Olen 22-vuotias ja ihastukseni on 9 vuotta vanhempi. Miten lähestyisitte ihastusta, joka on selvästi paljon vanhempi?
Kuinka kertoa ihastukselle tunteista
9
163
Vastaukset
Samalla tavoin kuin mitä tahansa ihastusta. Ihminen se vaan on, ei sitä tarvitse sen enempiä iän perusteella suunnitella.
- Anonyymi
Minun tyttöystäväni oli 11 vuotta nuoremman kun alettiin seurustelemaan, olin silloin 32 vuotta.
- Anonyymi
No eikö se sitten enää ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö se sitten enää ole?
Emme ole enää yhdessä.
Niin, kuten jo aiemmin mainittu, ihan samalla tavalla lähestytään vanhempaa, taikka nuorempaa. Ei siitä ikäerosta kannata isoa numeroa tehdä, jos kiinnostusta on.
- Anonyymi
Tunteeko aloittaja kyseisen vanhemman ihastuksen kuinka hyvin? Tuosta vain töksäyttäminen ei välttämättä saavuta kovin suurta suosiota, jos ette tunne toisianne juuri ollenkaan.
Ihastukselle pitää sanoa: "Aletaaks me?" 🌹👀
- Anonyymi
Kerro hänelle että on vanhus sinuun verrattuna🤗
- Anonyymi
Sanoisin että rehellisyys rakkaudentunnustuksessa on tärkein, sen jälkeen tulee määrän kertominen ja viimeisenä muttei vähäpätöisenä poskihalaus ja hiljainen hetki.
https://youtu.be/sS02JJbHPWU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911909Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771733Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051540Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1781425Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67934
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931