Viimein myönnettiin että Kimolan kanavakin oli täysi virhe

Anonyymi

Yksi Kouvolan päättäjien nerokkaista kärkihankkeista, Kimolan kanava, on nyt viimein sitten myönnetty turhaakin turhemmaksi hukkainvestoinniksi. Ja hankkeen innokas puuhamies oli huikean poliittisen uran oikein tuplaministerinäkin tehnyt Jari Jarppa Linsrömmi.
---------------------------------------------------------
Kouvolan sanomat kertoo mm. näin:
"Kimolan kanavan ensimmäisten kesien innostus on taittunut – Kouvola on vuosien saatossa käyttänyt kanavaan noin 7 miljoonaa euroa"
"Lindström ajoi rahoitusta"
"Asiaa oli ajanut kuusankoskelaislähtöinen oikeus- ja työministeri Jari Lindström (ps., myöhemmin sin.)."
"Kustannusarvio kaksinkertaistui"
"Kesäkauden päättyessä eli elokuun lopussa Kimolassa oli tehty 1 176 sulutusta. Viime vuonna vastaavaan aikaan sulutuksia oli 1 545 eli vajaa neljännes enemmän."
--------------------------------------------------------------------------
Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?

8

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin se meni, tappiot vielä pieniä muiden projektien tuleviin julkistuksiin nähden.

• Anonyymi

Tappiota nakuttaa tasaisesti mittariin , tuloista ei tietoakaan.

• Anonyymi

Betonia täyteen

• Anonyymi

Kuka on myöntänyt.

Jos tuo polttoaineen hinta joskus tulee laskemaan niin katsotaan kävijämäärät sitten uudestaan. Ei kukaan osannut arvata Putinin aikeita kun tuota sulkua alettiin rakentamaan.

• Anonyymi

Media / lehdistö myönsi.

• Anonyymi

Kuten taannoin sanottiin, suurin osa veneporukasta tulee käyttämään kanavaa 2 kertaa. Tulevat kerran voikkaalle ja lähtevät kerran voikkaalta poispäin. Ehkä jopa käyvät juomassa kahvit voikkaan satamassa.
        Ei sieltä tule tuhansia turisteja kanavaa pitkin kerran viikossa voikkaalle, jätä venettä laituriin, mene linja-autolla viikonlopuksi Vaakunaan ja käy ostoksilla Kouvolan "upeissa erikoisliikkeissä" jättäen niihin tuhansia euroja -eikä se suinkaan johdu siitä että ne liikkeet olisi täynnä asiakkaita🤣🤣

• Anonyymi

olin tuosa pihhaalla kusella, kahtelin taivalle, ai että ku on niin syksyistä, lehhet pudonneet maahan ja raikas ilma, omalla rannalla. sitten katsahdin lipputankoon, siinä se törröttää, ittenäisyyspäevänä lippu salakoon. siinä on palajon sammaa ku minun veitikassa.
      ei mulla muuta tässä ilimoja pitelee ja sillai. halailkaa toisianne. se on aamen!
      - poikani herbert

• Anonyymi

Oliko molemmissa linnunpaskaa nupissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi nainen lyö leikiksi

Olen mies ja kiinnostunut eräästä naisesta. Ollaan juteltu ja tavattukin, ja mielestäni meillä osuu kemiat hyvin yksiin. Nainen osoittaa kyllä kiinnos
      Tunteet
      61
      1911
    2. Martinan kauden päätöksen seuranta

Sitten vain seuraamaan kuinka kulkee. Taitaa olla elämänsä kunnossa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      433
      1879
    3. Rakastan sinua työkaverini

Niin rakastan vaikka kuinka yritän kieltää tunteeni. Aina mielessä.
      Ikävä
      65
      1678
    4. Millä kirjaimella alkaa

voitko kertoa millä kirjaimelle kaivattusi alkaa. Entä sinä?
      Ikävä
      55
      1186
    5. Lähes 6 miljoonaa Ukrainalaista on vapautunut Kiovan oligarkkien orjuudesta demokraattisesti

Vaalit jotka sinetöivät vapaan kansan synnyn Ukrainaan Nato johtoisen oligarkki orjuuden alta. Ihmiset ova onnellisia orjuuden päättymisestä , paitsi
      Maailman menoa
      434
      1180
    6. Tietysti ihastuin sinuun

Olet mies minulle luotu
      Ikävä
      67
      1088
    7. Yrität parannella ulkonäköäsi

vaikka se ei paremmaksi muutu. 🤦‍♂️
      Tunteet
      84
      1057
    8. Kerroin kaverille

Että olen rakastunut sinuun. Se vastasi, että eihän siihen saa rakastua! Sanoin, että no miks ei, ihminenhän se hänkin on.
      Ikävä
      34
      1039
    9. Onko kaivattusi tumma vai vaalea

Onko hän pitkä vai lyhyt?
      Ikävä
      65
      965
    10. Kuka höperö uskoo

Joihinkin kaksoisliekkeihin ja telepatioihin? Samaa sarjaa kuin kaikki erityisherkkyydet ja enkeliterapiat. Täyttä huuhaata.
      Ikävä
      95
      912
    Aihe