Enpäs ollut ennen palstaa kuullutkaan tuosta kaksoisliekkiydestä.

Anonyymi

Se sinä kyllä mies taidat minulle olla, vaikka asia voi olla niinkin että palan liekissä ihan yksinäni, kärvistelen niin kauan että joku sammuttaa tulen. Kun sinä et sitä halua tehdä.

30

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palsta on täynnä kaksoisliekkejä-

• Anonyymi

No juu, kaipa sitä haluaa kuvitella ja joskus valehdellakin itselleen. Inhimillistä joskin ei saa kuvittelujen mennä liiallisuuksiin.

• Anonyymi

Kyllä haluan sammutella sua.

• Anonyymi

Jossain määrin varmasti joo. ;)

• Anonyymi

Ja 💩n liekit 🤣🤣🤣

• Anonyymi

No tunnistihan se. ;) Vähennä chiliä. 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Jep marsjumalattaruus kunniaan ym🤘Kommentoin tätä ikivanhaa provon aihetta pääkappaleessa ja kerron siitä jonkun kuivan vitsin. Mutta siis mahtavaa kun olet päässyt taas askeleen joko eteen- tai taaksepäin valitse itse oma tulkintasi

• Anonyymi

En ollut itsekkään kuullut koko sanaa, ennen tänne eksymistä, en tiedä onko nyt kovin iso aukko sivistyksessä kun en tiennyt sanan olemassa oloa? Mene ja tiedä sitä sitten. Toivottavasti joku samuttaa tulesi, minä en vain taida olla se sopiva henkilö sitä tekemään. Tuli tuosta tulesta mieleen doors yhtyeen biisi, jonka edes mennyt Jim Morrison esitti, sekin delas kyllä jo nuorena niinkuin moni muusikko on tehnyt. Se on nuo vapautuneet elämän tavat, niin luulen. Mutta tuohon kaksoisliekki juttuun, taitaa perustua johonkin idän uskontoon tai Filosofiaan. Eiköhän se palomies löydy joka sammuttaa liekit, kunhan et vain kastu liian märäksi. Kun vielä kesä on ohi syksy sää ei oikein kuivata kunnolla. Tää oli nyt sunnuntai huumoria, pitää olla välillä huumoriakin, ettei elämä mene pelkäksi synkistelyksi. Nyt hymyilyttää, en oikeasti ajatellut tuota kastumista ihan sillä tavalla miten joku voi ajatella. Ajattelin ihan ulkoista kastelemista, mutta en poista enää mitään mitä kirjoitin. Hänelle oikein hyvää sunnuntai päivää toivottaisin, lupaan parantaa tapani. En, enää ahdistele sinua noilla Rakkaus aiheisilla kirjoituksillani, ne on varmaan ollut aika ärsyttäviä. Vaikkakin täysin totta joka sana. Lupaan parantaa tapani.

• Anonyymi

Ei ollut sinulle. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut sinulle. :D

Ihan yhtä paljon oli tuolle kuin kenellekin. Niin pönttö ympäripyöreä aloitus. Kaikki sen voi itseensä ottaa tai ei kukaan, että turhaan siinä naureskelet

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan yhtä paljon oli tuolle kuin kenellekin. Niin pönttö ympäripyöreä aloitus. Kaikki sen voi itseensä ottaa tai ei kukaan, että turhaan siinä naureskelet

sivusta

Itse olet pönttö täynnä sitä itseään. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sivusta

Mutta silti olet aikeissa tulla pitkin iltaa tirkistelemään tämän provon saamia provovastauksia esimerkiksi jo tässä keskustelulangassa sitä hoksaamatta tai hoksaamatta😉Minä veikkaan näin. Tällä maagisella teemalla mennään.

• Se, että törmäät kyseiseen käsitteeseen ensimmäisen kerran juuri palstalla kertoo aika paljon ko. käsitteen arvosta ja luotettavuudesta reaalielämään nähden.

• Anonyymi

Maailma ja ihmisten sielunelämä on asia jota tuskin kukaan elinikänsä aika pystyy käsittämään, se että sinä ajattelet noin, eikä ole mikään absoluuttinen totuus. Sitä ei meistä tiedä kukaan joten älä ylennä itseäsi tietämättömyydelläsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Maailma ja ihmisten sielunelämä on asia jota tuskin kukaan elinikänsä aika pystyy käsittämään, se että sinä ajattelet noin, eikä ole mikään absoluuttinen totuus. Sitä ei meistä tiedä kukaan joten älä ylennä itseäsi tietämättömyydelläsi.

Jumalan terve!

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Jumalan terve!

Siunausta hapuilevalle tiellesi.

• Anonyymi kirjoitti:

Siunausta hapuilevalle tiellesi.

Minun tieni ei hapuile, omastasi en tiedä, mutta lienet siihen verrannut...

• Anonyymi

Minun tieni ei hapuile, omastasi en tiedä, mutta lienet siihen verrannut...

Tottakai se on juuri näin herra passiivisagressiivi, hei heiii!

• Anonyymi kirjoitti:

Tottakai se on juuri näin herra passiivisagressiivi, hei heiii!

Ai kun ihanaa, nettipsykologi teki juuri minusta analyysin, paljonko olen velkaa?

• Anonyymi

Ai kun ihanaa, nettipsykologi teki juuri minusta analyysin, paljonko olen velkaa?

Uskovaiset on helvetistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Analyysisi oli sen verran heikkotasoinen ja epäammattimaisesti tuotettu, että en katso olevani niin arvokasta asiaa velkaa kuin hiljaisuus.

• Anonyymi kirjoitti:

Uskovaiset on helvetistä.

Onko? Kerro lisää.

• Anonyymi

Analyysisi oli sen verran heikkotasoinen ja epäammattimaisesti tuotettu, että en katso olevani niin arvokasta asiaa velkaa kuin hiljaisuus.

Eli haluat tuhlata aikaasi vänkäämiseen, se on kuluttavaa vain sinulle itsellesi, joten ole hyvä vaan. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Eli haluat tuhlata aikaasi vänkäämiseen, se on kuluttavaa vain sinulle itsellesi, joten ole hyvä vaan. :D

En vänkää, minähän lotein vistimisen jo edelliseen viestiin, mutta näemmä sinulla oli tarve vielä palata asiaan. Eli omien sanojesi mukaan vängätä ja kuluttaa itseäsi?

• Anonyymi

En vänkää, minähän lotein vistimisen jo edelliseen viestiin, mutta näemmä sinulla oli tarve vielä palata asiaan. Eli omien sanojesi mukaan vängätä ja kuluttaa itseäsi?

Aloituksessani kommentoin juuri niin paljon kuin haluan, sinä taasen voit olla ihan hiljaa, mutta vänkäät edelleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessani kommentoin juuri niin paljon kuin haluan, sinä taasen voit olla ihan hiljaa, mutta vänkäät edelleen.

Palstalla kommentoin niin paljon kuin haluan, riippumatta siitä kenen aloitus on kyseessä, koska se on siunattu etuoikeuteni, arvon vänkäri.

• Anonyymi

Palstalla kommentoin niin paljon kuin haluan, riippumatta siitä kenen aloitus on kyseessä, koska se on siunattu etuoikeuteni, arvon vänkäri.

Heh, selvä homma. :DD

• Anonyymi

Taas sulla feikkidraama menossa aloituksessasi dude. Nostalginen klassikko jo. Nostalginen toisille siis ja toisille jo puuduttavan nähty juttu joillekin vielä jännää prseesensinä. Näin se ns kronologinen vaan ei kriminologinen järjestys menee

• Anonyymi kirjoitti:

Taas sulla feikkidraama menossa aloituksessasi dude. Nostalginen klassikko jo. Nostalginen toisille siis ja toisille jo puuduttavan nähty juttu joillekin vielä jännää prseesensinä. Näin se ns kronologinen vaan ei kriminologinen järjestys menee

Missä aloituksessa, en mä tätä ketjua ole aloittanut...

• Anonyymi

Sammuta mies jo nämä klisees ja käsittämättömät kielikuvas 🥱

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kauden päätöksen seuranta

Sitten vain seuraamaan kuinka kulkee. Taitaa olla elämänsä kunnossa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      337
      1497
    2. Rakastan sinua työkaverini

Niin rakastan vaikka kuinka yritän kieltää tunteeni. Aina mielessä.
      Ikävä
      61
      1191
    3. Millä kirjaimella alkaa

voitko kertoa millä kirjaimelle kaivattusi alkaa. Entä sinä?
      Ikävä
      42
      964
    4. Lähes 6 miljoonaa Ukrainalaista on vapautunut Kiovan oligarkkien orjuudesta demokraattisesti

Vaalit jotka sinetöivät vapaan kansan synnyn Ukrainaan Nato johtoisen oligarkki orjuuden alta. Ihmiset ova onnellisia orjuuden päättymisestä , paitsi
      Maailman menoa
      413
      932
    5. Yrität parannella ulkonäköäsi

vaikka se ei paremmaksi muutu. 🤦‍♂️
      Tunteet
      83
      892
    6. Kerroin kaverille

Että olen rakastunut sinuun. Se vastasi, että eihän siihen saa rakastua! Sanoin, että no miks ei, ihminenhän se hänkin on.
      Ikävä
      34
      857
    7. Tietysti ihastuin sinuun

Olet mies minulle luotu
      Ikävä
      49
      850
    8. Onko kaivattusi tumma vai vaalea

Onko hän pitkä vai lyhyt?
      Ikävä
      59
      791
    9. Kuka höperö uskoo

Joihinkin kaksoisliekkeihin ja telepatioihin? Samaa sarjaa kuin kaikki erityisherkkyydet ja enkeliterapiat. Täyttä huuhaata.
      Ikävä
      66
      739
    10. Hei rakas nainen

Anteeksi, jos oon sotkenu kaiken. Erehdyin luulemaan että hän on se oikea :( Sain nyt varmuuden ettei oo. Toivottavasti et oo vielä kadonnu täältä. Ra
      Ikävä
      23
      699
    Aihe