Mites vanhusten lemmikit?

Anonyymi-ap

Hoitajat laittavat kotihoidon lakkoon ja vanhukset jätetään heitteille.
Sen myötä myös vanhusten lemmikit jäävät hoitamatta, koska henkilön lääkitys pettää ja sekavuus valtaa mielen.

Taloyhtiöissä pitäisi nyt lisääntyä naapuriseuranta, että jos jonkun vanhuksen oventakaa kuluu vaikka kissan epätoivoista naukumista ja ovenkarmin toivotonta raapimista.
Silloin ilmoitettaisiin asiasta eteenpäin, että molemmat, vanhus ja lemmikki pelastetaan.

7

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä on monenlaista kosketuspintaa kun lakkoilu ei ole hallinnassa ja ulottuu yhteiskunnan hauraimpiin.
      Nämäkin vanhukset aikoinaan rakentaneet yhteiskuntaa ja mahdollistanut nuorten kouluttamisen.

      Nyt tarvitsevat itse apua ja se heille kuuluu.

    • Anonyymi

      Kyllä vanhukset pitäähoitaa vaikka kuinka laiskoittaisi ja lakkoiltas.
      Vielä avuttomat lemmikit joutuu kärsiin kun ollaan sydämettömiä ikäihmisten hoivassa.

    • Kun lemmikki kisu viedään kissahoitolaan, niin eikä sinne voida tehdä vähän isompaa häkkiä sitä vanhusta varten? Sillähän se hoituisi helposti. Vai miten?

      • Anonyymi

        Vai pitäisikö sellaiseenhäkkiin laittaa yhdessä Tehyn Rytkönen ja KT Jalonen, että saataisiin neuvottelutulos valmiiksi.
        Sitten valtiokin antaisi lisärahoituksen kun tiedetään, että miten rahoitetaan ja keille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai pitäisikö sellaiseenhäkkiin laittaa yhdessä Tehyn Rytkönen ja KT Jalonen, että saataisiin neuvottelutulos valmiiksi.
        Sitten valtiokin antaisi lisärahoituksen kun tiedetään, että miten rahoitetaan ja keille.

        Ei ehkä ihan huonokaan ratkaisu!


    • Anonyymi

      Mustin ja Mirrin mainoksessa kerrottiin tuotteiden sisältävän laadukasta lihaa.
      Kyseisten tuotteiden kuluttamista ei paheksuta, huolimatta että isonkoiran hiilijalanjälki on sama kuin katumaasturin. Irtokissojen aiheuttamista haitoista ympäristölle ei kritisoida vaikka uloste sisältää toxmoplasmaloisen ja saastuttaa maaperän ellei sitä välittömästi poisteta. Ihmiskehossa loinen pesiytyy aivoihin aiheuttaen erilaisia häiriötiloja käytöksessä. Eviran ohjeistuksessa mainitaan ettei kissoja saa päästää esm. lapsille varatuille leikkipaikoille, mutta irtokissojen omistajat vähät välittää, eikä päättäjät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe