Katso peiliin mies, mitä näkyy?
Etsin sitä kaipuuni kohdetta
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näkyy peikko ilman hampaita?
- Anonyymi
Rumma yksinäinen mies 😔
- Anonyymi
Taas plagioitu ajatuksiani. Saa käyttää. Mukava että saan olla nostamassa palstan tasoa. Heikoksi on mennyt mitä selaillut.
- Anonyymi
Nään peilistä kuvasi, liimasin peiliin ison kuvan sinusta. Eli aina näen sinut kun katson peiliin, mieluummin katsonsinua kuin omaa kuvaa. Oliko hyvä selitys?
- Anonyymi
En ihmettelisi vaikka olisit niin tehnyt. :D hassu. Sivusta naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihmettelisi vaikka olisit niin tehnyt. :D hassu. Sivusta naiselta.
Juu se on se kuva missä itsekin poseeraat peilille. On edes vähän uskottavampaa. Enkä ole ikinä katsonut yhtä ahkerasti peiliin.
- Anonyymi
Mistä sait kuvani mies? 🌷
- Anonyymi
En sano mutta olet Hyvin Kaunis nainen, sen voi kertoa sinulle. Jos joskus tarvitset henkivartijaa, niikuin tuollaiset Klassisen Kauniit filmitähtimäist naiset tarvii. Niin, soita minulle olen sinun palveluksessasi.
- Anonyymi
Olikohan minulle🤔kiitos
- Anonyymi
Oli jos annanpuh, numeron lupaatko soittaa? Olen sinun henkivartijasi, ja omaan hyvät käytös tavat, olen sisäsiisti, tykkään lapsista, eläimistä, en tupakoi, en käytä alkoholia, huumeita, en ole hiljainen mököttäjä.
Keski-ikäinen ukkeli, vaikuttaisi olevan sama hyypiö joka eilenkin peilin reunoilta kurkisteli, ihme tyyppi.
- Anonyymi
Tömmönen tavallinen mies sieltä näkyy. Vanhemman miehen kasvot, ei ne minun voi olla? Tukka ääh.
- Anonyymi
Onko se paennut, se tukka?
Komea herra. Täytyy tuo parta taas ajella.
- Anonyymi
Vanaha Kuuraparta, navan yli yltävän letin kans.
- Anonyymi
Siellä näkyy Kalle.
- Anonyymi
Näen itseni hieman väsyneenä..
- Anonyymi
Näkyy komee parta mies
- Anonyymi
Sä taidatkin olla minun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782