Petra Hämäläinen on ihan nätti

Anonyymi-ap

mutta 192 cm pituus on naiselle vähän liikaa samoin kuin 74 kg paino. Olisi kannattanut alkaa pelaamaan korista.

150

12111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on miehenä paino kohdallaan, 117 kg, tosin se kyllä edellyttäisi 220 cm pituutta.

      • Anonyymi

        Sinun pitää vaan tehdä puujalat, joilla jatkat pituutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitää vaan tehdä puujalat, joilla jatkat pituutta.

        Tai asennuttaa polviin korotus holkit Tallinnassa.


      • Anonyymi

        Minulla raavaalla miehellä sama 192 pituus, paino 112 kg, suht vatsaton, raamikas.


    • Anonyymi

      Ennen piti olla 174 cm ja 54 kg niin oli missin ja mallin mitoissa.

      • Anonyymi

        Minä olen 164 cm pitkä ja painan 44kg, kaikki kaverit valittaa että olen liian laiha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 164 cm pitkä ja painan 44kg, kaikki kaverit valittaa että olen liian laiha.

        Niin oletkin. Olutkuurille ja läskisoosia ja makkaraa sinne naamariin. Liikunnan tilalle vähäksi aikaa TV:tä ja tietsikkaa.

        Sitten kun paino on kasvukäyrän mukainen saat palata vegaaniksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 164 cm pitkä ja painan 44kg, kaikki kaverit valittaa että olen liian laiha.

        Just hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 164 cm pitkä ja painan 44kg, kaikki kaverit valittaa että olen liian laiha.

        Ota musta mallia, 168 sulka päässä ja 156


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 164 cm pitkä ja painan 44kg, kaikki kaverit valittaa että olen liian laiha.

        Niin olet
        Siideri valas


      • Anonyymi

        Se tarkoittaisi merkittävää alipainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 164 cm pitkä ja painan 44kg, kaikki kaverit valittaa että olen liian laiha.

        Ei mikään ihme.


      • Anonyymi

        Minä olen ollu malli/kauneusalalla olen 177 cm 49kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 164 cm pitkä ja painan 44kg, kaikki kaverit valittaa että olen liian laiha.

        Et ole laiha ,olet liian pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota musta mallia, 168 sulka päässä ja 156

        🤗🙄 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota musta mallia, 168 sulka päässä ja 156

        Oliko edellinen kommentoija musta .Mistä tiedät kun ei kirjoittanut edes värillistä tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just hyvä.

        Laiha,liian laiha. 44 kiloa tuohon mittaan on vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ollu malli/kauneusalalla olen 177 cm 49kg

        Allekirjoitin juuri vetoomuksen sen puolesta, ettei missejä/malleja tälle foorumille. Ei ainakaan ilman äo testausta, sängyssä.


    • Anonyymi

      Höpön löpön. Hän on upea ja kaunis! Pituus tuo näyttävyyttä. Ei maailmalle voi mitään lyhyttä missiä lähettää, jää vaan jalkoihin.

      • Anonyymi

        Näin on. Jos valitan menee väärin, meidän Petra marssii sieltä rivistä, mottaa tuomaria nokkaan ja ottaa kruunun omaan päähänsä.

        Eli voitaisin kerrankin lähettää joku, jolla on riittävästi voitontahtoa ja runkoa toteuttaa se.


      • Anonyymi

        Mietin, kuka ko nainen on, jaa se on uusi miss. Tulihan tuota kisaa sen verran katottua, että huomasin, ettei yksikään osannut kävellä kauniisti, lompsivat kun joutojätkät. Ja se maaimanvalloitus noudattaakin samaa vanhaa vuosikausia kestänyttä "menestystä". Joten ei syytä kirjotella mediassa tai missään. Näitä mahtuu 50 tusinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Jos valitan menee väärin, meidän Petra marssii sieltä rivistä, mottaa tuomaria nokkaan ja ottaa kruunun omaan päähänsä.

        Eli voitaisin kerrankin lähettää joku, jolla on riittävästi voitontahtoa ja runkoa toteuttaa se.

        Ei siellä pelkällä rungolla voiteta
        Pitäisi olla vielä kauniskin !!!!


      • Anonyymi

        Näin on! Satuin kävelemään (vahingossa) koko missijoukon ympäröimänä eräässä kauppakeskuksessa ja huomioni kiinnittyi valtavan upeaan missihdokkaaseen josta "tiesin" heti että tuo tulee voittamaan. Vasta jälkeenpäin tulin tietämään kuka hän oli.
        Pitkä oli, tunsin itseni lyhyeksi vaikka olen yli 170. Pituus vain korosti hänen upeuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä pelkällä rungolla voiteta
        Pitäisi olla vielä kauniskin !!!!

        Tosi kaunis ja näyttävä missi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin, kuka ko nainen on, jaa se on uusi miss. Tulihan tuota kisaa sen verran katottua, että huomasin, ettei yksikään osannut kävellä kauniisti, lompsivat kun joutojätkät. Ja se maaimanvalloitus noudattaakin samaa vanhaa vuosikausia kestänyttä "menestystä". Joten ei syytä kirjotella mediassa tai missään. Näitä mahtuu 50 tusinaan.

        No no............kävelkööt naiset miten
        kävelevät!
        Ei oo pakko katsoo........

        Jokainen kävelee omalla tavallaan.
        Kiitos. 🏋️‍♀️


      • Anonyymi

        Pituudella ei ole missikisoissa nykyään enää mitään väliä. Viime vuosina on kruunattu monia n. 170 cm pitkiä Miss Universumeitakin. Ja esim. vuonna 2020 Australian edustaja pääsi top 10, vaikka pituutta oli vain 160 cm, ajatteles sitä! Eli pituus on toissijainen juttu, monen muun asian pitää olla kunnossa että sijoittuu noissa kisoissa.


    • Anonyymi

      Petran pituudeksi löytyy 180 cm - ei liian pitkä.

      • Anonyymi

        No mikä sitten on totuus hänen pituudesta?


      • Anonyymi

        Näin heti että numero 10 on kisan voittaja.Erittäin hyvä ryhti,hyvä vartalo,edustava kävely ja esiintyminen.Kaunis myös ja Kuvaukselliset kasvot.Pitkästä aikaa edustava ja nykyaikainen missityyppi.Upea ilmestys mielestäni joka suhteessa,ei jännittänyt esiintymistä.


      • Anonyymi

        Vanha tieto ajalta kun hän oli 16 vuotias.


    • Anonyymi

      Näkisin hänet parhaiten vapaaottelu häkissä.

      • Anonyymi

        Luultavasti haluaisit jäädä hänen alleen, pervo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti haluaisit jäädä hänen alleen, pervo.

        Ei sm-leikeissä mitään pervoa ole.
        Lauloihan Leevikin kasvojen päälle istumisesta hajareisin.


    • Anonyymi

      Eka perintöprinsessa on kaunein ja hän erottuu massasta. Pyöreäkasvoinen tavisnätti Petra sulautuu seinään. Kumma valinta taas kuten viime vuosina on ollut tapana.

      • Anonyymi

        samaa mieltä


      • Anonyymi

        Kun katsoo pelkästään kuvista niin totuus vääristyy. Olen nähnyt koko missikatraan lähietäisyydeltä ja voin sanoa että itsekin erehdyin katseltuani vain kuvia. Kuten tuolla ylempänä kommentoin niin kävelin koko missikatraan ympäröimänä eräässä kauppakeskuksessa.


      • Anonyymi

        Petra näyttää oikein hyvältä. Perintöprinsessat on liian pieniä.


      • Anonyymi

        Parempi se pyöreä naama kuin luisevan hevosen naamanen kuikelo.


    • Anonyymi

      Aloittajahan se on paraskin arvostelemaan ??????

      • Anonyymi

        Millä todistat ettei ole????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä todistat ettei ole????

        Ei millään?????


    • Anonyymi

      Muuten olisikin ihan nätti, mutta tuollainen hongankolistaja ei ole enää millään tavalla kaunista.

      • Anonyymi

        Olisi mielenkiintoista nähdä miltä itse näytät. Ilmeisesti paljonkin hehkeämpi kun on varaa arvostella.


      • Anonyymi

        🤗🤗🤗Niinpä, totta puhut


      • Anonyymi

        Koliiseeko honka?


      • Anonyymi

        Liian pitkä naiseksi tekee vähän Kolhon näköiseksi.,eikä tuo yleisilmeeltäänkään ole mikään kaunotar .katsotaan miten käy tuolla maailmalla.


      • Anonyymi

        Ei pituus haittaa, mutta kasvoissa ei ole kauneutta niin paljon että vois sanoa muuta kuin nätiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian pitkä naiseksi tekee vähän Kolhon näköiseksi.,eikä tuo yleisilmeeltäänkään ole mikään kaunotar .katsotaan miten käy tuolla maailmalla.

        No, sitä samaa, kun vuosikaudet taaksepäin on tapahtunut. Ensin lehdet hehkuttaa "vedonlyöjien suosikki", "varma finalisti" jne...
        Putoaa heti kättelyssä ja sitten typykät kotiin tullessaan: "tein parhaani", "en olis halunnutkaan voittaa". Jääkää nyt odottelemaan, minkälainen karsea fantasia-asu on pykätty. Veikkaan, että taas saa nauraa.
        Universumikisan voittaja on Ukraina ja loput E-Amerikasta. Tämä fakta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mielenkiintoista nähdä miltä itse näytät. Ilmeisesti paljonkin hehkeämpi kun on varaa arvostella.

        Puran ja saarikko risteytys maustettuna sipilää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pituus haittaa, mutta kasvoissa ei ole kauneutta niin paljon että vois sanoa muuta kuin nätiksi

        Ei ole kaunis 🤗 tiedän monia kauniimpia mut ei ne noin typeriin kisoihin mene menevät kuntosalille ja normaalia elämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puran ja saarikko risteytys maustettuna sipilää

        🤩 😂😂


      • Anonyymi

        Ei kannata tavan persjalkasien arvostella upean pitkää Naista.


      • Anonyymi

        Olet vaan niin kateellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian pitkä naiseksi tekee vähän Kolhon näköiseksi.,eikä tuo yleisilmeeltäänkään ole mikään kaunotar .katsotaan miten käy tuolla maailmalla.

        Pätkät ovat kyöpelin näkösiä, eikä ne siksi missiksi pääse, Petra on upea nainen eikä sen tarvi hävetä kateellisten parjausta.


    • Anonyymi

      Kauneus on katsojan silmissä...kaikki olivat ihme hevosnaamoja...kautta aikojen karseimmat kisat ja sekot juontajat.....huhhhhhhhh

    • Anonyymi

      Petra Hämäläinen, syntyään Petri Kalevi Hämäläinen.

      PS: Petri on 180 cm pitkä.

      • Anonyymi

        Tai sitten leikelty Arto Tuovinen Siuntio.


    • Anonyymi

      Joko missikisoissa on mukana miehiäkin?

      • Anonyymi

        transu on


      • Anonyymi

        Minäkin tykkään enempi miehistä. Teuska


      • Anonyymi

        Onhan miehille omatkin misterkisansa. Missikisoissa ei miehiä nähdä, mutta transnaisia kyllä. Miss Universum -lavallakin asti; Espanjan edustaja vuonna 2018 oli transnainen.


    • Anonyymi

      Juu, eihän 190cm pituisen kuulu painaa ,kun 54kg 😂😂

    • Anonyymi

      Tulee mieleen jotenkin takavuosien ysärimallit, kasvoissa samaa. Luonnollisen näköinen nuori nainen.

      • Anonyymi

        niin on crafword, schiffer yms vahvat pitkät mallit, ei missit siis, taitaa olla paras koskaan nyt tämä petra-neito, ei toki kovin edustava otanta ajatellen persjalkaista kansaamme


    • Anonyymi

      meitä on kaikenlaisia kromosomeja.

    • Anonyymi

      Mielestäni kenenkään pituus ja paino ei ole muiden asia. Ei varsinkaan asian kommentoiminen negatiivisesti. Petra on sairastanut syömishäiriötä nuorempana ja on nykyisin terve joka on mahtavaa. Muutenkin ennen saattoi olla tarkkaa missin pituus ja paino toivon että asiat ovat muuttuneet. Mielestäni Petra on upea ja pakko myöntää että hiljaseks vetää kun häntä katsoo! Aivan upea nainen!

      • Anonyymi

        Hän on missi , ihan selvää on arvostelut ! Kuuluukin arvostella
        Mutta asiat voi sanoa kauniimminkin
        Sairauksille emme voi mitään ja jos ei kestä arvostelua niin töytyisi miettiä voiko ryhtyä missiksi


      • Anonyymi

        Kummallista, kun jokainen julkisuuteen haluava kaunis tai ruma on kärsinyt syömishäiriöstä ja ahdistus- ja masennushäiriöstä sekä on koulukiusattu. Onko se julkisuuden ehto nykyään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista, kun jokainen julkisuuteen haluava kaunis tai ruma on kärsinyt syömishäiriöstä ja ahdistus- ja masennushäiriöstä sekä on koulukiusattu. Onko se julkisuuden ehto nykyään?

        no mallit maailmalla on ton 180 cm, mutta painavat silti jotain vitosella alkavaa, et siinä ei paljon voi laittaa murua rinnan alle ei, ja tonnehan petra nuorempana halajas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no mallit maailmalla on ton 180 cm, mutta painavat silti jotain vitosella alkavaa, et siinä ei paljon voi laittaa murua rinnan alle ei, ja tonnehan petra nuorempana halajas

        Ihanaa, antaudun hyväiltäväksi! 188, 90 tyttelimies


    • Anonyymi

      Pituus on 182cm. Upea nainen on :)

      • Anonyymi

        Pituus on 184.


    • Anonyymi

      olihan toi petra ihan ylivoimainen, missit kun on harvemmin mallinmitoissa kun samalle ihmiselle harvoin sattuu sekä täydellinen kasvojen luusto että pituuttakin vielä, mut meneekö missinä hukkaan, tai no mallijuna tais mennä jo mutta eikö tuolla ulkonäöllä olis pitäny lähteä maailmalle malliksi jo nuorempana, sitä kultaa nuolemaan, kun nyt vaikka vertaa tähän mikä tää nyt on blondi, joka on aina esillä joka oli 80-ja 90-luvuilla maailmalla, niin petra ihan eri luokkaa nainen

    • Anonyymi

      Kaunis kolmikko. Olen nähnyt vain kuvia, en videoita. Ei myöskään mitään käsitystä heidän mitoistaan, onko Nana alle 170cm vai Petra yli 180 cm jne.
      Jos Nana olisi vähän pitempi, olisi miss Universum tyyppiä varsinkin kasvoiltaan. Häntä veikkasin kärkeen.
      Petra on urheilijan näköinen kaunotar, 2 perintöprinsessa kaunis elovenatyttö.
      Tänä vuonna vaaleus oli valttia

      • Anonyymi

        Nana on 174cm pitiutta.


    • Anonyymi

      Miksi noita kisoja ylipäätään enää 2020-luvulla järjestetään? Ei ole enää nykypäivää. Ja varsinkaan, miksi h*lvetissä kerrotaan osallistujien paino? Meillä olisi varmasti aika paljon vähemmän syömishäiriöitä, jos missikisat lakkautettaisiin.

      Mallin töitä vastaan minulla ei sinänsä ole mitään, mutta "kauneudella" kilpaileminen on sairasta.

      • Anonyymi

        Ennen kerrottiin myös mielenkiintoiset mittaukset, kuten rinnan-, vyötärön- ja persiin ympärykset. Jalkapöydän kokoa ei ole kerrottu koskaan. Se on ollut paha puute!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kerrottiin myös mielenkiintoiset mittaukset, kuten rinnan-, vyötärön- ja persiin ympärykset. Jalkapöydän kokoa ei ole kerrottu koskaan. Se on ollut paha puute!

        Niiiiiii in..... ja nenän pituus! 🙄


    • Live your dream life and make a lot of money above your imagination with our instant money transfer service and ATM cloned card for cashing out directly from the ATM machine worldwide, Order for money transfer at the comfort of your home and get credited.
      https://hackfunding.su

    • Anonyymi

      Miten niin 74 kg on liikaa. Haloo. Se on hyvä paino jos pituus on 192. Mitit nyt vähän mitä sanot. Ei paino merkitse mitään.

      • Anonyymi

        Mä oon 170cm ja 115kg ja kävelen ripeästi ei mitään sairauksia. Jotta tuota...


    • Anonyymi

      En tiedä Petraa, mutta minulle kyllä kelpaisi.

      Aslak 152.

    • Anonyymi

      Samannäköinen kuin bb talon transpointteri...

    • Anonyymi

      26 vuotias!

    • Anonyymi

      Pituus on 180 sm.

    • Anonyymi

      Mittaa 192, niin 74 kg on liian vähän.

    • Anonyymi

      180cm pitäisi olla minimipituus kisoissa.

      Luojan kiitos ei valittu taas lyhyttä!

    • Anonyymi

      Vastapainoa persjalkaisille taatelintallaajille.

      • Anonyymi

        Semmottiakin on että mahtuu pöyrän alle seisomaan mutta ei makaamaan,


    • Anonyymi

      Olipa typerä kommentti! Uljas olemus Miss Universum ainesta ! Hakkaa mennen tullen etelä-Amerikan 'kääpiöt!'

    • Anonyymi

      Nyt oli kyllä RUMIEN NAISTEN MISSIKISAT. Siis naiset oli kauheen näkösiä, ei saatu meikeilläkään kauniiksi.

      Tällä voittajalla oli ihan miehen kroppa.

      No tarviihan tänne rumuuttakin. Ruletin pyörittäksi ei kauneutta tarvi, sehän on missien luotto homma ollut aina.

      No en ole kattonu missikisoja sitten 1984 jälkeen, mutta satunnaisesti lehdestä nähnyt joskus näitä. En siis seuraa.

    • Anonyymi

      Ei taida Petri miellyttää kaikkien silmää. Makuja on monia, tukkijätkä look ei ole se haluttavin.

    • Anonyymi

      Eikös ne olleetkaan Miss Maahanmuuttaja kisat?

    • Anonyymi

      Moni mies saa taas alemmuuskompleksin ja hankkii korkokengät.

    • Anonyymi

      Hänen pituus on 182 cm !!!!!

      • Anonyymi

        Pituus on 184cm.


    • Meille yli 190 cm miehille tuo 192 on upea mitta neitokaiselle!
      Vain pienet miehet jotka tuollaisen neidon kanssa keskustellessaan pitävät päänsä suorana suunnaten katseen ja puheensa neidon tisseille valittavat, että liian pitkä!

      • Anonyymi

        Uutisssa lukee että on vain 184cm tossa on aloituksessa vähän laitettu lisää.


    • Anonyymi

      Pitkät naiset on kauniita, painoa voisi olla ihan muutama kilo lisää niin olisi kivoja kurveja.

    • Anonyymi

      Petra on Petri alkujaan...

      • Anonyymi

        Onko? Aivan hölmöä että sitten on missikisoissa jos niin on...


    • Anonyymi

      Jättiläisnaiset on tulossa muotiin. Naiset jyrää... tämäkin heittää miehet mennen tullen...miesten nainen,naismies..

    • Anonyymi

      Kehopositiivisuus on tullut myös missi maailmaan. Huoh,,

    • Anonyymi

      Miksi missien pituutta ja painoa ei enää kerrota? Sensuuri ja salailu on pahempaa kaikessa nykyään, kuin pahimpina suomettumisen aikoina.

    • Anonyymi

      Eipähän jää jalkoihin kilpailussa

    • Anonyymi

      AAA ONKS TÄÄ SE UUSI MISSI

    • Anonyymi

      Minäpä veikkaan, että joskuskin meillä on sellainen missi, jolla on kaikki mahdollisuudet tulla ainakin 15 parhaimman joukkoon. Petra on valokuvauksellinen ja sellainen muuntautumiskykyinen missi jollainen meiltä on puuttunut turhan kauan.

      Nyt vaan äkkiä kuntosalille hyvän personal trainerin kanssa kiinteyttämään kroppaansa (olin huomaavinani pientä hiomattomuutta vatsan seudulla).

    • Anonyymi

      Monille pitkille tulee ajanmyötä huono ryhti, kun yrittävät näyttää lyhyemmiltä, kävelemällä hieman kumarassa.

      • Anonyymi

        Höpsis itse kävelen edelleen suorassa mut toki käyn kuntosalilla enkä vedä siideriä niinkö siiderivalas suomalaiset


      • Anonyymi

        Itse olen pitkä ja ylpeä siitä. Kävelen ryhdikkäästi selkä suorana.
        Suosittelen samaa teille lyhytkasvuisille pitkiä kritisoiville pojille/miehille.
        Naiset suosivat pitkiä hyväkroppaisia miehiä. Lähes yhtä tärkeä asia on siisti olemus/pukeutuminen ja hyvä käytös.
        Laittakaa nuo asiat kuntoon, niin elämänne voi näyttää paremmalta.


    • Anonyymi

      Ihan tavallisen näkönen "eloveena" tyttö. En ole kiinnostunut blondeista.

    • Anonyymi

      Pistäpä kuvasi niin nähdään mekin kerrankin täydellinen ihminen...

    • Anonyymi

      Niin mitä sitten?

    • Anonyymi

      Taas blondi edustamaan suomea :D

    • Anonyymi

      Petralla on suuret hampaat. Muutoin on tavis.

    • Anonyymi

      ei se ees ole mikään 192 cm, meette niin helppoon trolliin täällä

    • Anonyymi

      Kyllä se on vähän liian pitkä. Se ei ole naisellista ja missin pitäisi olla naisellinen, lyhyempi kuin miehet, korkeintaan 170 ja mielellään vähän alle.

      • Anonyymi

        "lyhyempi kuin miehet"
        Onko tuo joku persjalkaisten lappalaisten mielipide?


    • Anonyymi

      Taas joku tattipää asialla. Tuo pituus- / painosuhde tarkoittaa, että missi on liian laiha. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin

    • Anonyymi

      Oikea pituus on 207 ja siltä löytyy munat.

      • Anonyymi

        3. niitä kiveksiä on kolme petralla ja niin translaki etenee eduskuntaan äänestettäväksi (lue menee läpi).


    • Anonyymi

      192cm ei ole missi!

    • Anonyymi

      Minun mielestäni 192 cm on jo aika honkkelin näköinen. Ei ole enää sopusuhtainen. Väärä valinta. Sonkajärven ehdokas olisi pitänyt missiksi valita.

      • Anonyymi

        Ei pitäisi valita pelkkien kasvojen, tissien ja pakaroiden takia missiksi. Pitää ottaa huomioon kokonaisuus.


      • Anonyymi

        " Ei ole enää sopusuhtainen."
        Se, että onko sopusuhtainen on eri mittojen välinen harmonia.
        Sillä ei ole mitään tekemistä vain pituuden kanssa.
        Ehkä kirjoittaja onkin itse lyhyt ja todella tuollainen upea pitkä nainen ei todellakaan ole sopusuhtainen pienen tumpin rinnalla.


      • Anonyymi

        Sonkajärven aatelinen oli muuten ok,vaan hymy jäi pitkän nenän varjoon....teki ruman näköiseksi..ikävä kyllä.


      • Anonyymi

        Niin mutta kun Petra onkin 184 cm eli normimittainen malli. Aloittaja on vetänyt hatusta tuon 192cm:n.


    • Anonyymi

      Noin pitkälle paino on todellakin kohdallaan
      Monasti huvittää kun joku 165 cm on samassa painossa ja yrittää todistella, ettei ole lihava

    • Anonyymi

      Petran pituus 184 cm. Ei 192

    • Anonyymi

      Nainenhan on aina väärän kokoinen. Liian lihava, liian laiha, liian pitkä tai lyhyt.

      Kommentit osoittavat ainoastaan sen vääristymän, joka kommentoijilla on - oikeus arvostella toisen ulkomuotoa ja olemusta.

      Kukaan ei voi syntymäominaisuuksilleen mitään, geenit määrittävät koon lähtökohtaisesti. Toki itse voi jollain tapaa vaikuttaa kokoonsa elämäntavoilla, mutta se on yksityisasia.

      • Anonyymi

        Jos osallistuu missikisoihin, niin juuri ulkonäköä (hitto vie) SAA arvostella. Siihen ei kateellisilla kehopositiivisilla ole mitään sanottavaa.

        Paras voitti. Onneksi ei taas valittu lyhyttä.

        Miss World parin vuoden takaa oli kaunis, puolalainen blondi. Lattareiden aikakausi saattaa olla ohi.


    • Anonyymi

      Petra on 184 pitkä,näyttävä nainen. Edustusasut ja meikit ym.kohdalleen niin Ok. Universum kisaan.

    • Anonyymi

      Olen 175 cm ja 80 kg.

    • Anonyymi

      Ihan sopivan mittainen on tuollainen 184 cm kokoinen nainen minun makuuni. Siis niitä tissejähän ei ole mitään. Mutta ne varmaan tuosta kasvaa kun alkaa missivuotenaan lapsia tekemään.
      https://imgur.com/a/5Q58sKV

      Ainoa mikä minun silmään haittaa, on tuo jurottava ilme, joka Petralla on useimmissa lehtikuvissansa.
      Jos se johonkin Voguen-mainoskuviin tällainen tuijotus ja jurotus sitten menetteleekin, niin ihmisläheisessä missimaailmassa ei tällä tyylillä pärjää,

    • Anonyymi

      Höpö höpö,BMI on 20.1

    • Anonyymi

      Rumia naamoja oli missiehdokkaina, jotenkin leveitä ja neliömäisiä naamoja. Miss Suomeksi valittu oli ehdottomasti paras. Pätkien ei tarvitse kärsiä vaikka valittu on pitkä ja tyylikäs nainen. Osaansa pitää olla tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Petra Hämälainen on Taisto Pulkkis.

    • Anonyymi

      rats... mulega on rikki.

    • Anonyymi

      Höpön pöpön. 184cm on Oikea pituus.

    • Anonyymi

      Siis tämähän on suoraa "body shamea", olettaa että joka ikinen tyttö on alle 70kg ja sitten vielä ihmiset ihmettelevät että miksi tytöillä on syömishäiriöitä, kun tälläisiä kommentteja pitää mennä julkaisemaan. Jollei tämä ollut mitään "läppää" joltain 015, niin voit mennä suoraan itseesi ja miettiä sanojasi ja tekojasi.

    • Anonyymi

      Höphöp, ei milliäkään liikaa, painoa sais olla joku 10kg enemmän.

    • Anonyymi

      Himoitsen pitkiä naisia.

      Oula 161.

    • Anonyymi

      Miss Universumiksi valittiin miss USA joka olemukseltaan mielestäni muistuttaa miss Suomi kisojen 1 perintöprinsessaa Nana Partasta.
      Nana olisi ollut suosikkini universumeihin.
      Petra edusti näyttävästi mutta ei yltänyt finaaliin.

    • Anonyymi

      Pituus on 184 cm.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      331
      7559
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1642
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1489
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      75
      1179
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      925
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe