika, että jättipotti ja voitto osuu hänen kohdalleen ja löytyy hänen pelitositteestaan. Vastuu asiasta on Veikkauksella. Jos jokaisessa pelissä olisi niitä 100 000- 200 000 voittoja ja mahdollisuus voittaa niissä olisi enemmän ja päävoiton osuus vähenisi, niin se olisi kaikkien pelaajien osalta reilumpaa.

        Moni tyytyisi varmasti pienempiinkin voittoihin. Puoletkin tuosta nyt jaossa olleesta voittosummasta olisi monelle kelvannut ja tehnyt hyvin tyytyväiseksi.

        Tässä on vaan yksi ongelma : Pitäisi nimittäin keksiä uusi pelijärjestelmä, jossa kerralla tulisi useampia voittoja, että niitä 100 000 - 200 000 €:n voittoja olisi riittävästi, jos kokonaisvoittosummat olisi edelleen samoja.

        Periaatteessa varmasti kiva juttu, että useampi saisi voittaa kohtuullisen summan. Mutta todennäköisyyslaskelma voisi myöskin hujahtaa paljon parinsadantuhannen allekin, riippuen miten paljon pelaajamääriin vaikuttaisi se, että voittosumma tippuisi. Tai se voisi johtaa myös siihen, että pelaajia ei enää riittäisi suhteessa voitonmaksuun, jos esim.pelijärjestelmää ei enää pidettäisi kiinnostavana, ja suurvoitotkin jäisi uupumaan.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Todennäköisyys

        Veikkauspelit perustuvat kuitenkin aina todennäköisyyslaskentaan, ja pelin täytyy olla kannattavaa veikkausjärjestäjälle itselleen. Koeta siis vaikka huviksi ja ajankuluksesi keksiä sellainen uusi peli, jossa tipahtelisi yksittäisten isompien voittajen sijasta useita sadan tonnin voittoja. Voit sen keksiessäsi, vaikka ehdottaa peliäsi Veikkaukselle ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on vaan yksi ongelma : Pitäisi nimittäin keksiä uusi pelijärjestelmä, jossa kerralla tulisi useampia voittoja, että niitä 100 000 - 200 000 €:n voittoja olisi riittävästi, jos kokonaisvoittosummat olisi edelleen samoja.

        Periaatteessa varmasti kiva juttu, että useampi saisi voittaa kohtuullisen summan. Mutta todennäköisyyslaskelma voisi myöskin hujahtaa paljon parinsadantuhannen allekin, riippuen miten paljon pelaajamääriin vaikuttaisi se, että voittosumma tippuisi. Tai se voisi johtaa myös siihen, että pelaajia ei enää riittäisi suhteessa voitonmaksuun, jos esim.pelijärjestelmää ei enää pidettäisi kiinnostavana, ja suurvoitotkin jäisi uupumaan.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Todennäköisyys

        Veikkauspelit perustuvat kuitenkin aina todennäköisyyslaskentaan, ja pelin täytyy olla kannattavaa veikkausjärjestäjälle itselleen. Koeta siis vaikka huviksi ja ajankuluksesi keksiä sellainen uusi peli, jossa tipahtelisi yksittäisten isompien voittajen sijasta useita sadan tonnin voittoja. Voit sen keksiessäsi, vaikka ehdottaa peliäsi Veikkaukselle ...

        Ystävällisesti vastaten: Kyllä minä tiedän sen, että pienempien voittoluokkien järjestäminen edellyttäisi uuden pelijärjestelmän luomista. Ja jos ihmisellä on riittävästi älyä, niin kyllä sekin on mahdollista suunnitella ja toteuttaa. Se edellyttäisi toki päävoiton määrän pienentämistä. Ja toki se vaikuttaisi siihen, että ihmiset eivät välttämättä enää niin paljon pelaisi. Nykyisellään oleva systeemi on enemmän epä, kuin oikeasti reilu. Koska päävoiton osuus on suhteessa ja sen jälkeen voittoluokituksesa tulevien voittosummien määrän erotus on epäsuhtaisesti liian suuri. Seuraavista oikein osuneista riveistä voittaja saa huomattavasti vähemmän, jopa suhteessa liian vähän. Mutta reilumpaa olisi tasata jaossa olevat voitot vähän pienemmiksi. Eli pudottaa hieman sitä päävoiton summaa, asettaa sille ja sen potin kasvamiselle jokin tietty katto ja nostoraja. Vaikka se kummalliselta, eikä niin houkuttelevalta kuulostaisikaan.

        Veikkaus ainakin voittaa aina. Onhan siitä peliyhtiön nimestä väännetty nimi myös hauskempaan muotoon Viekkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävällisesti vastaten: Kyllä minä tiedän sen, että pienempien voittoluokkien järjestäminen edellyttäisi uuden pelijärjestelmän luomista. Ja jos ihmisellä on riittävästi älyä, niin kyllä sekin on mahdollista suunnitella ja toteuttaa. Se edellyttäisi toki päävoiton määrän pienentämistä. Ja toki se vaikuttaisi siihen, että ihmiset eivät välttämättä enää niin paljon pelaisi. Nykyisellään oleva systeemi on enemmän epä, kuin oikeasti reilu. Koska päävoiton osuus on suhteessa ja sen jälkeen voittoluokituksesa tulevien voittosummien määrän erotus on epäsuhtaisesti liian suuri. Seuraavista oikein osuneista riveistä voittaja saa huomattavasti vähemmän, jopa suhteessa liian vähän. Mutta reilumpaa olisi tasata jaossa olevat voitot vähän pienemmiksi. Eli pudottaa hieman sitä päävoiton summaa, asettaa sille ja sen potin kasvamiselle jokin tietty katto ja nostoraja. Vaikka se kummalliselta, eikä niin houkuttelevalta kuulostaisikaan.

        Veikkaus ainakin voittaa aina. Onhan siitä peliyhtiön nimestä väännetty nimi myös hauskempaan muotoon Viekkaus.

        Kiitos ystävällisyydestä, ja (toiv.kaiketi) sillä linjallala pysytään :

        A.Jos voitot pienenee, niin oelaajat vähenee?
        B.Jatkoa A:sta : jos/kun pelaajat vähenee, niin pottia on pakko pienentää
        C.Jos "potti" halutaan pitää suurena, niin sitä ei voida pitää jatkuvasti suurena, mikäli ei haluta "potin pienenevän" ja pejaajien määrän siitä pelatusta osuudesta riippuvan ..
        D.Sikäli on pelaajamäärän ja potin oltava "yhtiölle" kannattavaa suhteessa, että isoista kin poteista jää jotain, että peliä voidaan jatkaa vielä ...
        E.Jos "määrät" ei toimi, eli 1.pelaajia on liian vähän 2.suhde oikeisiin numeroihin on laskettu väätin 3.Voittojen määrät eivät täsmää suhteessa pelimäärään 4.Suurin voitto on saatavissa liian helposti, tai liian vaikeasti, 5.Voittojen suhde ei muuten toimi pelijärjestelmän ylläpitjälle kannattavasti ... Viekkaus on todella hyvä"muuttos", ja sitä muistan käyttäneene ainakin kerran ennen, kuin eräässä paikassa "jysähti" aika iso voitto (itsella 0 siitäkin ... ) ... ;)


    • Anonyymi

      Kateus voittaa taas .

      • Anonyymi

        Mitäpä muuta näin pienessä kylässä.


      • Anonyymi

        Minä en ainakaan ole yhtään kateellinen. Mutta se, että olenko onnellinen toisen puolesta jne., enpä tiedä. Miksi pitäisi olla? Jos itsellä, tai omalla kohdalla kaikki on per*eestä ja mennyt omassa elämässä päin mäntyä.


    • Anonyymi

      Jos voittaisin 15 milliä tuhoaisin heti kaiken eteen osuvan.

      Kyllä tuolla summalla hetken bilettää

      • Anonyymi

        Aloita tuhoaminen itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloita tuhoaminen itsestäsi.

        Jätä tuhoaminen sellaisille, jotka sen parhaiten taitavat. Siis Venäjälle.


    • Anonyymi

      Kyllä käy tämä kylä liian pieneksi tuollaisen rahakasan kanssa. Kateellisia riittää.

      • Anonyymi

        Mitä se haittaa. Antaa kateellisten kadehtia.


    • Anonyymi

      Elämä on epäreilua. Toinen saa meteoriitin päähänsä lenkkeillessään ja kuolee ja toinen 15 miljoonaa täytettyään paperilapun. Molemmat yhtä onnekkaita.

    • Anonyymi

      Hei sinä lottovoittaja!

      Lainaatko minulle lyhyeksi aikaa 5 000 000 €. Kun saan lainaamasi rahat tililleni, maksan ne takaisin kuukauden kuluttua korkojen kera.
      Minulle on tulossa 20 000 000 € perintö ugandalaiselta prinssiltä.
      Perinnön vastaanottamiskuluihin menee tuo viis miljoonaa.
      Nähdään Vuorelan Essolla ja tehdään diili.
      110% luottamuksella!

      • Anonyymi

        Yrittänyttä ei kai koskaan laitettaisi. Vaikka se ei onnistuisikaan.😜Aika moni varmasti yrittää vastaavanlaisesti hivuttautua voittajan läheisyyteen rahanvippaamis ja muissa hyötymistarkoituksissa, teeskennellen olevansa ns. "hyvää kaveria".

        Yllä oleva viestisi on kuitenkin tehty hyvällä huumorilla. Hyvä juttu. Itse en enää jaksa vitsailla, enkä laskea sitä.


      • Anonyymi

        Hei sinä lottovoittaja!

        Viitsitkö antaa mulle miljoonan. Jäähän sulle edelleen 14000000 e. Rahat käyttäisin järkevästi kuntamme hyväski. Ryyppäisin kaikki rahat ja itselleni ei jäisi euroakaan, mutta kunta ja valtio saa kyllä hyvät rahat alkoholiveron muodossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sinä lottovoittaja!

        Viitsitkö antaa mulle miljoonan. Jäähän sulle edelleen 14000000 e. Rahat käyttäisin järkevästi kuntamme hyväski. Ryyppäisin kaikki rahat ja itselleni ei jäisi euroakaan, mutta kunta ja valtio saa kyllä hyvät rahat alkoholiveron muodossa.

        Jees : ja kun nk.kolmen vartin pullon ryyppää nimensä mukaisesti 45 minuutissa, niin voit siitä laskea, että missä ajassa sinäkin kehvelsoni ne rahat olet juonut ... :)


    • Anonyymi

      Pöljällä ollaan.

    • Anonyymi

      Jos joku tulee siitä onnelliseksi, kun joku voittaa lotossa jättipotin, ja onnittelee vilpittömästi voittajaa, niin ihan miten vaan. Itseäni kyseinen tieto ja siitä uutisoiminen ja sillä hehkuttaminen eivät tee yhtään sen onnellisemmaksi, tai muuta vastaavaa. Miksi se pitäisi tehdä iloiseksi?

      Etenkään, jos oma elämä on päin prinkkalaa, on menettänyt kaiken ja ei ole itse voittanut mitään suurempia summia.

    • Anonyymi

      Se, että joku voittaa, ja itse häviää liian usein peleissa, enemmän masentaa, kuin tekee iloiseksi.

      Itse sen lähes 25 vuotta veikanneena, ja kaiken elämässä hävinneenä, ei nämä uutiset nyt niin kovin paljon ilahduta.

      Itse lähden lopullisesti pois ensi viikon kuluessa. Koska ei ole mitään syitä jäädäkään.

      Heippa ja hyvästi!

    • Anonyymi

      Voittanut mieshenkilö on ilmoittautunut veikkaukselle. Ja kuten veikkauksen uutisoinnista tulee esille on kyse siilinjärveläisestä, perheellisestä mieshenkilöstä (eli ei ole jutun mukaan esim."ohikulkija") :

      https://www.veikkaus.fi/fi/yritys#!/article/voittajien-haastattelut/2022/09-syyskuu/22_siilinjarven-ennatysvoittaja

      • Anonyymi

        Tuleppa huomenna juttelemaan siilin torille klo.20. Minut tunnistat punaisesta piposta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleppa huomenna juttelemaan siilin torille klo.20. Minut tunnistat punaisesta piposta.

        Hehhee, kuka nyt köyhien kanssa juttelisi, ja punaisella tarkoitat varmaan pikemminkin nenääsi :) ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehhee, kuka nyt köyhien kanssa juttelisi, ja punaisella tarkoitat varmaan pikemminkin nenääsi :) ...

        Tule tule niin tarjoan sinulle etelän matkan privatisti.


    • Anonyymi

      Hmph, jo on taas jutun aihe täällä. Lotto on ihan turha peli. Menettää vaan rahansa. En itse lotta ja säästän nekin rahat.

    • Anonyymi

      Enska voitti yaralla 1 000 000 000 eur tosin män yli 40 vuotta työtä

      • Anonyymi

        Kohta huitasen.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe