Kyllä moottorisahalla saa tehokkaasti tunnit hyödyksi, eilen aamulla tekemään halpaa energiaa itselle, 4 tankkia ja 1,5L bensaa 98+öljy, isoja kasoja melkein metrin korkeita ja leveitä. Ei malttanut lopettaa iltapäivällä.
Kannattaa totutella pitämään ketju kunnossa, käy terävänä kevyesti läpi ns yhdellä hitaalla työnnöllä hammas. Ja jos hampaissa on vikoja eli sahattu kiveen, hiekkaan niin pitää viilata niin paljon hammasta että se poistuu.
Puolet hitaammalla ketjulla palaa puolet enemmän bensaa, öljyä, myös aikaa puolet enemmän.
Kyllä sahalla ( 2tmoottori ) saa paljon työtä
Anonyymi-ap
5
93
Vastaukset
- Anonyymi
Halvemmalla pääsee kun käyttää sähkösahaa. Söhköä saa seinästä eikä oktaaneja tarvita.
- Anonyymi
Miksi hitaalla työnnöllä ja vain yhdellä?
- Anonyymi
Tekee enemmän kutaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee enemmän kutaa.
Ihan yhdellä ei tule gutaa
- Anonyymi
Eikö yhtään saa vetää. Jos edes ihan pikkuisen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069