Tietääkö kukaan tarkemmin kyseisistä tallista, lähinnä minkätasoista opetusta ja millainen ilmapiiri? Eli kannattaisiko kyseisille tallille mennä käymään tunnilla?
Ja erityisesti Evitskogin ratsastuskoulun hinnat myös kiinnostaisi tietää, kun en niitä tallin kotisivuilta löytänyt.
KIITOS!
Navalan ratsutalli ja Evitskogin rats.koulu
5
3143
Vastaukset
- Stella
Kehottaisin käymään molemmilla talleilla tutustumassa... itsehän tiedät mitä haluat ratsastustunnilta. Kannattaisi varmaan myös soitaa ja kysellä niistä asioista joista on kiinnostunut. Navalan talleista tiedän sen verran että se on aika pieni talli ja tunnelmaltaan mukava. Hevosia ei tuoda valmiiksi laitettuna tunnille vaan ne saa itse hoitaa...mikä on mukavaa :-)
En tiedä minkä tasoinen ratsastaja olet, mutta itse ainakin aloittelijana olen tunteihin ollut todella tyytyväinen. Pirja (opettaja) on tyyliltään rauhallinen ja selkeä. - Joanne16
Itse ratsastan Navalassa ja pidän kyseisestä paikasta kovasti, ei mikään ns. "rahatehdas" niinkuin useimmat pääkaupunkiseudulla olevat tallit ovat. Hevoset ja ponit ovat todella mukavia ja tallin henkilökunta on osaavaa ja auttavat mielellään jos tarvitsee. Alkeistunneilla taluttajat, paitsi vikoilla tunneilla, mikä takaa aloittelevan ratsastajan turvallisuuden. Evitskog on vissiin aika lähellä navalaa, joskus kun olen navalassa ollut ratsastamassa joku maastojono on kulkenut tallin vierestä. Ja uskon että kyseinen talli jonka hevoset sekä ratsastajat nämä olivat ovat Eviskogista, sillä tuolla tallilla on norsupartiossakin esiintyvä Jumbo-ardenneri ja olen nähnyt ardennerein maastojonossa, ja tiedän että niitä ei montaa Suomesta löydä ym. Itse suosittelisin mielummin Navalaa, koska nuo Evitskogin sivut ovat melko sekavat ja niissä ei sitä hintaakaan missään mainita ym. :)
- Sepä se
Evitskog ei todellakaan ole sama talli, mikä on Navalan ratsutallin läheisyydessä, kyseessä on Eerikinkartanon talli. Eerikinkartanon talli on suuntautunut kehitysvammaisten ratsastukseen, joten siellä ei normaalia ratsastuskoulu toimintaa ole. Ja vielä se on norsuvartio, ei partio !
- lisää?
Kiinnostuin Navalasta. Onko siitä lisää tietoa?
- Anonyymi
pikkasen myöhässä keskustelusta.. mutta asiaan eli siis evitskog on tosi kiva paikka ja siellä on osaavat ja kivat hevoset. tallilla on maneesi jota ei jaeta puoliksi ja maneesissa on kaksi puolta. evitskogilla on kanssa pienet tuntikoot. suosittelen testaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot25618104Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss7110316Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3296792Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki294545Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai524122Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.793298"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1152931Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen912433MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä221684Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit211573