Miksi kuvittelisin sinut tänne, jos en tykkäisi sinusta.
En huijaa hassu
6
57
Vastaukset
- Anonyymi
Oon täällä senkin toinen hassu😍
- Anonyymi
Mutta en ole varma kuvitteletko sinä vai joku toinen hassu minut tänne. n-m
- Anonyymi
Olen nainen.
- Anonyymi
Olen tosiaan nainen ja kaikki täällä ei liity sinuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tosiaan nainen ja kaikki täällä ei liity sinuun.
Enpä ole meedio tai ajatustenlukija. Jos ei ilmaista tuossakaan aloituksessa mitään.
- Anonyymi
Olipa piristävästi sanottu näin harmaan syyspäivän jatkoksi, tykkääminen on ihan hyvä juttu. Parempi tykätä kuin ei tykätä, onhan se aina piristävää lukea tykkäyksistä. Olen kyllä ajatellut ihan vakavissani löytää ihmisen elämääni, on sellainen läheisyyden kaipuu ollut nyt joitakin vuosia. Meni useita vuosia että annoin vuosien mennä ilman että, olisin laskenut ajatukset menemään ihastumis ja kaikkeen siihen liittyvään. Mutta nyt olenkin valmis kohtaamaan ne kaikki asiat mitkä johtaa rakkauteen, koska aina uskon siihen sehän on elämää kannatteleva voima. En, koskaan ole hakenut seuraa mistään systemaatisesti, kaikki on vain tapahtunut kuin itsestään. Mutta olen tullut siihen tulokseen että kohdatakseen rakkautta pitää myös nähdä vaivaa se eteen. Olen aina luullut että se vain sattuu ja tapahtuu kun hetki on oikea, mutta nyt olen käynyt miettimään että kävisin tapailemaan jostain kautta ihmisiä. Uskon siihen kyllä että lopulta löytyy ihminen joka on juuri minulle sopiva, ja minä olen sopiva hänelle. En ajattelee nyt minkä ikäinen on sopiva, se ei ole se ratkaiseva tekijä, onko nuorempi vai vanhempi mikään ei noista ole se tärkein kriteeri. Hyvä keskustelu taito olisi hyvä olla, tai ainakin että juteltaisi kaikista asioista, ja osaisimme kuunnella toisiamme. Ja se että olisi kummallakin kasvoissa enemmän hymyä kuin hiljaista mökötystä. Eli en tunne mitään vetoa mihinkään fitness tyyppeihin, vaikka itse kuntoilenkin ja pidän itsestäni huolta. Tulipahan huomattua miten paljon on yksinäisiä ihmisiä suomen maassa, kun kaverini kehoituksesta katselin seuranhaku sivuja. Olisihan se mukava herätä ihmisen viereltä aamukahville, sekä olisi yhteisiä juttuja ja tekemistä. Nytkin sunnuntaina olisi ollut mukava mennä sen ihmisen kanssa kävelylle. Olisi mukavaa tehdä kaikkija juttuja, ja tuntea sitä rakkautta ja luovuttaa toiselle sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787