pilkkaaja tekee valinnan

Anonyymi-ap

Ivallisia öykkäreitä on varsinkin kantasuomalaisissa liiankin paljon.
Olen tavannut vanhojakin ukkoja ja akkoja jotka etsivät toisesta
vikoja, ja siinä ovat mestareita. Kun ihminen alkaa pilkata toista,
hän antaa heti singaalin: "En halua olla sun kaveri. Haluan olla
sinulle ilkeä". Tottakai se tuntuu todella pahalta. Tekevät valinnan
pääasiassa ulkoisen olemuksen perusteella. Tottakai heilläkin on oma kaveriporukka, joka koostuu yleensä samanlaisista öykkäreistä.
itseäni vaivaa "obsessiot", jotka pilaavat elämääni. Obsessiolla
tarkoitetaan ikävää ajatusta joka pulpahtaa pintaan ja on vaikea
siirtää aivojen roskapönttöön. Nämä kamalat kokemukset ja
loukkaukset junnaavat vuoronperään kuin rikkinäinen äänilevy. Seuraavassa laulussa on vastaus siihen, millä voi päästä
eroon katkeruudesta.

https://www.youtube.com/watch?v=nVYuvhDq_DM

8

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomi on kiusaajien maa ja täällä saa tosiaan naama kertoimen mukaan kohdella muita huonosti eikä kukaan puutu. Joten en tee tänne myöskään yhtään enempää lasta. Omaakin lasta alettiin heti tarhassa kiusaamaan.

      • Anonyymi

        Meikä katkaisutti piuhat nelikymppisenä vaikka oon lapseton. En oo katunu.


      • Anonyymi

        Totta kai ne kiusaa kun saavat pienestä pitäen oppia sen vanhemmiltaan , niitä esikuvia on netissä eikä tarvitse hakea


    • Anonyymi

      Näillä katkerilla ukoilla ja akoilla jotka pilkkaa on itsellä huono olo ja nauttivat kun saavat jonkun hämmennyksiin. Ei pidä välittää öykkäreistä, hymyillä vaan ja jatkaa matkaa, siinäpähän rypevät kateuksissaan.

    • Anonyymi

      Sanoma Oy pahoittelee trollaamistaan,

      Teemme kaikkemme että jatkamme sitä jatkossakin

    • Anonyymi

      Itse jätä taakseni ihmiset jotka aina löytävät toisista pahaa ja juoruavat perättömiä asioita toisista.Niin tapahtuu suvuissa, kuin tapahtuu ihan vuokra taloissa joissa paljon yksinäisiä mummoja ja pappoja.Tapahtu naisten kesken matalan kynnyksen kerhotoiminat kuppi kunnissa .Kuin missä vain. Yksinäisyyttäkö omaa huonoa itsetuntoa salaten. Lulevat nousevat jalustalle kun puhuvat pahaa aina jostain.Esim. Vaikka nais kateus vanhana kun naiset: Kirkon jumalan palvelus ja ehtolinen.Mumo ikäinen kaunis vanha nainen pyytä ehtolisvini alkoholitomana.Vieressä laiha kiukkuisen näköinen vanha nainen: Kailotaa kovaa ai,olet alkoholisti mene AA-kerho. Koko kirkon sali kuulu sen. Kyse oli pitää olla kirkossa valinan mahdolisuus ehtollis viininkin kanssa.Ihminen joka ei koskaan käytänyt alkoholia ei sitä ota edes pietä tilkaa ehtolis vinissä.Mutta tuo laihan korpun näköisen vanhan naisen mieli : Ai olet Alkoholisti. Kerto ihmisen tyhmyy tahdottomuus ja halu ihanan kauniin vanhuksen profilia nolata kirkko salissa. Surulista tahditonta ilkeilyä, 27.9.22. Helsinki 94

    • Anonyymi

      Jos ihmisellä on tarve kiusata ja ivata muita, on hänellä itsellään paha olla.
      Ns. normaali ja kutakuinkin terve ihminen ei koe tarvetta olla muille ilkeä.

      • Anonyymi

        Minä olin niin naivi vielä kolmikymppisenä etten tiennyt että kiusaajia ja juoruämmiä ja äijiä on olemassa, kun kotona ei juoruttu koskaan kestään.sitten kun muutin kaupunkiin kolmen lapsen yksinhuoltajana ja nuorena leskenä,niin sain kuulla etten varmaan ole edes hyvä äiti kun minullakin suorat pitkät hiukset, olis kuulemma pitänyt olla permanentti siihen aikaan
        Joten se oli avaus minulle mitä nämä ihmiset ovat eivät toki sanoneet minulle itselleni mutta naapurille .
        Sen jälkeen osasin varoa paremmin kunnes kohtasin yhden ikäiseni naisen kurssilla, oltiin kavereita minun mielestäni mutta tämähän meni ympäri kylää juoruten minusta se oli kateutta eräistä asioista . Joten sen jälkeen en kerta kaikkiaan ole uskaltanut luottaa että,oikeaa ystävyyttä on edes olemassa .joten ilkeys tulee kotioloista , meillä ei juoruttu, siksi itsekkään en sitä harrastanut


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe